Jako má věřící svého zpovědníka, starosta obecní zpravodaj, Mařenka suchou vrbu u rybníka, tak já mám Rádio Ulambátar.


Mikulášský pochod 11.12.2010 v obrazech

12. prosince 2010 v 16:51 | Joskon. |  Fota
Za vydatného sněžení se uskutečnil Mikulášský pochod na mysliveckou chatu. Kromě docela náročné vycházky zasněženým lesem děti roznesly seno hladovějící zvěři a za to pak byly obdařeny Mikulášem. Pro dospělé a doprovod byl nachystáno občerstvení. Akci pořádal ČČK, Myslivecké sdružení a obec.

pochod
u chaty
ohen
smrcek
horni
Krmelec
Krmení
majka
Mikulas


prd chatou
 


Komentáře

1 kronikář kronikář | 13. prosince 2010 v 8:07 | Reagovat

Účastnil jsem se výletu na mysliveckou chatu a vzal jsem sebou manželku a děti. Cesta byla kvůli počasí velmi nepříjemná, ale o to více chutnal horký čaj a svařené víno, které v tuto chvíli bylo nad zlato.
Uvnitř jsme dostali vynikající guláš. S obsluhou – prostě dokonalé.
Ve finále děti, a nejen děti, potěšil Mikuláš s andělem a čerty. Vlčnovská drobotina dostala dárky od svatých a domů se šlo už tak nějak lehčeji.
Všem patří můj dík, protože na Perle není diskuze, tak svůj dobrý pocit a poděkování píšu zde.

Ale teď z jiného soudku. Kdo to všechno platí? Proč to dělají?
Já si myslím jediné – je to jeden ze způsobů, jak nalákat omladinu mezi vlčnovské spolky. Již dlouhou dobu slyším ze všech stran, že ti mladí nechtějí nikam chodit, že se zvyšuje průměrný věk ve sdružení a podobně. Problémy mají i folklorní skupiny (už není Šohajek), ale i sportovní a společenské spolky.
A tak se přetahují a lákají děti a mladé různými akcemi. Jak jsou v tomto úspěšný, to nedokážu posoudit.
Ještě jednou díky za guláš, čaj a dárky pro děti a pokud příště za budete chtít za guláš symbolických dvacet korun, klidně jej zaplatím. Aspoň pro ten pocit, že nebudu mít pocit nějakého neurčitého závazku vůči pořadatelům těchto akcí.
A teď to do mne šijte, „papír“ snese všechno:-).

2 škurpaň škurpaň | 13. prosince 2010 v 14:24 | Reagovat

Při pomyšlení, že na akci se podíleli  i naši obecní, by mně ten guláš zhořkl v hubě.

3 Štůral Štůral | 13. prosince 2010 v 15:39 | Reagovat

[1]:Nevím kvůli čemu máme do Tebe šít - máš pravdu.A s tou diskusí na Perle, tož zkus ju tam protlačit ty.

4 škurpaň škurpaň | 13. prosince 2010 v 15:54 | Reagovat

Šťůrale, to ses urval ze řetězu.  A co chceš na Perle diskutovat? Když jim pošleš něco kritického, co jim nebude po chuti, tak to vymažou. A nedej bože něco proti nim. Tam se zveřejní tak  pění pochvalných ód na vedení. To  ale není diskuze, v našem případě to je utopie.

5 Sněhulák Sněhulák | 13. prosince 2010 v 16:12 | Reagovat

Tož děcká máme ve Vlčnově pěkné, ale ti chlapi, nevím, nevím..... Ale asi se rádi fotíja.

6 vlčnovjanka vlčnovjanka | 13. prosince 2010 v 16:19 | Reagovat

Ti pěknější byli zalezení v peřinách - šak fúkalo!

7 Feministka Feministka | 13. prosince 2010 v 16:25 | Reagovat

Hm,hm - v tom případě ale můj nebyl doma.

8 vlčnovjanka vlčnovjanka | 13. prosince 2010 v 16:30 | Reagovat

Šťastnico, asi máš výjimku.

9 Feministka Feministka | 13. prosince 2010 v 16:36 | Reagovat

[8]:Z čeho usuzeš, že jsem šťastnica. Ale nerada bych tady nabourala nosné téma diskuse.

10 oprava oprava | 13. prosince 2010 v 16:37 | Reagovat

"usuzuješ"

11 vlčnovjanka vlčnovjanka | 13. prosince 2010 v 16:50 | Reagovat

Tvůj narozdíl od jiných pěkných ještě je  navrch i hrdina do nepohody. To mít doma musí být štěstí!

12 polovník polovník | 13. prosince 2010 v 19:36 | Reagovat

Já si nemyslím, že by se takové akce pořádaly za účelem náboru potěru do kroužků. Stačí se jen podívat na snímky a tam jsou většinou děti tak do 5.třídy. Ty starší by asi rodiče nepřesvědčili vytáhnout paty od internetu. Podle mne hlavním účelem je prezentace spolku, sdružení. Myslivci dali k dispozici chatu, zajistili guláš, zdravotnice vyzdobili okolí, nadělili balíčky atd. Samozřejmě se snahou, aby to všechno vypadalo co nejlépe. Nevím, proč byla jako pořadatel uváděna obec?

13 dotaz dotaz | 13. prosince 2010 v 20:06 | Reagovat

A proč tedy jako pořadatel byla uváděna obec? Tak ano či ne?

14 radioulambatar radioulambatar | 13. prosince 2010 v 20:38 | Reagovat

Tento dotaz se zřejmě zařadí k dalším bez odpovědi jako např. otázka občana, komentář 24, článek Jak se Vám líbí. Já se domnívám, že obec tam byla uvedena ze stejných důvodů, podle kterých se nám snažil vysvětlit O.P. při akci Rytířského odpoledne před volbami.

15 škurpaň škurpaň | 14. prosince 2010 v 7:22 | Reagovat

Kdyby se nepsalo, že do této akce je zapojena i obec a nehrozilo, že se člověk i když nechce bude muset dívat na něco takového jako je starosta a jeho družina, tak by bylo mnohem více účastníků. Nechápu, proč musí kazit lidem v dědině tyto akce, do kterých se sáčkují za každou cenu. Kdo je chce vidět, ať si otevře Perlu.Je snad někdo zvědavý na jejich reklamní milodary pořízené  za naše daně?

16 kronikář kronikář | 14. prosince 2010 v 7:34 | Reagovat

[1]:
Jsem tak už nějak alergický na něco zadarmo. Jak se lze dočíst v zápisech z rady a zastupitelstva, tak F. Dacík zadarmo opravil vodoinstalaci na koupališti, Zemek přes Promabyt daroval Vlčnovu opravenou cestu pod búdami a podobně.
V dnešní době, kdy není zadarmo už ani voda, co ju pijem z kohůtku...

Čekal jsem výpady "zadarmo sas najedl a ještě brbleš", ale jsem rád, že úroveň pisatelů je vysoká a spolu se mnou se zamýšlí nad tím naším Vlčnovem a životem v této obci.

17 škurpaň škurpaň | 14. prosince 2010 v 8:06 | Reagovat

Výpady od našich zdravuší a myslivců bys zřejmě neslyšel, ale od obce předpokládej, že je to jakoby ses upsal krví.Pokud dostaneš zdarma kalendářík, tak hlavně si to patřičně zapamatuj do příštích voleb, neboť pro ně do důchodu bude ještě daleko a kam jít? Pokud zapomeneš, tak ti to určitě přiblíží zase nějaké souhrnné číslo zpravodaje.

18 Věra Věra | E-mail | 14. prosince 2010 v 8:50 | Reagovat

Chtíc nechtíc se musím zapojit do diskuze na toto téma.
Pořádání pochodu bylo pro děti i dospělé vlčnovjany bez nějakého politického smýšlení,bylo to pro pobavení a setkání před vánocemi.
Každý ze tří pořádajících zajišťoval něco pro zdárný průběh celého dne a to se snad podařilo.
Jistě,vždy jsou nějací nespokojenci,kteří i za obyčejnou zábavou vidí postranní úmysly a ty tady opravdu nebyly.
Věra Pěchová

19 čtenář čtenář | 14. prosince 2010 v 9:41 | Reagovat

Odkud pramení ta jistota, že představitelé obce myslí i jinak  než politicky?

20 Věra Věra | E-mail | 14. prosince 2010 v 10:14 | Reagovat

Jistota není nikdy a v ničem,ale protože máme svůj vlastní rozum se kterým se každý podle svého potýkáme- každý podle své inteligence/zdravého selského rozumu/...nemusíme v každém člověku vidět jen to špatné

21 čtenář čtenář | 14. prosince 2010 v 10:35 | Reagovat

A co převažuje?

22 Vinohradník Vinohradník | 14. prosince 2010 v 10:45 | Reagovat

Věro souhlasím s tebou bylo to zajímvé pobavení pro děti i dospělé. Musím ale souhlasit i s tím že nic není zadarmo. Určitě to dobře znáš, protože sedělas taky v zastupitelstvu. Tím nechci říct že se to týká tebe. To že někdo opravil cestu pod bůdama nebude taky zadarmo, protože naši radní se čile zapojují do aktivit golfového hřiště. Proč asi tak vehementně podporují tuto soukromu věc. Dokonce navštěvují nedaleké Rakousko aby se podívali na podobné sportoviště.

23 škurpaň škurpaň | 14. prosince 2010 v 11:00 | Reagovat

Tam,kde se objeví naše obecní dvojka,to bude vždy čpět ještě něčím jiným,než jen tím, že to dělají pro lidi. Snad si pamatujeme,co byli schopni udělat pro lidi po volbách. Nebo že by pro sebe?Ani se nedivím nedůvěře a připomínkám, které jejich další fungování při účasti na akcích vyvolává.

24 kronikář kronikář | 14. prosince 2010 v 11:14 | Reagovat

Vzkaz pro Věru P.:
Byl jsem na tomto výšlapu, byl jsem maximálně spokojený a cítil jsem se dobře. Opravdu jste odvedli dobrou práci - myslivci, Červený kříž a všichni ostatní. Guláš chutnal, čaj hřál - ta to má být. Příště určitě půjdu zas a pokud dáte na viditelné místo pokladničku s nápisem "na guláš", tak určitě budete mít ode mne příspěvek.
Howgh - domluvil jsem.

25 Mončičák Mončičák | 14. prosince 2010 v 11:16 | Reagovat

Ale no tak dobře. Jasně, že kdo dělá politiku, tak se musí navenek nutně prezentovat. Ale spojovat sobotní pochod mermomocí se zviditelňováním zastupitelů je zbytečné. Byla to akce pro všechny a mohl si tam jít, kdo chtěl. Pokud budeme kritizovat za každou cenu, potom se může stát, že ti, co takové akce pořádají, ale hlavně ti, kteří ve volném čase je připravují, se na to příště vykašlou. Nebudou vánoční dílny, pohádkové lesy,zimní pochody, děcka budou dřepět ma prdeli u kompu  a bude všem dobře. Vinohradník sem plete golfové hřiště, jasně leží mnoha vlčnovjanům oprávněně v žaludku, ale to je prostě už jiná kategorie. Mikulášský pochod se líbil, tak nekažte chuť do práce těm, kteří to nachystali. Věro, nenechte se odradit, třeba někoho tady napadne otevřít užitečnou diskusi na téma " Co můžeme udělat pro naše děti,aby neztratili inteligenci a selský rozum".

26 for minčičák for minčičák | 14. prosince 2010 v 11:42 | Reagovat

Co můžeme udělat pro naše děti, aby neztratili inteligenci a selský rozum?

Ty ses zbláznil? Budoucí voliči s inteligencí a selským rozumem? Vždyť by mohli mít i svůj vlastní názor!

To samozřejmě nemyslím vážně, to jen tak na odlehčení před Silvestrem. ..

27 pepin pepin | 14. prosince 2010 v 14:17 | Reagovat

Nebyl jsem a může mě to jen mrzet. Všechny takovéto akce pro děcka mají smysl. Jim je totiž jedno jestli má být něco zadarmo, jestli to měl být nábor k myslivcům nebo součást budování image obecního úřadu (to jsou samozřejmě nesmysly). Šlo o to, udělat jim radost.

Podstatně horší je, když chce někdo "udělat radost" dospělým (což už jsem dlouho neviděl bez postranních úmyslů). Tady bývá infantilní pohled na věc většinou ke škodě rozveseleného ;-)

28 francek francek | 14. prosince 2010 v 17:46 | Reagovat

V naší obci máme profesionály v KSK. Ti jsou tak vytíženi, že z tepla klubu je asi nedostane nikdo. Kdesi byly náklady na jejich platy. Soc.dem měl ve volebním programu jejich propuštění, asi ne bezdůvodně. Za pár roků by bylo aj na velků mongolsků wall. Neměly by se dávat dohromady akce jejich a ty dobrovolnické!

29 ATA ATA | 14. prosince 2010 v 19:22 | Reagovat

Ahoj Věruš, zdravím Tebe, Majku - včetně všeho spřízněného zdravotnického tažení! S naším pepinem se futr na čemkoliv neshodnu, ale na tomto vašem lesním pnutí  určitě –  zcela výjimečně se mně dostavilo   souznění s jeho výše uvedeným  názorem ( a to v plném rozsahu).  Na akci jsem se nezúčastnila – nyní lituji tak, jak mnohé  jiné místní  duše (snad  to příští rok doženeme). A pokud se do této akce kdokoliv naveze, jistě není to z důvodu toho, že by myšlenka byla špatná, nebo realizace, nebo úžasná aktivita, nebo vaše osobní pojetí – v tomto případě věškerá možná kritika je propoj  na účasti  předmětných  představitelů obce – a za to, že tam jsou, přece nemůže nikdo... nikdo??? Doufám, že se sejdeme alespoň na Pepčíně – nacvičujte požívání- bude třeba více než dobré kondice!

30 xy xy | 15. prosince 2010 v 7:20 | Reagovat

V pátek se koná zastupitelstvo obce. Vyjímečně v obřadní síni OU. Podle programu schvalování rozpočtu na rok 2011 a jiné.
Půjdete někdo se podívat?

31 škurpaň škurpaň | 15. prosince 2010 v 7:52 | Reagovat

Kdo bude chtít vědět, co se děje v dědině a jak ti naši rozhodují,tak bude muset jít, protože si to nepřečte. Na programu je v pořadí již druhé,ale zápis z prvního na Perle uveřejněný nebyl. Stejně tak z rady (nebo že by mně to uniklo). Ještě že si můžeme přečíst , kdo řídil ožralý, když už se nedovíme, jaké usnesení  a k čemu schválili.

32 čtenář čtenář | 15. prosince 2010 v 8:43 | Reagovat

Pokud to je na obecním úřadě,tak ať se to hlavně moc nezdržuje a lidi neotravují.Protože se bude spěchat jít se loučit s tímto rokem. Celá devítka  si bude gratulovat,že tam jsou a jak to pěkně zplichtili.A budou se loučit u flašky,aby se v lednu zase vítali.

33 Věra Věra | E-mail | 15. prosince 2010 v 9:20 | Reagovat

Tak jsem si konečně přečetla další komentáře a jsem v zajímavém rozpoložení
Pro čtenáře-někdo vidí sklenici poloprázdnou,další skoroplnou,tak si vyber
Pro vinohradníka-spojovat Rakousko s mysliveckou chatou je zajímavé
Pro škurpaně-v mnohém s obecní ,,dvojkou"nesouhlasím,ale tady jsem přesvědčena,že postranní úmysly nebyly/že by má naivita?/určitě ne
Pro kronikáře-spolky dostávají peníze z rozpočtu obce a myslím,že přerozdělováním na ,,GULÁŠ"je vracíme zpět pro lidi
Pepine-DÍK!!!-jen dodatek-snažili jsme se udělat/snad nepíšu jen za sebe/radost i dospělým
Pro francka-akce byla pro všechny vlčnovjany,teda i pro zaměstnance KSK,VOD a jiných firem
Pro ATU-tak teda Ty jsi mi tam moc chyběla!!!!!!!!!!Doufám,že si to vynahradíme.....jen ta moje kondice v požívání tekutin/hutné jde/ není a nikdy nebyla valná,měla bych si zaplatit výcvik,neznáš odborné učitele?

34 ATA ATA | 15. prosince 2010 v 9:55 | Reagovat

Zcela vyjímečně jednoho učitele až moc dobře znám, myslím, že by byl k předmětnému úkonu  vhodný! Pokud bys měla zájem, tak Ti domluvím hodiny doučování, ze staré známosti zadarmo! Když, tak vezmi i zdravušu Majku s sebou, aby si průběžně zopakovala látku, popř. osvojila i jiné kombinační postupy, kterými by mohla na Pepčíně utočníky se štamprlami překvapit.

35 Věra Věra | 15. prosince 2010 v 10:00 | Reagovat

Budu o tom uvažovat i když už moc času na to není,ale možná jsem učenlivá žačka.A majku vezmu,to si nenecháme ujít,kombinace to je naše....

36 Feministka Feministka | 15. prosince 2010 v 10:04 | Reagovat

ATO, doufám, že nemyslíš toho, kvůli kterému su šťastnica.

37 ATA ATA | 15. prosince 2010 v 10:12 | Reagovat

Ne, myslím toho, kvůli kterému jsem "šťastnica" já!

38 Feministka Feministka | 15. prosince 2010 v 10:16 | Reagovat

No škoda, jako feministka jsem to tipovala na babskou jízdu.

39 pepin pepin | 15. prosince 2010 v 10:21 | Reagovat

Děvčata, nechci vám do toho babince u kafíčka nad posledním katalogem AVON příliš vstupovat, ale proč ten sarkasmus? Já mít za sebou třicet let společného soužení (pardon, soužití), tak mám nohy v lavóru a kouřím doutník!

40 Josef Pešl Josef Pešl | 15. prosince 2010 v 10:28 | Reagovat

[30]:Snad bych něco dokázal napsat i k výše uvedeným akcím,ale poslední dobou jsem takový monotématický a pořád si melu jen to naše zateplení a s ním spojenou exekuci.
Abych se pokusil odvrátit výkon rozhodnutí v dané záležitosti tak jsem 30.11.2010 požádal novou Radu obce Vlčnov a Zastupitelstvo obce Vlčnov o výpůjčku (nájem) případně o odprodej obecního pozemku pod předmětným zateplením.
Asi bych se měl na zasedání zastupitelstva zajít podívat,jestli tu mou žádost tam budou vůbec projednávat. a jak.
Po setkání s našim radním p.Josefíkem tak,ale neučiním.Řekl mi,že ve věci je již rozhodnuto - žádost zamítnuta,protože ve věci nenastaly žádné nové skutečnosti.
Tak ani nevím jestli on a paní Kašpaříková,když rozhodovali vůbec znají ty skutečnosti staré,ale to je jedno.
Vážení spoluobčané jenom Vás upozorňuji na to ,že takovým stylem jednání a rozhodování,jaké prezentuje naše radnice se do problémů může dostat každý občan!

41 Dotaz Dotaz | 15. prosince 2010 v 10:34 | Reagovat

V obřadní síni ???? To jako na hřbitově ?????????

42 Dotaz Dotaz | 15. prosince 2010 v 10:36 | Reagovat

[41]: Myslím to konání zastupitelstva.

43 souhlas souhlas | 15. prosince 2010 v 10:37 | Reagovat

Jo,kdyby je někdo nasraný odstřelil, tak ať to mají blízko!

44 JUDra LUDra JUDra LUDra | 15. prosince 2010 v 10:45 | Reagovat

Jožko Pešle, nové skutečnosti nastaly!

45 pepin pepin | 15. prosince 2010 v 10:54 | Reagovat

[40]: Pane Pešle, opravdu už nepřichází v úvahu jako moudřejší ustoupit, maximálně vyhovět sousedovi v jeho námitkách, získat jeho souhlas s odkupem obecního pozemku a teprve poté s tím vyrukovat na zastupitelstvo? Proč by měla být strhlá fasáda dalším důkazem marného boje s úřednickým šimlem a "všemi dobrými rodáky"?

46 SMRŤÁK SMRŤÁK | 15. prosince 2010 v 11:19 | Reagovat

Jsou spory,které jednoduše vyřeším až JÁ!

47 Josef Pešl Josef Pešl | 15. prosince 2010 v 11:25 | Reagovat

Ustoupit? a kam ? Pan soused i obec ví,že pokud si bude chtít co koliv dělat na fasádě tak může a pokud mu mé zateplení bude v té práci vadit tak ho může v nutném rozsahu odstranit.Je to málo?

48 pepin pepin | 15. prosince 2010 v 11:26 | Reagovat

[46]: :-)))
Spory by netrvaly tak dlouho, kdyby celá vina spočívala jen na jedné straně (la Rochefoucauld), a také kdybys furt nechrápal v tom sudu ;-)

49 Josef Pešl Josef Pešl | 15. prosince 2010 v 11:31 | Reagovat

Ještě další dotaz na pepina.Může o obecním či jiném pozemku rozhodovat domluva sousedů nebo její vlastník?

50 JP JP | 15. prosince 2010 v 11:33 | Reagovat

Oprava: nebo vlastník pozemku ?

51 pepin pepin | 15. prosince 2010 v 11:39 | Reagovat

[47]: Máte ten sousedův souhlas? Písemně? To bude asi ten největší ústupek. A je úplně jedno jestli se k tomu vůbec má vyjadřovat. Proč někomu nedopřát ten pocit vítězství nad ponížením a pokořením druhého - o nic jiného už v tuto chvíli nejde. Omlouvám se za následující rady, ale já bych si nachystal papír s popisem garancí sousedových práv a jeho prohlášením, že tedy souhlasí s odkupem obecního pozemku. Pozval bych ho na kafe, omluvil se za tři generace zpět a především vlastní bezohlednost. Tímto aktem Vy nikam neklesnete. A počase zjistíte, že ani sám před sebou.

52 odpověď pro JP odpověď pro JP | 15. prosince 2010 v 12:14 | Reagovat

Všude jinde rozhoduje o prodeji obecního pozemku vlastník (zastupitelstvo za účasti rozumu),ve Vlčnově Chvilíček prostřednictvím kamošů na obci.Kromě Jízdy králů další naše rarita.

53 Kuba Kuba | 15. prosince 2010 v 12:53 | Reagovat

pepine, dyby mělo platit cos řekl kemu néni dáno,temu sa nedá dat,tož tá naša křížová devítka si nezašuká  jak je rok dlúhý!A proč křížová?Šak budú Jožovi Pešlovi na tem jejich pátečním mejdanu stlúkat křížek.Nevíš,esli už nacvičovali zvedání paprčí?Minule to bylo jak na spartakiádě!Tož snáď  nepopletú pořadí,eště by mohli zamítnút nekoho ze svojích řad!

54 pepin pepin | 15. prosince 2010 v 12:56 | Reagovat

[52]: Bohužel v případě p. Pešla nejde o pouhý prodej obecního pozemku, který lze standardně odklepnout. Celá kauza je provázena občanským sporem od samého začátku a navíc v něm figurují dvě ve Vlčnově významné osoby (možná je jedna z nich "významnější"). Zastupitelstvo se pasuje do role "já nic, já muzikant" a snaží se křečovitě delegovat právo rozhodnutí přímo na účastníky sporu. Tento alibismus lze rešit jedině urovnáním sousedského sporu. Obec totiž nemusí nikomu vysvětlovat, proč žádosti o odkoupení pozemku nevyhověla.

55 Josef Pešl Josef Pešl | 15. prosince 2010 v 13:04 | Reagovat

Drahý pepine,za p.Chvílíčkem jak už jsem psal jsem už byl v r.2000.S pochpením a vstřícnstí jemu vlastní mne poslal do pr..e,vynadal do ku..v a že jsem si tu nadělál picůch a vevím co...byla má diskuze v tomto směru uzavřena,proto jsem tenkrát šel na obec,aby mi ve věci poradili.Poradili - řekli dej si žádost.Ptal jsem se co stou žádostí udělají,řekli,že půjdou za p.Chvilíčkem a zeptají se ho jestli to tam může být nebo ne.Tak jsem jim odvětil,že jich tam nemusí tolik sedět a ať tam posadí p.Chvílíčka a je to vybavené.Na obci i jinde již tenkrát věděli,že mám s p.Chvílíčkem stále problémy a proč? To možná ví jen on,o tom můžu psát později.
Myslíš,že změnil názor?Pokud já vím tak,ne.Naopak tlačí na pilu a urguje exekutora ,aby ve věci konal co nejdříve.
Chtěl bych v této plodné debatě s Tebou pokračovat,ale nevím co dnes ještě stihnu za chvíli odjíždím do práce,tak asi zítra.Chtěl bych začít těmi generacemi,kterým se mám omluvit.O čem bych chtěl v této souvislosti psát bude asi ,jakoby mimo mísu,nudné trapné asi směšné,pokud bude zájem napíšu a možná i bez projevení zájmu.

56 možná přestupková komise možná přestupková komise | 15. prosince 2010 v 13:15 | Reagovat

Proč mně bere Zastupitelstvo obce Vlčnov kompetenci řešení sousedských sporů a vstupuje do tohoto rozhodování? Snad každý dle dikce příslušných zákonů máme své!Že by neměli do čeho píchnout?

57 pepin pepin | 15. prosince 2010 v 13:25 | Reagovat

[53]: Vitaj Kubo. Ať už to dopadne jak chce, bude to mít nějaký vliv na možnou budoucí angažovanost p. Pešla v komunální politice? Jenom ten, že nebude na jejich kandidátce ;-)
Mimochodem, co se to semlelo včera u Králíků? Popelnica převrácená, fšady před knajpú krve jak na zabíjačce...

58 Kuba Kuba | 15. prosince 2010 v 13:34 | Reagovat

pepine nevím já sem slopál inde.Ale šak co,na zimních zabíjačkách dycky tékla krév.Eště možná nejaká to dostala a nasrala se!

59 Josef pešl Josef pešl | 15. prosince 2010 v 13:36 | Reagovat

Chlapi,rád budu pokračovat v této plodné debatě,ale až zítra,teď odjíždím do práce.
Tak se všichni mějte hezky.

60 názor názor | 15. prosince 2010 v 15:29 | Reagovat

Kubo,tvoje popsaná  křížová devítka je přesně to, co si myslím.Budou nás popravovat,jak si zmyslí, nebo lépe, jak jim bude přikázáno.Je jich hodně a všichni zaslepení. Ikdyž lidi normální, když jde o starostu,tak jsou bez názoru. Lituji, ale i naprosto normální se mění jen v pohůnky!

61 Kuba Kuba | 15. prosince 2010 v 19:52 | Reagovat

Tož názore snáď sa z teho neposereme.Dyť víme o koho ide!Šak já si v hospodě od takových klidně odsednu. Dyby to dělali všeci,tož sa tady nebudú tak nafukovat. Šak sem slyšél, že lidi v kostele řvú,že Janek tam chce mudrovat na vánoce. Dyby to nespokojenci dotáhli do konca, tož v kostele bude akorát farář s Pyjusem a Martú, co sa od příbuzného nechá krmit oplatkama.

62 Šťastnica Šťastnica | 15. prosince 2010 v 20:17 | Reagovat

[39]: Ty odborníku na souznění,tu tvoji připomínku bych mohla považovat, že chceš nám udat zboží tebou neuváženě jmenované značky. Tož takovou podprahovou reklamu by Joskon na svém bloku určitě nechtěl. Příště si dej na to bacha. Když tak vem katalogy chlapům do Horní, třeba si tam něco vyberou.

63 Odborník Odborník | 16. prosince 2010 v 7:11 | Reagovat

[62]: Ty šťastnico, chlapům do Horní nosím katalogy Beate Uhse. Proti podprahové reklamě na tuto značku nemá nic určitě ani Joskon ;-)

64 njn njn | 16. prosince 2010 v 8:36 | Reagovat

Že budou na štědrý den v kostele Pijáček s Martů Mošťkovů,je víceméně jisté,i když na vývěsce neuvedeno.Řešení je jednoduché,v Brodě jsou půlnoční 2,tak nevidím problém.A k pochodu pro Věrku. Bezva prožitý čas,jen té tvojí najivnosti v tvém věku se divím.

65 Pepina Pepina | 16. prosince 2010 v 12:36 | Reagovat

Všichni jste stejní!Doma plno práce a nic se vám nechce.Ještě že se vám chce alespoň lapět v Horní!Nasávat a slintat nad polonahýma holkama z katalogu.Na to vás užije!Chlapi od rodin a myslíte jenom na blbosti!Styďte se!

66 Pepina Pepina | 16. prosince 2010 v 12:41 | Reagovat

Venku mrzne čím dál tim víc, a ten můj chlap nedělá nic jiného, než že
čumí přes okno. Jestli to tak půjde dál, budu ho asi muset pustit dovnitř!

67 pepin pepin | 16. prosince 2010 v 13:26 | Reagovat

:-))

Žena představuje kamarádce svého manžela: „Co mu říkáš?”
„No, mohla jsi dopadnout hůř!”
„Tak to odvoláš!”
„Dobře - hůř už jsi dopadnout nemohla!”

68 Frantina Frantina | 16. prosince 2010 v 13:39 | Reagovat

Žena přijde na policejní stanici. "Prosím vás, pomozte mi, ztratil se mi manžel pomozte mi ho najít.
Policista založí papír do stroje a povídá: "Můžete mi ho popsat?"
"No měří tak 160 cm" začne žena "95 kg, pleš, falešné zuby, velké břicho. Víte co ... Vykašlete se na to."

69 abc abc | 16. prosince 2010 v 14:43 | Reagovat

Romantici sází růže, správní chlapi oskoruše

Vždycky se s ženou držíme za ruce. Kdybych ji pustil, šla by nakupovat.

70 lev lev | 16. prosince 2010 v 15:10 | Reagovat

Pana Pešla je mě upřímě líto, protože do této situace se může dostat opravdu každý. Já tuto kauzu sleduji se zájmem již dost dlouho. Pokud budou na obecním úřadě sedět hloupí a nekvalifikovaní patolízalové tak se nic nezmění. Janovi Chvíl. leze Pijáček do prd... a nechce si to sním rozházet. Marta tomu nerozumí Josefík a Solík s ním kamarádí,Dacík nemá čas. Tak u koho by měl Pešl hledat pomoc snad né u zkrachovalého policajta Mikulce. A každý kdo zná Jana Chvílíčka tak ví že to je jen jeho osobní msta a nenežranost

71 pozorovatel pozorovatel | 16. prosince 2010 v 15:34 | Reagovat

Hold některé případy jsou věčné.Jsou ty,které postihly větší množství lidí,ovšem dnes  jakoby se nikdy  nic nedělo.Jsou takové,které postihly jednotlivce popř. rodinu,ale výsledek je stejný.A v pozadí vždy stojí jeden a tentýž. Kolika lidem za tu dobu, co je ve funkci, již ublížil a kolika ještě stihne ublížít.

72 Josef Pešl Josef Pešl | 16. prosince 2010 v 17:25 | Reagovat

Dobré pozní odpoledne.Včera jsem chtěl pepinovi napsat něco o omluvách generací,třeba se dostanu i k tomu.Začnu trochu jinde.
Za p.Chvílíčkem jsem byl už v r.2000.Tenkrát mě s vlídností,vstřícností a pochopením jemu vlastním,vynadal do k...v,vzpmněl něco o picůchoch,které jsem tu nastavíl a poslal do p...e.Na to konto,ještě ten  den jsem šel na obec,shodou okoností zasedala Rada.Seznámil jsem je se situací a požádal o radu.Poradili mi,že si mám podat žádost.Ptal jsem se co s tou žádostí udělají a co můžu očekávat.Řekli,že půjdou za Chvílíčkem a zeptají se ho jestli to tam může být nebo ne.Tak jsem jim řekl,že to jich tam teda nemusí tolik sedět a pro Vlčnov bude stačit ,když tam posadí jenom Chvílíčka a je.Víte mě vyzvedlo,ne to,že půjdou za sousedem (to je jistě správně),ale to,že už tekrát řekli,že to rozhne Chvílíček a ne Rada.Tenkrát jsem se ještě mylně domníval,že jsem stejný občan Vlčnova jak všichni ostatní.Pan starosta tuto epizodu dnes vypráví tak,že jsem jim tam vynadal a bouchl dveřma a že už tenkrát mi to zakázali.Tak nevím jak mi to zakazovali,když jsem teda bouchl dveřma a odešel.
Tento postoj Rady mě vyzvedl i proto,že už tenkrát všichni dobře věděli,že s p.Chvílíčkem mám problémy.Proč? To ví jen p.Chvílíček,ale zateplení to není protože....o tom třeba příště(ale je to zase jen můj pohled).
Pak jsem to zateplení realizoval,ze dvou důvodů 1.kvůli úniku tepla a za druhé proto,že roměr čelní stěny i se zateplením je ve shodě s plány potvrzenými jak sousedy tak obcí Vlčnov a Stavebním Odborem v UB tzn.pro mě povolené.
To,že to dnes někdo interpratuje jinak,je jen proto,že někdo začal měnit pravidla hry v průběhu hry samotné - tak hrají jen falešní hráči.

73 Bohužel Bohužel | 16. prosince 2010 v 17:28 | Reagovat

Tak , tak, bohužel, kdyby lidská blbost nadnášel, budou tady naši místní politici létat jako tryskáči.

74 Josef Pešl Josef Pešl | 16. prosince 2010 v 17:28 | Reagovat

Dobré pozdní odpoledne ,pokusím se napsat něco ke včerejšku i dnešku.Už jsem obdržel rozhodnutí Rady Vlčnova ve věci-zateplení.

75 Josef Pešl Josef Pešl | 16. prosince 2010 v 17:40 | Reagovat

Včera jsem chtěl pepinovi napsat něco o omluvě generacím,možná se k tomu dostanu,ale začnu jinde.
Za p.Chvílíčkem stran zateplení jsem byl už v r.2000.Tenkrát mě s vlídností,vstřícností a pochopením jemu vlastnim vynadal do k..v,vzpomněl něco o picůchoch,které jsem dady nastavíl a poslal mě úspěšně do p...e!Na to konto jsem šel na Obec,kde shodou okolností zasedala Rada.Seznámil jsem je se situací a požádal o pomoc v řešení.Poradili mi,že si mám podat žádost.Ptal jsem se co bude potom a co můžu očekávat.Řekli,že půjdou za p.Chvílíčkem a zeptají se ho,jestli to tam může být nebo ne.

76 JP JP | 16. prosince 2010 v 18:22 | Reagovat

Všem se omlouvám mé delší příspěvky nepropadávají na stránky :)Budu to ještě chvilku zkoušet.

77 rada rada | 16. prosince 2010 v 18:25 | Reagovat

Dnes je problém sem něco umístit, dej to třeba ke článku se školou. Třeba to zabere.

78 Josef Pešl Josef Pešl | 16. prosince 2010 v 18:27 | Reagovat

Pane pepine ve věci zateplení jsem za p.Chvílíčkem byl už v r.2000.Tenkrát mě s vlídností,vstřícností a pochopením jemu vlastním,vynadal do k...v,zvpomněl nějaké picůchy,které jsem tu nastavíl aúspěšně mě poslal do p..e!Na to konto jsem šel na obec,kde shodou okolností zasedala Rada obce vlčnov.

79 Josef Pešl Josef Pešl | 16. prosince 2010 v 18:45 | Reagovat

Radě jsem posal situaci a požádal je o pomoc v řešení.Poradili mi ať si podám žádost.Ptal jsem se co bude následovat a co můžu očekávat.Odpověděli mi,že půjdou za p.Chvílíčkem a zeptají se ho jestli to tam může být nebo ne.
Tak jsem jim řekl,že v tom případě jich tam nemusí tolik sedět a pro Vlčnov bude stačit,když tam bude sedět jen Chvílíček a je to.
Mě,nenaštvalo to ,že půjdou za sousedem to je v pořádku,ale mě vyzvedlo hlavně to,že o tom bude rozhodovat někdo jiný a ne Rada.Oni totiž velmi dobře všichni věděli,že s p.Chvílíčkem mám problémy.Proč?To ví asi jen p.Chvílíček, já co vím můžu napsat,ale třeba jindy,ale v zateplení to nebude tomu věřte.

80 IF IF | 16. prosince 2010 v 19:21 | Reagovat

[45]: Pokud budou moudřejší jen ustupovat,kdo bude vládnot?Nejspíš takoví jak je známe z Vlčnova.
J.Pešle pokus se bojovat dokud to půjde.Držím palce!

81 ATA ATA | 16. prosince 2010 v 19:53 | Reagovat

Pane Pešle,
s Vaší kauzou „5 cm“ (jak z pohledu samosprávy, tak v propoji se státní správou) jsem dostatečně dobře obeznámená. Navíc vzhledem k tomu, že profesně mně nejsou vazby možných majetkoprávních  vypořádání a řešení obdobných případů velkou neznámou tak, jako mnohým těm, kteří o Vás rozhodují, s naprosto čistým svědomím prohlašuji, že máte moji plnou podporu. Toto, co zde probíhá, již není boj paragrafů, ale nechutné dokazování moci. Už jen administrativní výstup modelace usnesení nové rady ve Vaší záležitosti si zaslouží můj hluboký „obdiv“. Ztěží by někteří, kteří se v textu  shodují na neexistenci nových skutečností,  tyto poznali, i kdyby jim klepaly na rameno. Lituji, ale obávám se, že přesila je značná. Ikdyž Vám to nepomůže, dle ohlasu okolí různorodě odborně zaměřeného v očích „myslících“ rozhodně Vy nejste tím špatným!
„Vlčnove, rozsviť – snad prohlédnou...!“ ...ovšem doba ledová je doba ledová...

.

82 IF IF | 16. prosince 2010 v 20:03 | Reagovat

Silní musí projevovat jen svou sílu a netuší ,že je to jejich největší slabost.

83 Antonín Pešl Antonín Pešl | 16. prosince 2010 v 20:30 | Reagovat

Jen informativně- dnes bylo ve Slováckém deníku otištěno stanovisko MO KDU-ČSL ve věci paní M. Kašpaříkové, tak jak zde bylo již dříve uvedeno, v plném znění

84 Kuba Kuba | 16. prosince 2010 v 20:38 | Reagovat

Tož to by mňa zajímalo co tak može v radě namudrovat Kašpaříková k zatepléní.Šak temu nerozumí a tá druhá je stejná,eště dvá do počtu tož to vypadá že to fšecko nadiktovál ten náš hlavní.Tož to rozhodl.Odkdy sa jeden menuje rada?

85 Dobrá rada Dobrá rada | 16. prosince 2010 v 20:44 | Reagovat

Po zkušenosti z minulého zastupitelstva se obávám, že až budou ohledně shora probírané věci zítra jednat, tak tam někdo vystoupí a řekne "Tož jak se chcete pane Pešl domluvit. Vy vedete takovou nechutnou agitaci na internetu a teď chcete, abychom Vám vyhověli?" Tož tady každá dobrá rada drahá. Prostě své argumenty si najdou.

86 Petr Petr | 16. prosince 2010 v 20:46 | Reagovat

Pane Pešl držím palce ve vašem boji. Vímže je to málo ale chci vyjádřit podporu v boji proti obecním hlupákům, přivandrovalcům a těm kteří parazitují na tom že mezi voliči je většina těch kteří slepě věří našim usměvavým zastupitelům.

87 občan občan | 16. prosince 2010 v 20:57 | Reagovat

Petře souhlasím s tím že pan Pešl si z důvodu chamtivosti jednoho MONGOLA zažil hodně zlého. Možná by bylo dobře pomoci mu s jeho problémem. Joskone navrhuji zřídit rubriku POMOC SPOLUOBČANŮM. Určitě by se to chytlo a když zastupitelé pohohli HAJTI, proč by nepomohli i panu Pešlovi

88 salamandr salamandr | 16. prosince 2010 v 21:15 | Reagovat

Proč by se nepomáhalo Hajti? Náš starosta tam snad někoho nenávidí? To u nás je to jinačí!Drží před sebou štít zvaný rada nebo zastupitelstvo a dělá si,co chce!Proč nevyužít situace,stejně Pešl ať jeden nebo druhý,je mu pepřem v očích.Jen ať pozná,kdo tu velí!A křížová devítka ta mu odkývne třeba třetí světovou.

89 Joskon Joskon | 16. prosince 2010 v 21:18 | Reagovat

Z neznámých důvodů došlo k zablokování několika komentářů. Provádí se to automaticky. Provedl jsem ruční nápravu. Nebyl v tom žádný úmysl.

90 zvědavý zvědavý | 16. prosince 2010 v 21:35 | Reagovat

Tak jsem zvědavý,jestli náš obecní dramatický umělec bude předvádět další strhující výstup proti těmto stránkám jako minule.Když čtu obhajobu Pešla,tak to je něco,co určitě nepotřebují do krámu.Ale co,my sice můžeme psát,ale oni bez mrknutí oka budou dále likvidovat Pešlovu rodinu.A ještě se budou poklepávat,jak jednají spravedlivě.Vůbec si nemyslím,že někteří snad normální chlapi,co tam jsou,to neodkývají.Bližší košile jak kabát.

91 Josef Pešl Josef Pešl | 16. prosince 2010 v 21:58 | Reagovat

Děkuji Joskonovi,za zveřejnění mých původních vstupů,které jsem v různých obměnách psal a nemohl je dostat na stránky rádia.

Hlavně děkuji těm,kteří mi na těchto stránkách projevují podporu.Věřte,že to pro mě i celou mou rodinu hodně znamená.Je to pro mě určitá satisfakce, je to pro mě VELKÝ VÁNOČNÍ DAR od Vás - spoluobčanů Vlčnovjanů.

                Děkuji
                       Josef Pešl

92 Kuba Kuba | 16. prosince 2010 v 22:13 | Reagovat

Tož Jožko esli ti to zervú tož to nacpi temu dědkovi do grgáňa.A esli budeš chtět pomoc tož ti ho podržím!

93 pepin pepin | 17. prosince 2010 v 7:52 | Reagovat

[80]: Pakli houfové naši desetkráte silnější nepřítele jsou, houfy jeho obkličte; pakli pětkráte, vrhněte se na něj bez meškání; pakli dvakráte, rozdvojte je; pakli síly vyrovnány, střetnouti se můžete; pakli málo slabší, boji vyhnouti se můžete; pakli hrubě slabší, ustupte.
Neb slabí-li neustoupí, silnějšímu nakonec podlehne (Sun Wu, "O umění válečném")

94 pepin pepin | 17. prosince 2010 v 8:05 | Reagovat

Takže ustoupit neznamená se vzdát - jen je třeba vyčkat na vhodnější příležitost.

95 škurpaň škurpaň | 17. prosince 2010 v 8:12 | Reagovat

Na vyčkávání není čas, každým dnem hrozí exekuce! A ustupovat není kam! Co takhle: Nepřátel se nelekejme, na množství nehleďme!

96 pepin pepin | 17. prosince 2010 v 8:22 | Reagovat

Když pominu, jak dopadl Žižka a jak dlouho vládla dynastie Chan (425 let), tak mohu jen zopakovat, co jsem odvysílal výše: bez Chvilíčkova souhlasu jde fasáda dolů. Příští zastupitelstvo možná nenechá rozhodovat o prodeji obecních pozemků nějaké naše sousedy.

97 škurpaň škurpaň | 17. prosince 2010 v 8:39 | Reagovat

Když vládne skupina jednoduchých, tak výsledky jsou jednoduché. Fasáda dolů!

98 Jan Jan | 17. prosince 2010 v 8:56 | Reagovat

Četl jsem že se zakládá nová stavební komise (je v ní samí odborník)a Kovář co by člen bydlí naproti. Možná to bude ten, který by mohl Pešlovým pomoci. Vlčnovjané probuďte se přece s náma nebudou zametat takový arogantní hlupáci. Zastupitelstvo nemá zájem pomoci, protože možná někde udělali chybu a to se přece nesmí přiznat. A nenažraný MONGOL Chvílíček, ten měl před časem problém s Chovánkama, pak se ŽLUTÝM BALETEM, teď s Pešlem. Pro 5 cm dělá problém, asi má pořád málo.

99 pepin pepin | 17. prosince 2010 v 9:55 | Reagovat

Pane Pešle, odstranit se má podle exekuce celá fasáda, nebo jen její část na boční zdi, kde zasahuje do obecního pozemku před sousedovým domem? Pak by bylo vhodné rozdělit žádost o odkup pozemku od obce na dvě části: před Vaším domem z čelní strany (zde si neumím představit, jak by soused mohl namítat, že se mu např. snažíte zúžit přístup k jeho domu a navíc rozdělením parcely by už vykupovaná část nesousedila s jeho pozemkem, nýbrž s jiným obecním pozemkem, takže k jeho vyjádření nelze brát zřetel) a druhou částí by pak zůstala sporná boční zeď. Pokud chcete mermomocí bojovat proti větrným mlýnům, pak byste tímto postupem zachránil alespoň něco.

100 bludička bludička | 17. prosince 2010 v 16:03 | Reagovat

KATE, kde jsi? Dnes podvečer chystají tvoji páni popravu Jožky Pešla. "Padni komu padni" ,jak to vidíš? Padnoucí hlava bude tou pravou?

101 KAT KAT | 17. prosince 2010 v 17:28 | Reagovat

Moji páni?? neznám žádné,žádné nemám,ale ti současní/na OU/ si možná dnes svým rozhodnutím o popravu koledují...a možná si ji i vykoledují.Na každého jednou dojde.. i na ně..chce to jen čas a vydržet..padni komu padni..KAT

102 Bátaryjka Bátaryjka | 17. prosince 2010 v 17:55 | Reagovat

Penin chce čas, KAT chce čas,  do kdy se bude čekat - až se ztopoříte nebo až bude osídlený Marz?

103 Bátaryjka Bátaryjka | 17. prosince 2010 v 19:23 | Reagovat

oprava "pepin"

104 Josef Pešl Josef Pešl | 17. prosince 2010 v 21:19 | Reagovat

Před chvílí jsem se vrátil ze zastupitelstva.
Neprošlo nic.Starosta mne utvrzoval v tom,že si za to můžu sám a mně trochu jely nervy,za což se všem přítomným na zastupitelstvu omlouvám,ale na svém postoji trvám!
Pepine je mi líto ,že Ti musím oponovat,tvé teorie o dohodě platí,ale mezi soudnými lidmi.Víš,můj otec říkával:"Ze soplivým sa nenajíš a s blbem sa nedomlůvíš."To píšu s vědomím,že určitá část Vlčnovjanů má za blba,právě mě.Ale to si musí každý srovnat sám.

105 Jožko Pešle Jožko Pešle | 17. prosince 2010 v 22:05 | Reagovat

Když oni už spěcchali na večeřu.Tys jim to chtěl prodloužit.

106 Josef Pešl Josef Pešl | 17. prosince 2010 v 22:32 | Reagovat

Já bych také pro kus žvance udělal cokoliv.Vždyť mě znáte,ne? :)
Lidi,tak se mějte a dobrou noc.

107 občan občan | 19. prosince 2010 v 13:45 | Reagovat

Jožko Pešle píšeš to správně, ale pokud něchtějí přiznat že pochybili musí dělat hlupáka s tebe a ten starý morous se tomu jenom směje. Nevím jak ti povolly nervy na zasedání, ale já kdybych byl ve tvé situaci,tak se asi  neudržím a budou padat facky. Obdivuji tvé pevné nervy a držím palce v težkém a nerovném boji.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama