Jako má věřící svého zpovědníka, starosta obecní zpravodaj, Mařenka suchou vrbu u rybníka, tak já mám Rádio Ulambátar.


Marie mám dala lekci, jak se bojuje o koryto.

8. listopadu 2010 v 22:28 | Joskon. |  Články

V historicky nejpočetněji zastoupeném ustavujícím zasedání zastupitelstva, z hlediska zájmu občanů, byla největší hvězdou večera, poprvé zvolená Marie, která sice kandidovala za KDU-ČSL, avšak přehodnotila své letilé životní ideály a volila za ODS. Klobouk dolů za odvahu!

Aby se tolik nebála, stály jí při boku: lidové milice starosty- hasiči, /cisterna s vodou byla nastartována v hasičárně/  psíčkaři / psi prý byli uvázáni u zábradlí u potoka / a mužský pěvecký sbor. Ten prý měl v nouzi nejvyšší opruzovat svým zpěvem. A taky důchodci, vděk za guláš. Když se jedna příznivkyně Nezávislých hlasitě projevila potleskem, byl ji tento poklesek vytýkán slovy: " Ty se zastáváš těch darebáků?"    
Volby dopadly jinak než obsazení koryt.
Starosta Pijáček- stávkokaz
Místostarosta Mošťková- stávkokaz
Rada- Kašpaříková, Dacík, Josefík.

Dále bez komentáře, nechám to na Vás.
Jenom malá pozn.: Pak Marie, asi kvůli radosti, se přestala kontrolovat a po návrhu Slintáka se spolu s jinými vzdala honoráře za působení v radě a zastupitelstvu / pro ni jako členku rady až 3000Kč měsíčně, 300Kč má zastupitel/.
      
 


Komentáře

1 Tarantule Tarantule | 8. listopadu 2010 v 22:34 | Reagovat

Už si dej pokoj, kazíš morální profil Nezávislým a ti by se měli od Tebe distancovat.

2 Tarantule Tarantule | 8. listopadu 2010 v 22:34 | Reagovat

Tedy, od tohoto webu.

3 ulama ulama | 8. listopadu 2010 v 22:43 | Reagovat

Jsem teď zrovna nějak naměkko a už si nedokáži vzpomenout,kdo ta Tarantula je, ale Nezávislým v žádném případě nebráním, aby to neudělali. Pupeční šnůra byla po volbách oficiálně přetržena, pokud vůbec nějaká existovala.

4 Vypusťte Krakena Vypusťte Krakena | 8. listopadu 2010 v 22:57 | Reagovat

Tarantule,máš pocit,že co se v minulosti událo v zóně nezávislých,je profilově morální?Je hezké,že se navážíš do těchto stránek, zrovna ty!Je potřeba je zničit,co! Jsi další zaprodankyně vládnoucí gardy - měl jsem tě za lepší!To už naznačil Josefík na zastupitelstvu - tolik špíny na starostu, fuj! A na jeho babu! No, teď tam bude mít dvě - ať žije naše zdravotnictví! A co ta špína na voliče! Dnes odrovnali kvalitní lidi pro práci na obci,zítra možná dalšího z nás. Byl jsem tam, když jsem viděl tleskat tomu svinstvu, tak je mně šoufl!Hlavně umlčet lidi -to je vaše!

5 Dotaz Dotaz | 8. listopadu 2010 v 23:01 | Reagovat

Kdo je ta Marie - tarantule, chytrá horákyňa?

6 Tarantule Tarantule | 8. listopadu 2010 v 23:06 | Reagovat

Myslela jsem to dobře - to psaní zde je vlastně něco jako adrenalin - hlavně nedopuťme, ať mezi nás zasejí nějaké semínko nedůvěry! V jednotě je síla!!!!!!!!!

7 Kuba Kuba | 8. listopadu 2010 v 23:07 | Reagovat

Hňupe, nebýls na zastupku - to je zrádkyňa lidovců,přes jejich hřbety sa vysúkala a pak je zaprodala a peče s Pijáčkem. Jak jí bude u zpovědi!

8 škorpion škorpion | 8. listopadu 2010 v 23:28 | Reagovat

Tarantule,když se nechceš kazit,tak sem nelez. Zase nějaká spravedlivá. Nejsi náhodou zdravotní sestra?Takových je tu po dnešku málo!

9 včerejší divák včerejší divák | 9. listopadu 2010 v 6:58 | Reagovat

Jestli jsem si myslel, že má někdy radio
Ulambátar přestat vysílat, tak po včerejším zastupku jsem nabyl přesvědčení, že má vysílat aspoň do dalších voleb !!

10 vítěz vítěz | 9. listopadu 2010 v 7:07 | Reagovat

Tak vy slavní Nezávislí!Nepomohly vám tituly, rytíři ani spojenectví s kostelníky. Dostali jste včera dobrou nakládačku.Starosta to měl ze svými  dobře sehrané. Vy jste odpadali jeden po druhém. A pokud si myslíte jako včera že budete na zastupitelstvu  vyrušovat, že pane učiteli,tak si vás tam postaví do pozoru.Příště dělejte něco užitečnějšího,než je zakládání nějakých sdružení! Jsem rád, že to tak dopadlo. Volil jsem ty, co se dostali do rady a já jsem spokojený!

11 čtenář čtenář | 9. listopadu 2010 v 7:39 | Reagovat

Po včerejšku jsem ztratil iluze o Josefíkovi. Ten jeho výstup, to bylo něco. Hlavně že tady jsou jenom pomluvy na vedení.Takže kdo si dovolí něco proti,pomlouvá.Vážený pane korytáři, můžete říct jaké? Hezky vám to ten váš nadirigoval - za místečko v radě se to hodí! A štvavá kampaň? Konečně lidi můžou napsat někam,co si myslí!Hlavně se nezapomeňte podívat, v jaké společnosti sedíte v radě. Tři tam nemají co dělat, my jsme je nechtěli! A příště ani vás. Téměř polovina obce teď stojí proti vedení! Jsem rád, že Nezávislí od těch vašich špinavých praktik dali všichni ruce pryč.

12 abeceda abeceda | 9. listopadu 2010 v 8:24 | Reagovat

Tedy pánové a dámy, já se vám všem „překvapeným“ divím. To jste si mysleli, že politika se dělá pouze na vysokých místech? Že naše obec je něčím křišťálově výjimečným?
Když se podíváte na rozpočet obce Vlčnov, tak i v našem případě jde o pěkně slušné peníze. A kolik financí proteče mimo rozpočet – dotace, MAS apod. A být u toho se vyplatí!
Díky Josefíkovi spadly všem růžové brýle, kteří si mysleli, že pravda a láska zvítězí. Bohužel řekl na plnou hubu, že je všechno dopředu domluvené. Za to má u mne za včerejšek nedostatečnou! Nezvládl to politicky a JP jej bude muset znovu proškolit.
Lidovci se tápají v nejistotách a nějak se jim ta strana rozpadá. No, mají na to čtyři roky, aby se obrodili.
Ředitelskou pochvalu má Slinták – jeho návrh na nulové odměny byl takový výkřik do tmy, ale sledovat reakce a navíc to hlasování (15-0 pro!). Nicméně pokud by tam nebyla přítomna veřejnost v takovém počtu, tak by to asi neprošlo. Kdo by veřejně přiznal, že za to chce peníze? Stejně si myslím, že bude nové hlasování o odměnách. A bez účasti veřejnosti.
Jinak včerejší zastupitelstvo hodnotím pozitivně, účast veřejnosti byla veliká a pro mne bylo překvapením i její disciplinovanost, JP ukázal, že v politice je od roku 1990 a za tu dobu se něco naučil.
Nezávislí, zkuste převzít jeho taktiku, bude to vaše jediná zbraň do dalších voleb. Nová volební kampaň začala 2014-2018(vit foto nového zastupitelstva, kdy je výrazně v popředí!)

13 tu tu tu tu | 9. listopadu 2010 v 8:45 | Reagovat

Jak je vidno,naše mediální hvězdy jsou tam kde byly.Nevíte někdo co bude zas v televizi?Nevíte?

14 škorpion škorpion | 9. listopadu 2010 v 8:46 | Reagovat

Ze včerejška postřeh – bylo hezké, jak si to ty naše „dámy“  při volení do rady házely samy. Bývá dobrým zvykem (slovo slušnost vůči nim nebudu užívat), že kdo je volený, ten se zdrží. No, proč se dovolávat morálky, kde evidentně není!  
Jó hold někdo za třicet stříbrných, někdo za místo v radě!

15 ? ? | 9. listopadu 2010 v 9:34 | Reagovat

Není tak dávno, co Pešli tady vypisovali kde co. Čekám, že se tady vyjádří o tom včerejšku. Ne všichni byli na zastupitelstvu, aby viděli a slyšeli podraz  Kašpaříkové, ale tady to už čte hrůza lidí. Tak mají možnost.Doufám,že jim tato naše společnost bude dost dobrá a nepřekáží,jako některým!

16 !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! | 9. listopadu 2010 v 9:54 | Reagovat

Takže bacha - tohle je nebezpečný web - podle slov shora jmenovaného zastupitele - plný lží a pomluv - proto byli nezávislí zahnáni do kouta. Pan starosta prý vždycky chtěl něco jako barevnou  vládu - aby ve vedení obce bylo více stran - cituju: " něco jako dřív Národní fronta" - ale protože media ho pomlouvala (teda ta u nás v obci), nemohl jít do koalice  s druhou nejsilnější stranou. Takže bacha na "Bacha" - klepněte dřív přes prsty aj dvakrát - než sem něco napíšete.

17 dotaz dotaz | 9. listopadu 2010 v 10:14 | Reagovat

Kroutím hlavou,na jedné straně útok na rádio za stránky, které  můžou za to, že starosta se nechtěl domlouvat (snad o místo místostarosty?) s Nezávislými, na druhé úlet Josefíka. A k tomu otázka, kdy že se začali organizovat (registrovat) Starostové a nezávislí? Nebylo to náhodou ještě mnohem dříve, než se zde začalo o nich psát? Nějak mně to nesedí. Na obsazení všech pozic se připravovali mnohem mnohem dříve,než začala volební kampaň. Řekl bych v momentě, kdy se domákli, že se Nezávislí dávají dohromady. Evidentně měli strach, že přijdou o místa. Hlavně aby jim alespoň někteří sežrali, jak jsou ukřivdění!O Pijáčkovi jsem iluze nikdy neměl, o dalších třech ano, včera večer to při té jejich odporné šaškárně skončilo. Stálo vám to chlapi za to?

18 luk luk | 9. listopadu 2010 v 11:03 | Reagovat

[17]: Kdyby jste byli na jejich místech zachovali by jste se hodně podobně. Každý chce být v životě vítěz.

19 luk luk | 9. listopadu 2010 v 11:11 | Reagovat

A Janek Hoblinka, tento tesař z galilejských plání je pro Vlčnov již několik desítek let poslední záchrana, zatímco vy spinkáte.

20 luk luk | 9. listopadu 2010 v 11:19 | Reagovat

Pardon spinkali jste do té doby něž se ve vás začala probouzet závist. Ale souhlasím s názorem, že místostarosta a rada měla mít jiné složení.

21 Kuba Kuba | 9. listopadu 2010 v 11:52 | Reagovat

Tož právě sem sa dozvěděl,kdo mě celé roky zachraňuje! a tým aj vás.  A protože ho nechcu stejně tak jak tú jeho podařenů partyju,tož su závistivý. Tož to du fakt rači zas  spat!

22 Pro luka Pro luka | 9. listopadu 2010 v 13:41 | Reagovat

Co mám komu závidět? To znamená, že každý, kdo usiluje o mandát v zastupitelstvu je potenciální závistivec? Tož pak jich máme dnes 15 ale  většina z nich je charakterní zavistivec, protože to dobře placenou funkci odkývali naší....... Pozor nejmenovat !!!!!

23 AP AP | 9. listopadu 2010 v 14:56 | Reagovat

K postoji M. Kašpaříkové.
V neděli 7.11. výbor MO KDU-ČSL přijal stanovisko k povolebnímu vyjednávání, a to v tomto znění: "Výbor MO KDU-ČSL Vlčnov doporučuje zvoleným zastupitelkám za KDU-ČSL nepříjmout místo radního".
Z 5-ti členného výboru byli 3 jít do opozice, 1 proti.
Asi ve 20.00hod. jsem byl informován od M. Kašpaříkové, že jí bylo nabídnuto místo radního a že tento post se rozhodla příjmout. Sdělil jsem ji stanovisko výboru KDU-ČSL. Na to mi odpověděla, že se tak rozhodla pro dobro věci(moje pozn. rozuměj pro likvidaci místních lidovců). Na zastupitelstvu jsem sdělil, že tímto rozhodnutím není již za KDU-ČSL, ale sama za sebe.

24 tak tak tak tak | 9. listopadu 2010 v 15:26 | Reagovat

Co na to všechno ATA?Dostala snad včera po zastupitelstvu doma zákaz sem psát! Už se neozvala od té doby co tady bylo její jméno,ale to bylo stejně znmé už před tím.

25 Josef Pešl Josef Pešl | 9. listopadu 2010 v 17:25 | Reagovat

Vidím,že někdo s otazníkem nabádá Pešli :)?,aby se k včerejšku vyjádřili.
Brácha tak již učinil, tak se přídám.
Ze stranického hlediska k tomu nemám co říct,tak se pokusím o občansý a lidský pohled na postoj Marie Kašpaříkové.
Mně nevadí ,že je někdo zastánce ODS,někdo komunista a jiný lidovec a nebo zastává úplně jiný názor.Je to každého výsostné právo.A trofnu si říct,že můžu komunikovat s kýmkoli.Spíš,však někdy cítím,že někdo má problém komunikovat se mnou,jen proto,že jsem obecně zařazen mezi lidovce, nejspíš díky rodinné tradici.Dokonce mi jeden můj přítel řekl:"Víš s tebou a tvým bráchou je to těžké.Vy jste proti všem."Zajímavé zjištění,asi jsme ve Vlčnově ublížili mnoha lidem.tak se jim všem omlouvám.
Protože co napíšu si asi někdo vyloží tak nějak po vlčnovsky.
Já prostě nevím jestli je normální nechat se zařadit na kandidátku nějaké strany a hned po volbách,když jsem zvolený do nějaké funkce,tak od této strany rychle odskočit a ještě se přitom zaštiťovat svým nejlepším vědomím a svědomím.
Podle mne to není ani normální ani morální a je mi jedno jestli se tak chová lidovec nebo někdo jiný.
Pokud se tak chovají všichni tak vzniká jakási norma a ti kdo říkají,že takové jednání je špatné tak jsou logicky proti všem.(A nejedná se jen o tuto špatnou věc,kolem je podobného dění celkem dost.)
Ano jsem priti všem ,kdo takové praktiky zavádějí i proti všem kdo je schvalují nebo k nim někoho nabádají.
A vtomto okamžiku logigky nejspíš i proti těm kdo s takovým člověkem sedí u jednoho stolu.
Můžu zato nebo to mám schvalovat?Poraďte mi :)

26 Josef Pešl Josef Pešl | 9. listopadu 2010 v 18:05 | Reagovat

Možná bych měl dodat,že jsem spíš proti takovým praktikám,ale problém je v tom,že tak se nechovají ani hory ani zvířata.Tak se chováme my lidé.
Marie rád Tě potkám a ty mi určitě pomůžeš najít odpověď,na otázku proč  jsi vůbec s kandidaturou za KDU-ČSL souhlasila,když jsi třeba nesouhlasila s postoji A.Pešla?
Od Tebe jako nové radní budu možná potřebovat pomoc jako občan, tak asi přijdu na besedu.

27 Kuba Kuba | 9. listopadu 2010 v 18:08 | Reagovat

Co sa tak blbě ptáš a co ti radit, šak tvůj brašule ju tam dostál!Ale to už neřeš,je to pryč.Dyž sem vidél včéra ty dvě kamošky, jak sa vychechtávajů no fuj   a najlepší byla Maňa,dyž voličom říkala proč zběhla a přitom sa ke všeckým otočila prdelů.Kde ste ju proboha vyhrabali?Červená při tych žvachoch o svojéj cti byla jak fakula,  cvičená půlka tleskala, necvičená plula .Tá to tady prohrála eště ani neodpískli pořádně začátek. Já ťa nejak nemosím ale tady máš pravdu,to nejde strávit.Ale co teď s ňů, šak co ona može řídit?Už tam zahnízdily dvě stejné, enom nevím kerů si Janek bude brat na promenádu a ty svoje výlety.To je taktik už má dvě.

28 Josef Pešl Josef Pešl | 9. listopadu 2010 v 18:21 | Reagovat

Jo, to máš pravdu,brácha si může udělat do futer další zásek za toho komu pomohl do obecního sedla :) odměnou mu bude klasická odměna - "kopanec do pr...le",ale s tím ani ty ani já asi nic nenaděláme.Ale omluvit by se mu mohla,třeba i veřejně,že :)

29 Kuba Kuba | 9. listopadu 2010 v 18:31 | Reagovat

Ná ty si úplně blbý, šak co by sa omlůvala kyž je tá čestná s morálků a dělá všecko pro dobro.Snáď toto chování aj my nedostaneme přikázané obecní vyhlášků!Tady bych sa nedivíl po včerajšku ničemu.

30 Josef Pešl Josef Pešl | 9. listopadu 2010 v 18:48 | Reagovat

Já se tady nedivím už několik let.Jak jsem tady už jednou psal,mně díky rozhování těch nejčestnějších na obci, padl do exekuce celý majetek,údajně proto,že mám 5cm polystyranu nad obecním pozemkem.
Mě zde už dávno nic nepřekvapuje :) jsem v poho i když mě nemusíš.
Tak se měj.

31 Kuba Kuba | 9. listopadu 2010 v 18:57 | Reagovat

Na to sa vyser, tobě přebívá 5 cm, nekomu zas chybí celý mozek!

32 ATA ATA | 9. listopadu 2010 v 20:26 | Reagovat

„FELČARE,  POMÓÓÓC !!!“
Prognóza se vyplnila! Po včerejším mongolském tažení v podstatě téměř polovině volících obyvatel naší obce byla dle předzvěsti z minulé diskuze „natržena prdel“! K tomu se dostavila nevolnost od žaludku při vyslovení jmen některých znovuzvolených, ztráta chuti k poslouchání řečiček o čistém svědomí a dobrých úmyslech obecních světců, silné bolesti hlavy při představě, že „tito“ by nám měli  vládnou další čtyři roky!
Máš nějaký recept na úlevu? Napadá mě, ulehnout ke čtyřletému spánku a probudit se před volbami – a pak si hlavně než opět půjdeme volit uvědomit, že změna s „některými“ prostě reálná není (což mnohým dochází až teď  - viz včerejší události – že by pomluva?).

...tak jsem tam přišla, viděla, odešla... (vítězství se nedostavilo!?). Jsem ráda, že Nezávislí (doufám, že je zde můžu vzpomenout, aniž bych jim ublížila na cti) udělali to, co udělali. A protože jsem po volbě rady raději šla na pivo si spravit chuť, dalších údajných laskomin tohoto sezení se mně, jakož i mnohým jiným, kteří zhnuseně odcházeli, již nedostalo. Jen přeneseně mně byl popsán rádoby dojemný příběh  v přednesu Josefíka „O tom velkém ublížení“. Tak pročítám zpětně zde v diskuzích mnou psané a hledám, hledám ty pomluvy. Obávám se, že zklamu, z mé strany si za vším stojím!
Je to poprvé, kdy si lidé dovolil touto formou proti vedení obce vystupovat. Ono když se dá na papír (do mašiny) co se o těch hlavních povídá – tak přiznávám, může to být pro někoho, kdo je zvyklý jen  na  poklonkování, více než nemilé: „Halóóó, vstávejte! My zdejší - sem píšící a i mnozí čtoucí vás takto  vidíme ...(což ukázala i vůle velkého množství občanů po změně – také pomluva?)! Ovlivnit lidi, co sem píší,  aby chválili, když si to nemyslí, v tomto případě dle mého názoru nelze. Jediná cesta je to tady zrušit –  to by byla úleva, co? Domluvte si to s Ulamou! Již někde jsem psala – komu se to nelíbí, ať to nečte, založte si vlastní stránky a tam se můžete navzájem vychvalovat  od svitu do mrka. A negativní kampaň – no, prosím vás, vždyť na té fotce  jim to tak sluší a mnohým  to přece stačí!  Na tu svoji pozitivní mají  Perlu a obecní „repre“  prachy – takže vlastně  hodně velkou převahu nad ostatními.  Pozn.: Jediné co odvolávám je někde minule provolané, že obecní „Železný muž“ je žgrgloň, včera jsem byla přesvědčena o svém omylu.

... a jen tak ještě něco – možná i k zamyšlení (převzato D/17/90  M. Balada)
„Odborník nebo blb?“
„Rozpoznati rozdíl, jenž se někdy ztrácí,
když se zamyslíme, zas tak těžké není.
Odborník je pyšný na svou dobrou práci,
blb je pyšný na své dobré postavení!“

33 IF IF | 9. listopadu 2010 v 20:30 | Reagovat

Jak,v blahé pamněti říkával inspektor Colombo:"Má žena,paní Colombová,také říká.Dobrý každý centimetr navíc..."

34 IF IF | 9. listopadu 2010 v 20:32 | Reagovat

To bylo k bodu 31 a výše.

35 IF IF | 9. listopadu 2010 v 20:42 | Reagovat

Život je zvláštní.
Na ,některá představení,o kterých vím jak zkončí,prostě nechodím.
A na jiná,o kterých taky vím jak zkončí,se vždy znova a rád podívám nebo si je znovu  přečtu.

36 REA REA | 9. listopadu 2010 v 20:50 | Reagovat

Slušný občan memůže zůstat bez povšimnutí si faktu, že po výsledku počtu mandátů vzešlých z voleb( pro připomenutí ODS 6, Nezávislí pro Vlčnov 4, KDU-ČSL 2, Nezávislí a Starostové 2, a KSČM 1), je stranické sestavení rady úplně odlišné. Proč strana, která získá celkem 2 mandáty, má oba tyto lidi v radě a strana která získá dvojnásobek nemá ani jednoho? Ve volbách si je lidé vzolili, čímž vyjádřili svou vůli s jejich účastí, nějaká spravedlnost a rovnoměrné zastoupení mi tady chybí. Bohužel, kdo, dle názoru některých, tady "pomlouvá" vládnoucí skupinu, je špatný. Jak tedy vyjádřit nesouhlas? Ikdyž, jaký nesouhlas? Chci jen radní, které si občani zvolili. Spíš by se lidé měli nad těmito názory zamyslet a neodsuzovat je. Vždyť je to směšné, občané si zvolili, ano starostu, ODS s 6 mandáty, to je očividné, proti tomu nic nenamítám, ale 4 mandáty Nezávislých nic neznamenají? " Koaliční" dohody jednotlivých zastupitelů, už i mě, dlouho mlčky přihlížejícího občana donutilo vstát ze židle. Navíc, vázanost jednotlivých zastupitelů na druhé, kdy někteří ani netuší, o čem hlasují a hlasují tak jen proto, že tak hlasuje někdo jiný( to je mi tedy zodpovědnost, to vám povím!), nebo zajišťování si zakázek a mnohé další, teď alespoň bude více kontrolována. Nedejte se Nezávislí.
P.S. Když si procházím svůj text od začátku pro opravu případných chyb( mimochodem z takovéto činnosti by si mohli na obci někteří vzít příklad a před zasláním letáků-o čističce vod- do domů si je pročíst, aby zase na jedné straně nebylo alespoň 5 chyb) a vidím na začátku slovo-slušný-na to už se asi nehraje. Tak alespoň volič, který by si přál zodpovědné rozmístnění hlasů..S rozohněním odcházím. A komentáře vítám

37 KKV KKV | 9. listopadu 2010 v 21:14 | Reagovat

Včerejšího večerního kabaretu jsem se nemohl z časových důvodů účastnit. Pozoruji, ale že jsem zas tak o moc toho nepřišel. Bohužel někteří lidi se svých korýtek jen těžko vzdávají. Čekal jsem, že to tak dopadne s postem starosty a místostarosty. Jen je pro mne velkým zklamáním a taky překvapením paní Kašpaříková, kterou jsem měl do včerejšího dne v nějaké úctě a v tuto chvíli lituji, že byla jednou z mála osob kterou jsem volil. Jen nechápu jak se tak mohla zachovat a nerespektovala přání té strany za kterou tam byla zvolena... Jen by mne zajímalo jaké vyvodí lidovci včele s Pešlem, z tohoto včerejšího večera závěry, tak aby se tady toto v dalších volbách neopakovalo. Jak se vůbec dostala na kandidátku KDU-ČSL, pane Pešle? Nelitujete toho, že tam byla?

38 Pošuk Pošuk | 9. listopadu 2010 v 21:34 | Reagovat

Proč nešla s TOPkou ?- Aha s tou by se asi tak vysoko nedostala.

39 Pošuk Pošuk | 9. listopadu 2010 v 21:36 | Reagovat

Jinak objektivně - i Joskon tam má chyby - mnohem líp píše ATA. Tak nějak inteligentněji.

40 Tarantule Tarantule | 9. listopadu 2010 v 21:38 | Reagovat

Kdo je obecní Železný muž ? Zas nic nevím.

41 Chytrá horákyně Chytrá horákyně | 9. listopadu 2010 v 21:55 | Reagovat

Z celého včerejšího vystoupení byl nejvíc zapamatovatelný návrh poslance Slintáka - ten s těmi odměnami, Je to něco , co se běžně neděje, myslím si že naše dědina bude v tomto jedinečná. Ale buďme revoluční. Příště a´T do zastupitelstva putuje další návrh rozšířený o odměny všech zastupitelů. PROSTĚ VŠECH, Když všichni, tak všichni. Nečas nás pochválí,

42 Kuba Kuba | 9. listopadu 2010 v 22:01 | Reagovat

Tarantulo, furt nic nevíš, di rači zamísit na buchty!Tam ti to pásne lepší než  dybys stopovala!A možeš k temu aj uklidit, dyž na obci si nemosíja!

43 ATA ATA | 9. listopadu 2010 v 23:00 | Reagovat

Pro Pošuka: Vážený na síti, z tvé strany to zřejmě bude nějaký přelud, ač mně neuvěřitelně příjemný         (konečně po tom včerejším masakru ze strany některých vyvolených i nevyvolených  také něco pozitivního -  možná).
„Je statisticky dokázáno“, že stará  blondýna nemůže štrejchtout v jakýchkoliv kvalitách  „žádného“  pána tvorstva! Leč, budu dnes  usínat s vědomím, že  zázraky se snad i dějí???! – no to určitě!

Pozn.: STARÁ VĚDMA: „Dávám vzhledem k současné konstalaci hvězd  doporučení – nevěřte statistice!“

44 volič volič | 10. listopadu 2010 v 8:13 | Reagovat

Pěkný a odvážný názor pana Josefa Pešla.Jste charakter.

45 názor názor | 10. listopadu 2010 v 8:37 | Reagovat

Souhlasím, rozhodně mnohem lepší charakter než naši radní. Ať už jsou Pešli takoví či onací,tak ne podrazáci.

46 volič volič | 10. listopadu 2010 v 9:21 | Reagovat

Mají volby smysl? Tolik milionů v luftě a na konec si jedinci udělají co chtějí.Jenže tak to funguje v naší republice a proto se nedivím,že to dopadlo tak i u nás. Na zastupitelstvu jsme to názorně viděli i s morálníma hodnotama lidí,které jsme zvolili.Devíti šlo jen o sebe a hlas lidu nebrali na zřetel.Neuvěřitelné jak strana,která skončila na 4.místě získala post místostarosty i radního - styďte se.

47 cizinec (geneticky Vlčnov) cizinec (geneticky Vlčnov) | E-mail | 10. listopadu 2010 v 9:41 | Reagovat

Milí bátoři,
dovolte pohled z daleka i z jiného úhlu.
Historické heslo "Vítěz bere vše", je dlouhodobě osvědčené. Jistě znáte mnoho příkladů na význam slova KOMPROMIS, které vedlo k rozčarování a špatným výsledkům, kdy krajní meze byly vždy lepším řešením, než kompromis uprostřed.
"Spravedlivé" rozložení voličských hlasů v zastupitelstvu přivádělo jen patové situace. Znám mnoho spravedlivých, slušných, před většinou obce charakterních občanů, kteří vedli jen intelektuální a hlubokomyslné hovory, ale v zastupitelstvu nehlesli a jejich vlastní důležitost se zvyšovala jen počtem vynesení ještě nezpracovaných informací do hospod a k vesnickým rozšiřovatelkám! Důsledkem je pak strnulost a ochrnutí všech, co mají a chtějí pro obec pracovat. Na základě nedůvěry a s neschopnými lidmi se nedá ani žít, ani s úspěchem pracovat.
Neudělá-li starosta hrubou chybu, 4 roky se ho nezbavíte. Novým starostou nebude v budoucnu nikdo z intelektuálů, debatérů. Jen tvrdě pracující chytrý člověk s konexemi a se schopností  přesvědčovat ostatní a strhnout je pro kvalitní novou myšlenku pro Vlčnov. Takoví většinou přicházejí z venčí. Nezatížení duchnou sousedského a vesnického povědomí.  
Důležité je jen to, co je měřitelné.
Dobrá obec musí fungovat jako firma. Vy budoucí kandidáti různých stran a spolků musíte přijmout myšlenku, že "vítěz bere vše" a budoucí starosta si musí vybrat jen ty lidi, kterým důvěřuje a které chce! Musíte už do voleb jít s myšlenkou, že budete po volbách vyšachováni či odkopnuti. I to je známka charakteru - snést křivdu a bolest. Tož asi tak...

P.S.: Zase z historie: Chlap, který je řízen dvěma robami, nemůže dlouho vydržat...

P.P.S.:  Citát textaře, sázkaře bývalého šéfa firem Horáčka: "Kavana? Toho bych si ve své firmě nepostavil ani ke kopírce..."

48 Krakatit Krakatit | 10. listopadu 2010 v 9:42 | Reagovat

Chudák Josefík, ten se z těch pomluv, lží a kydání špiny, co  tady všichni píšou snad osype.Vždyť oni jsou tak morální a čestní.To nevidíte!Ještě že se obklopil zdravotním personálem,holky už ho nějak zbrchají.

49 užaslí užaslí | 10. listopadu 2010 v 10:40 | Reagovat

My žasneme nad tím , jak si představitelé obce Vlčnova vysvětlují pojem "DEMOKRACIE" a svobody projevu. Jinak by nebylo možné odůvodňovat že druhé nejsilnější straně (mimochodem, kterou bychom tam rádi viděli), kvůli radiu Ulámbátar nezbylo ani jedno křeslo. A persekuce za pronesenou pravdu bývala výsadou komunistů!!!

50 baf baf | 10. listopadu 2010 v 11:08 | Reagovat

Mě docela zklamalo,že nezávislí když se psalo do rádia tak celou dobu dělali mrtvého brouka, někteří se i  dobře bavili a teď dávají ruce pryč že s tím nesouhlasili. A stačilo,že je starosta podpichl,že kvůli tomu s něma nejedná .To že stránky nejsou jejich bylo napsané mockrát, tak co, a ikdyby žádné nebyly tak si je JP stejně nepustil k  tělu. Ten tam potřebuje takové, co umí tak akorát poměřit tlak, ty ho nejsou schopné kontrolovat v ničem a ani mu do ničeho mluvit.Zas si bude za naše peníze dělat,co chce. Dobře nám tak.

51 Pro bafa Pro bafa | 10. listopadu 2010 v 11:32 | Reagovat

Tak to máš pravdu- psal sem kdekdo a kdoví  odkud.Mezi lidma je to hodně rozšířené, málokdo to odsuzuje, protože je tu hodně pravdy. Na tom zastupitelstvu jsem nebyl, ale prý  tam některý za ODs, teď nevím , kdo to byl, tyto stránky odsoudil. Přitom, vím, že když jsme o nich z některýma z nezávislých ( nechci jmenovat - bylo by to na škodu) bavili, dobře si to pochvalovali. Souhlas s bafem, tak či tak by jim toho místostarostu  nedali. .

52 baf baf | 10. listopadu 2010 v 12:04 | Reagovat

O tom někom se už tady hodně psalo,byl to Josefík,co vystoupil na zastupitelstvu,ovšem z nezávislých si tam taky honem někdo přisadil. To že starosta a  Joskon se už dlouho vzájemně  nesnáší není žádným tajemstvím,takže JP  využil příležitosti,dal mu to touto formou sežrat a poštval na něho jeho vlastní.

53 njn njn | 10. listopadu 2010 v 12:51 | Reagovat

njn kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. A tady se stránky přímo nabízely k tomu aby byli ve jménu "cti" použity proti Nezávislým.A Maruška?? Ta má jisto jistě svoji čest.

54 sršeň sršeň | 10. listopadu 2010 v 13:19 | Reagovat

A že Jan nabídl místo v radě  zrovna Kašpaříkové ,  lidovci přece chtěli do rady  tu druhou,  ale ta mu nevoněla,ta umí říct do očí, co si myslí! Od takových raděj dál že pane velikáne!

55 názor názor | 10. listopadu 2010 v 13:40 | Reagovat

To že máme kam psát je jistě důvod k pomstě,to svědčí o úrovni myšlení  a charakteru osoby mstitele,ale tu jsme poznali.Ale tady je důležité i kdo sem píše.Kdyby to za nic nestálo,tak není takový zájem a lidi sem nechodí. Můžu říct,že na příspěvky od některých stálých se opravdu těším,a že ATA tady zvedla úroveň o tom není pochyb.Když  něco napíše,tak to stojí zato a sedí to.

56 Návrh Návrh | 10. listopadu 2010 v 13:59 | Reagovat

Zcela vážně předkládám tento návrh: ať ATA rediguje Vlčnovský zpravodaj a příspěvky na Perlu. A to z tohoto důvodu:
- nebudou tam pravopisné chyby
- všichni si to se zájmem přečtou( i ti, kterým to nebude vhod)
- dědinu to ztmelí, protože u toho zažujeme spoustu srandy.
Nic ve zlém ale: Joskon ať už reději nepíše( má na to lidi), atačí, když to tu jenom technicky povede.

57 Návrh Návrh | 10. listopadu 2010 v 14:00 | Reagovat

oprava: stačí, když to tu jenom technicky povede.

58 Joskon Joskon | 10. listopadu 2010 v 15:32 | Reagovat

K návrhu: mohl bych občas něco namalovat, když bych teda psát nesměl.

59 Antonín Pešl Antonín Pešl | 10. listopadu 2010 v 15:56 | Reagovat

Pro pana KKV. Samozřejmě, že toho dnes lituji ikdyž pozdní lítost platí jen u zpovědi. V tomto případě se bohužel děj již udál a lítost ex post tady nic nezachráním. Plakat nad rozlitým mlékem nám nic nepomůže, prostě se s tím v KDU-ČSL vyrovnáme a budeme příště(jestli nějaké příště bude) velmi obezřetní.
Á propos, rádi bychom přivítali do přípravného týmu ty lidi, kteří mají jasno a teď ví, jak to mělo být připraveno před volbami. To nemyslím ironicky, ale zcela vážně.
A jaké vyvodíme závěry?
Mám rád některé citace z forbín J. Wericha s M. Horníčkem. Jedna z nich praví a může být i návodem:"Jedeme dál močálem černým podél bílých skal." A další, kterou se snažím řídit je:"Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. Když už kouká, aby byl a je, tak má být to co je a nemá být to co není, jak tomu v mnoha případech je.To je celý."

60 tu tu tu tu | 10. listopadu 2010 v 16:02 | Reagovat

Ještě toto, aby jsme si tu diktovali kdo co může. Když namaluješ, musíš k tomu něco písnout,bez toho by to bylo o ničem. Ještě by to okomentovali jiní. A co potom autorská práva!Něco namaluj,atˇ si trochu náladu zpravíme(a písni k tomu něco) P.S.Umíš to perfektně!

61 ATA ATA | 10. listopadu 2010 v 18:53 | Reagovat

Kdyby nebylo francouzských Ludvíků, nebylo by Versailles. Kdyby nebylo Ulamy, nebylo by jeho rádio i naše!  Bez jeho obrázků – o ničem, bez jeho rukopisu – totéž. Každý z nás má svůj osobitý projev a dle mého je to právě to, co zde „je to ono“. Takže navrhuji - žádná šablona, žadné výjimky. Tak jako doposud. Tak sedni, Ulamo, a pokud máš doma všechny úkoly, cos dostal rozkazem, splněny, honem začni tvořit.

62 Kuba Kuba | 10. listopadu 2010 v 19:38 | Reagovat

Tož Toncku škoda že sas nezeptál skoréj kdo chce do mančaftu. Já bych aj,ale enom tehdy,dybych  nemosél do kostela. Aj bych ti povykládal jak na to. Tož ale je to těžké dyž ty si dosť nedáš řéct!

63 tu tu tu tu | 10. listopadu 2010 v 20:04 | Reagovat

Kubo, jako bys vylézl s knížky Slovácko sa nesůdí.Jo tam bylo můdra.Tonda je Tonda a fráze koho chleba jíš ,toho písně spívej je mu cizí a proto je nepřijatelný.To slovo v dědině zdomácnělo, jak to jeden člověk pořád dokola opakoval ve svůj prospěch.

64 Kuba Kuba | 10. listopadu 2010 v 20:26 | Reagovat

Tutko, co plkotáš,já ze slovácka a ty z doby kamenéj. Šak dnes dyž  mákneš  uděláš z každé modelku a z každého manažéra. Šak sa podívaj, co máme nakvartýrované v baráku na křižovatce. Potom naše zdravotnictví nemá stát za hovno,dyž vychovává enem  političky.Dřív  nám braly krév,teď nám tú krév budú pit.

65 ha ha ha ha | 10. listopadu 2010 v 20:29 | Reagovat

Kubo,TREFA!!!!!!!

66 IF IF | 10. listopadu 2010 v 21:13 | Reagovat

Tak už se mi taky něco, z ustavujícího zasedání místního zastupitelstva,doneslo a něco čtu zde.
    Co dodat.Marii už reklamu dělat nebudu a nahoře ať si to obhájí jak umí.Kámoše tam někde má,pokud se ještě  někde nehoupou na větvi.
    Jak jsem slyšel a to tu ještě nepadlo,vystupování Nezávislých i p.Zemkové bylo důstojné,jednotné a přitom osobité.Projev p.Kvasničky byl věcný, nepodbízivý a pro mnohé měl svou váhu právě v tom,že se náhle octnul na jináém břehu než jeho bývalí kolegové.
    Dámo a pánové jak jsem slyšel ostudu jste si neudělali a v obci se můžete pohybovat se vztyčenou hlavou.Prohru jste přijali a je třeba se připravovat na vítězství,které,jak tady zaznělo,bere vše.
    Jistě bude náročné vydržet názory a tlaky,že opozice je jen samoúčelná a má jediný cíl - svrhnout našeho největšího "geroje".Bude asi obtížné dokazovat,že chcete a máte zájem pracovat pro obec Vlčnov,když tuto vlastnost si uzurpuje jen jeden.
    Ještě se vrátím k projevu p.Josefíka,který prý naopak měl hořkou příchuť doby minulé.Plné frází bývalých papalášů,kteří obhajovali neobhajitelné.To,že se vítěz odvolává na "špínu" kydanou na někoho na těchto stránkách tak to se čekat dalo,ale je to stejně ubohý argument jak ten kdo tuto tezi prezentuje a zastává.
   Spíše jim vadí to,že zde vzniklo něco co nemají pod kontrolou a co zde ovlivňuje veřejné mínění a o čem lidé mluví a také nově přemýšlí o tématech,která zůstavala a měla zůstat tabu.
    Je velmi pravděpodobné,že žádný ze zde diskutujících nebude novým starostou Vlčnova,ale je možné,že tyto diskuze povedou ke změně starosty.
    Být JP tak bych se asi taky bál,ale Josefík to možná ještě okecá,ty kýble špíny mají kde nabírat.

67 paf paf | 10. listopadu 2010 v 21:15 | Reagovat

Zdravím Vás všechny.Tyto stranky čtu už dlouho a chtěl bych navrhnout větší medializaci těchto stránek.Hodně lidí vůbec o nich neví,tak to zkuste promyslet.Volba zastipitelstva je jen odraz celorepublikového systému voleb,tak se není čemu divit.

68 tu tu tu tu | 10. listopadu 2010 v 21:18 | Reagovat

Fakt trefe, aj mě slza stékla.No prča.

69 tu tu tu tu | 10. listopadu 2010 v 21:19 | Reagovat

TO bylo pro Kubu.

70 AP AP | 10. listopadu 2010 v 21:37 | Reagovat

Tož Kubo, klidně můžeš příjít poradit(pokecat), nikdy nikomu jsem nekladl a ani klást nebudu podmínku aby chodil do kostela. Rád si popovídám s kýmkoliv. Můžu tě ujistit, že někdy si lépe popovídám s komunistou než třeba s tzv. kostelníkem(nemyslím tím pana Mošťka). Měj se krásně a těším se na shledanou, třeba u vína.

71 Kuba Kuba | 10. listopadu 2010 v 22:07 | Reagovat

Tož Toncku, to ti ani neradím tú kostelovú podmínku házat na mě , to bys o ten stánek také mohl přijít,já dybych tam přišél,tož to spadne.A z tým vínem no snáď to nebude dyž je jízda tož od místních z búd co tam nekeří prodávajú.To bych si za to  dal rači nejakú žabí vodu.

72 názor názor | 10. listopadu 2010 v 22:21 | Reagovat

IF napsal jsi to moc dobře - prostě ty ATA to tady vedete, ale fakt je jeden -k tomu zastupitelstvu -když měl Josefík ten plamený projev, tak nikdo z těch nezáviislých ani nehlesl.Ono by to bylo těžké se tam vyjadřovat k těmto stránkám, třeba oni o nich "moc neví", ale prostě jde mně o to, že pochvalujou si to skoro všichni v dědině, ale když příjde na věc, tak "já nic, já muzikant."

73 AP AP | 10. listopadu 2010 v 22:22 | Reagovat

Neboj se, víno děláme s bráchou vlastní. Sami sebe přeci nebudeme šidit, fakt uvidíš, dá se to pít.

74 Kuba Kuba | 10. listopadu 2010 v 22:45 | Reagovat

Tož a co furt tady melete o Josefíkovi,šak ste enem obyčejní zbabělci.V Broděčku jeho brachulovi na radnici nakopali prdel a tento sa tady furt nafukuji.Mohli ste udělat to samé aspoň už ste poznali co je zač.

75 ATA ATA | 10. listopadu 2010 v 23:01 | Reagovat

...a pokud jste ještě nešli spát, tak  nyní ještě něco málo možná jen k přečtení, možná k zamyšlení, možná k zavržení (z překladů -  A.Vozněsenskij)

„Ti z gumy“
"Nad těmi z gumy dobře není mi, co se roztahují všude nad námi.
Elastický úsměv s tváří nevinnou, jako chobotnice si tě přivinou.
Ovinou tě pevně, nemůžeš se hnout - aby tě pak mohli  pěkně natáhnou.
Nezranitelní v pancíři gumovém, pěst uvízne ti ve slizu třaslavém.
Člověk však ty z gumy přece jen lituje, zbude po nich prázdno,když je vygumuje!"

76 Franta Franta | 10. listopadu 2010 v 23:17 | Reagovat

Tož Kubo,co ze seba porad děláš takového mňupa,šak šeci víme co si zač!

77 Franta Franta | 10. listopadu 2010 v 23:20 | Reagovat

Tož ne mňupa ale h jako hňupa!

78 Kuba Kuba | 11. listopadu 2010 v 3:22 | Reagovat

Francku co bych dělál šak su blbě sem volíl

79 Franta Franta | 11. listopadu 2010 v 7:27 | Reagovat

Tož Kubo tak sa do tej politiky rači neser a bude klid. Mosiš taky makat a ne enom sedět u počítača

80 Kuba Kuba | 11. listopadu 2010 v 10:20 | Reagovat

Tož Francku dyž myslíš tož ja.Já sa na tú politiku teda vyseru a du makat. Už aby byl večér  a přišél sem  Toncek z Jožú, to sú fajn chlapi na pokec. Ti umíja  napsat  aj víc jak jednu větu a nemosíja ju opravovat.

81 taky názor taky názor | 11. listopadu 2010 v 11:59 | Reagovat

Souhlasím s názorem IF,že radioulambatar  nepíše pod příkazy obecních představitelů jak Perla a zpravodaj,a proto jim vadí že ho neovládají.Existují mnohem útočnější stránky,a kolem nich je ticho. Tady si mezi sebou začala psát skupina jako každá jiná a jako by se ve Vlčnově přiblížil konec světa.

82 Dotaz Dotaz | 11. listopadu 2010 v 12:15 | Reagovat

Které stránky máte na mysli?

83 abeceda abeceda | 11. listopadu 2010 v 14:34 | Reagovat

Může mít starosta Jan Pijáček klidné spaní po letošních volbách?
Určitě ne. Doba, kdy samotná ODS získala nadpoloviční většinu, je pryč. Letos se musel spojit s jinou politickou stranou, aby získal potřebné hlasy. Bohužel za toto spojenectví bude muset hodně platit – a to po celou dobu, kdy chce panovat své obci. Nemyslím tím funkce, která dostala strana TOP09, ale pocit mezi lidmi - voliči, že se musel spojit s předposledními, jenom aby zůstal. No, uvidíme za čtyři roky.

ODS – tak nějak zůstala na svém. Předchozí výsledek voleb (2006-2010) byl moc dobrý a byla nutná změna. Ta naštěstí nastala.

Nezávislí – pro mne vítězi voleb. Z ničeho získali pěkné druhé místo. Čtyři zastupitelé. Bohužel jejich nováčkovství jim sebralo lepší pozici v místním zastupitelstvu. Snad se polepší a budou ještě lepší.

KDU-ČSL  - lidovci. Tak tady si lámu hlavu, kde se stala chyba. Mít po volbách dva lidi a to ještě ze středu pole… to je hodně špatné.

TOP09 – taky dva lidi. No, ale ti dva jsou přeběhlíci. Jeden z ODS a druhý z KDU-ČSL. Nevím, ale toto rozhodně za úspěch nepovažuji. Spíše naopak.

KSČM – jeden zastupitel. Žádný volební program, žádné volební sliby. Já to nechápu. Nechápu lidi, kteří volí KSČM.

ČSSD – skupina kolem hudebníka Koníčka – ani jeden zastupitel. Výsledek cosi napovídá.

Jinak mám z letošních voleb dobrý pocit. Lidi chtějí svoje jistoty – viz staré tváře v naší politice a současně cítí, že by to chtělo změnu. Nezávislí snad nabídnou nějakou alternativu a bude na nich, jak bude vypadal toto volební období. Už jenom to, že naplnili přísálí KSK, slibuje, že se bude něco dít.  

PS: Víte že, pouze tři lidi v našem zastupitelstvu mají věk pod 50 let?

84 STARÁ VĚDMA STARÁ VĚDMA | 11. listopadu 2010 v 17:05 | Reagovat

Na základě dnešních poznatků z kávových sedlin  zn. Tchibo Famili classic, 250 g pražená mletá káva  a se spojením  zoufalého vytí sousedovic  feny soudím, že jsem v ohrožení! NASA si není evidentně  jistá! Podezřelé svítící objekty létaly nad Manhahttanem již ve středu 13. října tohoto roku! Podobný úkaz UFO byl zaznamenán tento  měsíc také v Rusku!  Oni nemají žádné vysvětlení, já ano! Jsou zde! Jejich vyšší inteligence dopředu odvodila, jak dopadnou volby v „Obci králů“!. Jsme v obklíčení! Dle mého  je zcela nepochybné, že touží osadit přilehlé hvězdy těmi nejlepším! Je nejasná odpověď na otázku - jsou těmi vyvolenými ti naši?  Bude stačit jen odběr DNA nebo nám čajznou celé vzorky? Doporučuji aktivovat obranné složky psíčkaře se svými věrnými (myslím psy), hasiče s hadicemi a místní mažoretky jako zálohu! Taktéž není od věci pouvažovat o nových kandidátkách!

85 IF IF | 11. listopadu 2010 v 19:59 | Reagovat

Shodné vibrace negativních sil zaznamenal i místní IFočar.
    Zvláště silné patologické energie se kříží nad místním stadionem.A možná právě proto místní fotbalisté nejsou schopni dosáhnout lepších sportovních výsledků.Mluvčí místní TJ říká:"Škoda ,že Pešl není fotbalista,teď to nemáme na koho svést.Ale nejspíš za ty naše výkony můžou opravdu opravdu UFOni!
    Dokonce i v místní hasičské zbrojnici se dějí věci nevídané.Samovolně tam startují důstojníci i někteří poddůstojníci hasičského sboru,což se běžně nestává.
     Něco neslýchaného se stalo i s jindy poslušnými psy místních psíčkařů.Ti z ničeho nic zavile vyli na bílý měsíc a to se v těchto končinách nestává.
     Něco se asi děje.
     Dokonce i včely,kreré jsou v tuto roční dobu klidné a ubírají se k zimnímu spánku,tak někomu uletěly.
    Také cítíte to chvění?

86 čtenářka čtenářka | 12. listopadu 2010 v 8:29 | Reagovat

Když čtu příspěvky IF a ATA,tak je to takové divné.Někdy mám pocit,že se tak doplňují,že to musí být jedna osoba,někdy zas  dvě. Dokážou se shodnou  když píšou o politice nebo i v těch básničkách a když dělají srandu.Tak třeba teď,ATA jako vědma něco napíše a IF na to naváže.A je to bezva.Tak je to jen jeden nebo dva lidi.

87 Antonín Pešl Antonín Pešl | 12. listopadu 2010 v 10:22 | Reagovat

Pro ATA,IF,Kubu a všechmy ostatní, je dobře pro Vlčnov, že když se rozdávala vtipná kaše, tak nechyběli a nabrali co bylo možno, někdy i více. Pro Kubu, ještě aby našel odvahu k mé nabídce na pokec a jestli jí nemá tak ať jí hledá v pohádkách- jedna o Kubovi praví, že vezme železnou palici a hurá na to. Nebo máš strach, že když se semnou setkáš budeš na indexu?
Ještě k M. Kašpaříkové.
Místní lidovci již roky chodí na zdejší hřbitov uctívat památku J.Plesla, který byl poslancem v Národním Shromáždění za ČSL. V padesátých létech minulého století se stál jednou z mnoha politických obětí komunistického režimu. Jen by mne zajímalo, jaké bude mít svědomí MK, když bude stát u jeho hrobu a rozjímat. Je to totiž Kašpaříků dědeček.

88 Bořek Bořek | 12. listopadu 2010 v 13:23 | Reagovat

Pane Pešl,
nemyslíte, když mluvíte o svědomí a pořád se všichni divíte, jak se mohlo stát to, že Vám vlastní kandidát udělá čáru přes rozpočet, že ryba smrdí od hlavy. Vaše strana je pod Vaším vedení v troskách, léta rozhádaná a hlavně nedůvěryhodná? Nemělo by dojít ke změně od té pomyslné hlavy? Za osádku lodi zodpovídá její kapitán, který loď vede, ne osádka.Potom by Vás nemuselo zajímat svědomí paní MK. S tím dědečkem jste opravdu dojemný..

89 Kublaj chán Kublaj chán | 12. listopadu 2010 v 15:47 | Reagovat

Přelétavá dobře věděla do čeho jde a s kým. Ale to jí asi ještě ta hlava nesmrděla, když se zvrtla na kandidátku lidovců, co?  Asi   začala mít super čichové buňky,  až když dostala nabídku koryta,chudinka  nebohá , a navíc si protřela oči a náhle prohlédla. Že ten svůj opor nedemonstrovala  předem? Když s někým nesouhlasím, tak k němu nelezu! A proč by mělo kapitána lodi zajímat něco, co není!

90 Kuba Kuba | 12. listopadu 2010 v 16:18 | Reagovat

Ná Toncku ty sas zbláznil! Co bych sa tahál s palicú a ešte k temu železnú. Já su spíš pro toho, co mu rostly  itrnice na borovici,pivo téklo potokem a za cizí sa nechál vozit. A co sa furt třepeš z teho, že sa někdo třepe.  Aby si s tebú  nikdo nevytíral řit,tož mosíš byt jak šmirgl a né svačinový papír. Tož sa to začni učit a až sa zocelíš tož budem pokračovat ve školéní k dalším volbám.

91 Antonín Pešl Antonín Pešl | 12. listopadu 2010 v 18:18 | Reagovat

Kubo,máš recht.

92 znz znz | 12. listopadu 2010 v 22:07 | Reagovat

Škoda- Maruška doplatila na rady své největší kamarádky. Nedomyslela, co tím způsobí KDU-ČSL a voličům, kteří jí volili a věřili. Marta s Jendou jí dostali tam kam chtěli. A to, že je proti KDU-ČSL- to dobře věděli. Za co roky bojovali, to se jim nyní zdařilo. Ale dostat vědomě kamarádku do takové situace-to je síla. Marta jde přes mrtvoly. Vždyť tím začala předvolební besedu, před léty. Druzí tesknili v srdci a ona se rozplývala z návratu pohřbu Jana Pavla II.(skoro zvěrstvo- tak to cítilo toho času i stále, moje srdce). Loňská návštěva papeže Benedikta XVI.- velmi podobně. I když tam neměli co dělat, tak se tam po známosti dostali a zase článek v novinách. Bylo nás tam tisíce a jen na nás se papež zahleděl naposled. Jak dojemné. Ještě, že jsou volby, jinak by se takové cesty nepovedly s takovou režií.
Vlčnovská škola- podvod na všechny vlčnovjany a hlavně na děti a jejich rodiče. A těch slibů a kolik lhaní. Jen velká škoda vlčnovských učitelů. Však nemohli být ani v obecní radě. Naši čelní představitelé je nesnesou nikde poblíž sebe. A ta rada, plná kamarádů- to snad není ani zdravé.
Tak se nad tím Maruško zamysly a hlavně sleduj dění kolem sebe a neposlouchej jenom Martu- ta tě zneužila. Ale myslím, že už je pozdě bycha honit.

93 KKV KKV | 12. listopadu 2010 v 22:36 | Reagovat

Nechci se zastávat Pešla ani nikoho z nich ale nemyslím si, že za to co se stalo u lidovců tak může někdo z nich... Nidko do žádného druhého člověka nenvidí, tak ani nikdo z nich nemohl vidět do MK. Myslím si, že to vyrazilo dech i hodně lidem z jejího okolí co se stalo... Za osádku lodi opravdu zodpovídá kapitán, ale ne vždy si tu osádku vibírá přímo kapitán...

94 ulama ulama | 13. listopadu 2010 v 8:50 | Reagovat

Pamatuji si, když se slavnostně odhalovala pamětní deska na rodném domě poslance J.Plesla, asi před 20 lety. Na jeho počest se Sportovní ulice přejmenovala. Do současnosti žádná ulice v naší obci nemá oficiálně název, úředně se má uvádět pouze číslo popisné. Do dneška vedení obce si nenašlo čas napsat na příslušné ministerstvo, zaplatit poplatek atd. Nechci, aby se registrovaly všechny, ale třeba jenom tato jedna. Pokud je problém jinde, rád se nechám poučit. Nivnice i  Dolní Němčí na mapy.cz  jména ulic mají.

95 KKV KKV | 13. listopadu 2010 v 9:18 | Reagovat

No jo jenže Nivnice ani Dolní Němčí nemají a ani nebudou mít golfové hřiště a různé další "vymoženosti", jejich představitelé nedělají různé další věci, aby " zviditelnili" obec a hlavně sebe, takže možná jim zbyl čas to vyřídit na těch příslušných ministerstvech. Spíše jednom ministerstvu a to je vnitro...

96 Ach jo Ach jo | 13. listopadu 2010 v 10:12 | Reagovat

Ulamo - s tou registrací plácáš nesmysli - vaříš jen tak s čisté vody. Jako vždy.

97 ? ? | 13. listopadu 2010 v 10:25 | Reagovat

Pro ach jo:Tak jak to tedy je?

98 znz znz | 13. listopadu 2010 v 12:22 | Reagovat

P.S. k 91.Ne že by se naposled zahleděl na nás, na ty tisíce, ale psalo se v novinách v tom duchu, jen na ně dva(JP,MM). A ty cesty, že by se nepovedly, ale by je ani nenapadly. Co by pro svou moc neudělali- vždyť byly volby tak blízko. Zneužít papeže a pak kamarádku ve svůj prospěch. Kdo bude na řadě příště? Mám zato, že jim není nic svaté ikdyž se tváří, že vše. Vlčnovjané - mějme oči otevřené a trochu u toho přemýšlejme. Jako by byli dodnes někteří slepí. Toto je jen zlomek jejich podobných aktivit.
Přeji všem pěkné dny.

99 IF IF | 13. listopadu 2010 v 16:05 | Reagovat

Ještě ke kapitánu a jeho osádce.
Kapitán určitě zodpovídá za osádku na lodi!
Ale nikdy ne  za krysy,které do té lodi prokoušou díru a pak z ní utíkají!!!!!

100 ? ? | 13. listopadu 2010 v 18:23 | Reagovat

Byl dán dotaz pro ach jo.  Když něco napadnu, tak  své stanovisko snad  dokáži obhájit - nebo ne. Proč není zodpovězeno - nebo není co?

101 iiiiiiiii iiiiiiiii | E-mail | 14. listopadu 2010 v 23:55 | Reagovat

až budeš řvata bolestí tak kam půjdeš ty idiote.....ste banda idiotů

102 Kuba Kuba | 15. listopadu 2010 v 5:31 | Reagovat

Ná Jožko aj tadys v noci řádil.Šak tady sas zapomněl podepsat.A co sa tak hlúpo ptáš kam půjdu, dyž budu řvat  bolesťú, tož si ve sklepě dám štamprlu,idiote,co iného.Ináč na pokec to s tebú moc néni, sú aj lepší.

103 S S | 15. listopadu 2010 v 9:45 | Reagovat

Když použiji Kubovu inteligentní mluvu z páté cenové tak SERTE NA TO IDIOTI(buran).
Jinak souhlasím s LUKEM(bod 18/20).A to že si měl A.Pešl pohlídat svoje lidi a že za krach a neúspěch je zodpovědný kapitán(lídr strany) je taky pravda. Buďte troch oběktivní a posuzujte všechny stejně.
Pan Slinták je učený a vzdělaný člověk a tak nechápu jak se mohl dát do paktu s takovou bandou nevkusníků.(né všichni )P.S.Názorů je mnoho a v každém je trochu pravdy. A bacha taky tam máte zdr.sestru !!!!!!!!!

104 SSS SSS | 15. listopadu 2010 v 10:59 | Reagovat

Jseš snad módní policie, ty jeden šibale?

105 ATA ATA | 15. listopadu 2010 v 11:51 | Reagovat

Pro „S“: Oslovila mě ta „ banda nevkusníků“, ikdyž  je to korigováno výrazem „ ne všichni“. Nevím, koho řadíš do seznamu póvlu, ale já ani jednoho z  kandidátky „Nezávislých…“ (připouštím, i já bych po uplynulých týdnech  měla k některým připomínky – ale oni ke mně také a proč souhlasit pořád na všechny strany?).
Musím přiznat, že  se shoduji s názorem, že lidovci selhali a kdyby dokázali mít  o mandát víc, tak rada je někde  jinde - možná všechno!!  Ale je zbytečné toto připomínat. Všichni to víme.  Berme stav, jaký je, ten v „současné“ době nezměníme. To si musí vyříkat a přijmou náležitá opatření v rámci předmětné strany – vím, ono se to lehce píše, ale jak dál…???
Komentující „S“ – nevím, na jakém břehu přesně stojíš (dle rozboru  tvých příspěvků)  a s odkazem na tebou připomínaného „Luka“, možná se shodujeme – Janek jo (vyznělo jednoznačně), rada ne (vyznělo jednoznačně). Jinak beru na vědomí, že nejsi v podstatě fanda mých názorů – což nepovažuji za překážku, proč dále neházet řeč, které nejsou pouhým „výkřikem do tmy“. Jako oponenta na úrovni tě beru, snad i ty mě?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama