Jako má věřící svého zpovědníka, starosta obecní zpravodaj, Mařenka suchou vrbu u rybníka, tak já mám Rádio Ulambátar.


„... jedeme dál močálem černým kolem dutých skal...!!!“

8. června 2011 v 18:50 | Rádio Ulambátar |  Causa 5cm
Není to tak dávno, co jste si zde mohli přečíst, že "spravedlivé" tažení proti manželům Pešlovým bylo "úspěšně" zakončeno provedením výkonu rozhodnutí exekutorem. Většina zastupitelů si tak mohla oddychnout, že konečně "Kausa 5 cm" skončila, ve své podstatě pro mnohé nepodstatná záležitost je vyřešena k všeobecné spokojenosti a bude zapomenuto.



Vzhledem k tomu, že Pešlům zbyl po strhnutém zateplení odrbaný barák esteticky oku nelahodící, rozhodli se naši "obecní delikventi", že podají novou žádost o povolení zateplení svého rodinného domu.
Zdá se vám to takové nějaké divné? Proč? Jsme na úplném začátku - prostě si chtějí zkvalitnit bydlení jako mnozí jiní, chtějí zateplit a žádají.
Minulá snaha tohoto ražení je vyšla cca na 40 tisíc finanční ztráty (částku shrábl exekutor) - to nepočítám žádnou sazbu za ztracený čas, ztracené nervy a samotné zničení stavby zateplení včetně původní fasády.
Zateplili - zaplatili - nemají nic. Obec z těchto peněz také nemá nic, ale v tomto případě bych viděla jako dostatečnou odměnu pro některé v prožitku nad dostaveným se vítězstvím.
Nová žádost je nastavena do pozice, že se plánovaná stavba nedotkne nemovitosti souseda, takže odpadá nutnost obcí podmiňovaného předložení jeho souhlasu.
Na čem v obecní radě ztroskotá požadavek nyní ? Typuji si :
- nesouhlasíme, jejich jméno není v módě a lezou nám na nervy
- nesouhlasíme, nejsou hodní k sousedům
- nesouhlasíme a dost, nikomu nic nemusíme zdůvodňovat, máme většinu!
Pak je ještě možnost, že souhlas např. ve formě uzavřené smlouvy s obcí dostanou. Uvidíme, kdo si počká, ten se dočká - (ve Vlčnově) nebo také ne!
 


Komentáře

1 go go go go | 8. června 2011 v 20:46 | Reagovat

Buďte tak hodní a dejte sem normální fotku,ne tu fotomontáž!!!!Nebo chcete říct,že celé roky se hádali jenom kvůli tomuto kousku zdi?To stálo takové peníze?A takto rozhodli naši radní?To nemůžete  nemyslet vážně!

2 oprava oprava | 8. června 2011 v 20:50 | Reagovat

To nemůžete MYSLET vážně!

3 dotázek dotázek | 8. června 2011 v 21:06 | Reagovat

Můžete sem šoupnout  taky foto našeho obecního  Janka,jak se usmíval,když se to strhávalo?

4 Josef Pešl Josef Pešl | 8. června 2011 v 21:27 | Reagovat

Dobrý večer vážení spoluobčané.
Teď jistě potěším, pana Chvilíčka,pana starostu i pány radní a obecní zastupiltele,kteří ve věci zateplení rozhodovali.
Má dlužná pohledávka sestává neboli jistina vůči exekutorovi činí 0,00-Kč.
Přesto se povinnému přikazuje uhradit náklady exekuce ve výši 37 702,00Kč.
Možná si z té radostné zprávy soused i se starostou cvrkne i do textilu,rád jim z Alberta dovezu nějakou slevněnou Pampersku.
To se ještě neví,jestli v této částce je započítáno 14 000,-Kč,které jsem exekutorovi zaslal již před třemi léty.
Hoši ste borci !!!!!

5 Josef Pešl Josef Pešl | 8. června 2011 v 21:48 | Reagovat

Co se týká nějakých fotek před výkonem, tak se pokusím něco pohleda.
Mám i fotku jednoho obecního Janka jak v záchvatu bohorovnosti odhání zedníka,který montuje na zeď polystyren a na další fotce je celkem dobře vidět jak to zateplení ze zdi rve.Po deseti letech se mu to podařilo :-)
Pokud bych fotky nenašel, tak nějaké budou určitě u pana D.Mikulce.Velmi významě si tu hrůzu fotil, určitě je v případě nouze rád dodá.

6 Píííkaso Píííkaso | 8. června 2011 v 21:48 | Reagovat

Vážený pane  Josefe Pešle,
Vaše uvolněná  zdní  plocha jakoby vyzývala nás, mistní umělce, k  oplodnění našimi ztvárněnými myšlenkami v propoji s  obecním  reálnem. Pokud nebude povoleno a  realizováno ono zateplení, navrhuji podkladové vybarvení v barvách noci s  umístění stručného, leč úderného textu vypovídajícího o skutečnostech vaší "popravy".

7 Josef Pešl Josef Pešl | 8. června 2011 v 22:06 | Reagovat

Ještě nevím jaká bude úprava stávající odrbané zdi.Sousedům jistě lahodí pohled tak jak to je.Nevím jestli jim tu radost mám odepřít.Tak ať se chvilku kochají.
Možná tam bude nápis AŤ ŽIJE STAROSTA,ale jen vodovkami.Na trvalejší barvy asi nezbudou finance.Takže to tam vydrží asi do příštích voleb.
Ale možnosti, co s volnou plochou,je víc.Možná ji pronajmu na reklamu nějaké deratizační firmě,která se zabývá hubením krys a potkanů.

8 to je síla to je síla | 8. června 2011 v 22:08 | Reagovat

[5]: Moc ste toho psal a já se přiznám, že to pro mě byla docela nuda.Tak jsem to vždycky jenom přelétl očima.Vůbec jsem si neuvědomil,co to přinese.Pokud nakopete prdel svému sousedovi a příležitostně všem,kteří se na tomto podíleli,tak to pochopím nejenom já,ale věřím že všichni čtoucí!

9 Josef Pešl Josef Pešl | 8. června 2011 v 22:10 | Reagovat

[6]: Reagoval jsem, ale příspěvek nepropadl.Nebudu ho opakovat.Třeba ho tam Joskon zavěsí.
Díky.

10 jo jo | 8. června 2011 v 22:19 | Reagovat

Některým urvou zateplení,některým vynutí dojíždění do okolí,některým se vychechtávají při připomínkách k jejich práci na obci.Pořád je dost těch,co tyto vyvolené zbožňují.To snad už  není možné!

11 Kuba Kuba | 8. června 2011 v 22:31 | Reagovat

Tož Jožo!Dyž chlapi co rozhodujú říkajú že sú spravedliví tož to tak najisto bude.Ale di do sebe!Třebas nechtěl uspokójit nejakú jejich paničku co táhá za provázky!Tak,tak!

12 MORbid MORbid | 8. června 2011 v 22:43 | Reagovat

je to svíňárna a šaškárn podtrhlé nenávistí!

13 !!! !!! | 9. června 2011 v 8:47 | Reagovat

[12]:Starosta se určitě  zas  bude znovu ptat dobrého sůseda,jak to má rada rozhodnout.Uvidíme co mu poradce poradí.
Jak nebude mět Pešl zateplení na Chvilíčkovém baráku,  tak do toho ten starý dědek nemá co kecat.Su zvědavý,co si zase  na obci vymyslí,aby mu to nemuseli povolit.

14 Pštrosí politika Pštrosí politika | 9. června 2011 v 11:03 | Reagovat

[13]: Pštrosi,když strkají hlavu do písku,hledají tak potravu a není to kvůli ničemu jinému!!!
Lidé,kteří vedou pštrosí politiku,mají pravomoc,ale nechtějí ji použít,buď ze strachu nebo v naději,že se problém vyřeší i bez jejich zásahu.

15 slyšel jsem v horní slyšel jsem v horní | 9. června 2011 v 16:26 | Reagovat

[4]: Pane Pešle, tom jednom stačí na cvrkání do textilu už jen samotná cesta z horní po jeho vráta.Možná z té vaší zprávy radostí přímo po..re.

16 IF IF | 9. června 2011 v 17:59 | Reagovat

No jo pane Pešle.
Myslím ,že na to ,zda Vám obecní úřad ve Vlčnově ,ve Vaší žádosti na zateplení , vyhoví nebo nevyhoví ,by si dnes nevsadil ,ani známý sázkařský mág Michal Horáček.
Ale myslím ,že postup je správný ,tak si počkáme na výsledek jednání místní správy.No né?

17 Josef Pešl Josef Pešl | 9. června 2011 v 19:04 | Reagovat

Skoro celý den mi nešel internet, proto jsem nereagoval.
Všichni snad cítí,že to až taková sranda není.
Kdysi zde bylo napsané od jednoho čtenáře něco v tom smyslu, jestli vím co znamená mea culpa.
Tenkrát jsem záměrně napsal,že nevím a že se nechám poučit.
Dotyčný pisatel nereagoval.Nevím proč nereagoval.Rád bych se totiž nechal poučit v čem tedy spočívá má vina v této záležitosti.
Možná dotyčnému uniklo, že dům i se zateplením byl řádně zkolaudován.To znamená,že stavební odbor tuto stavbu shledal bez závad a žádnou chybu,krom běžných změn,nenašel.
Chyby byly dodatečně vymyšlené panem Chvílíčkem a podpořené starostou a radními asi rok po kolaudaci.Od té doby se mluví o mé vině.Je to velmi smutné.

18 čiko čiko | 9. června 2011 v 20:18 | Reagovat

[17]: Počítej s tím,že ti to radní nepovolí.Nevím co si vymyslí,ale určitě něco kvalitního z čeho se člověku akorát zvedne kufr!Tak jak při myšlence na ně!

19 blbeček blbeček | 9. června 2011 v 20:31 | Reagovat

[17]: Musí být ta stěna zateplená?Třeba kdyby ste se na to vykašlali,byl by klid.

20 Josef Pešl Josef Pešl | 9. června 2011 v 20:53 | Reagovat

[19]: Za daných okolností by zateplená měla být, protože tato stěna má tloušťku 25cm a ve schváleném projektu je tato stěna ošetřena omítkou LOBO, což je systém zateplení.
To zateplení tam není proto abych naštval sousedy ani radní,ale proto,že nad těmi vraty je obytná místnost,kde má postel syn Jiří.
Jak jsem již dříve uváděl, čelní stěna je ve schválené projektové dokumentaci v šíři 10,35m.Se zateplením byla tato šířka domu 10,34 a dnes po stržení zateplení je asi o 5,5cm kratší.

21 ATA ATA | 9. června 2011 v 21:02 | Reagovat

[20]: Jan Werich:
„Pro život platí: Netrčet! Jít pořád dál! Odvážně a směle přes příkopy volů a příčné stružky hňupů a blbounů. A nenechat si otravovat dech, kazit radosti ze života. Nedat si ukrást jediný den, týden, měsíc, anebo léta.“

22 Josef Pešl Josef Pešl | 9. června 2011 v 21:03 | Reagovat

Ještě slýchám námitku, že jsem měl ořezat třeba 1cm zateplení od sousedovy fasády a byl by klid.
To je další lež roznesená panem starostou a radními typu pan Dacík a Moštěk.Tito pánová totiž,v oficiálních dokumentech, rozhodli o tom,že zateplení přesahuje nad obecní pozemek v celé délce tj.asi 1,84m a ne 1cm.
Kdyby to bylo jak tvrdí tito pánové, tak by exekutor odřezal jen ten 1cm a ne zateplení z celé stěny.
Prostě pánová lžou,pokud tvrdí něco jiného.
Samozřejmě, lidé si mohou vybrat čí tvrzení jsou pravdivá, ale výsledek je zřejmý.

23 Josef Pešl Josef Pešl | 9. června 2011 v 21:11 | Reagovat

[21]: Moudra Jana Wericha má brácha i já rád.Jsou nadčasová.Není od věci si je někdy připomenout.Sedí  :)

24 názor názor | 9. června 2011 v 21:29 | Reagovat

Jakoby někdo celou dobu  vše tlačil  k tomu,aby nejmenovaný  byl nucen nejmenovaného  podplácet.

25 kočičák kočičák | 10. června 2011 v 5:27 | Reagovat

[24]: Žádné prachy nikomu nedávaj!Leda po čuni!

26 dotaz dotaz | 10. června 2011 v 9:35 | Reagovat

[22]:  Kdy to má projednávat rada?Příští týden je zastupitelstvo,tak ať to tam projednanjí nezávislí taky.Nebo se zeptají co si zas radním navymýšlí.

27 šváb šváb | 10. června 2011 v 10:33 | Reagovat

[17]: Hlavně je na tom všem  smutné,že se nechcete smířit s tím,že rozhoduje vlastník.On se rozhodl,že vám to zateplení nepovolí a vy to pořád melete dokola.Už by to pochopilo i malé děcko,jenom vy pořád nezabíráte.V zastupitelstvu trapná menšina  do toho nemá co mluvit.Už si to jednou zkusili,dostali nakopané  a příště pochybuju,že by ze sebe k vůli vám zas dělali voly.

28 ? ? | 10. června 2011 v 14:20 | Reagovat

[27]: Ty jsi nějaký mluvčí trapné menšiny v zastupitelstvu?

29 čiko čiko | 10. června 2011 v 15:26 | Reagovat

[27]: Švábe,někde jsem četl,že bez hlavy ještě žiješ 7 dní.Ale když čtu jak píšeš,tož bez funkce asi ani hodinu!Že?

30 Josef Pešl Josef Pešl | 10. června 2011 v 16:48 | Reagovat

[27]: Švábe, já jsem smířený s tímm, že rozhoduje vlastník, proto se také se žádostí na vlastníka obracím.
Ale vlastník se chová nějak divně.Poprvé mi většinou schválil a prodal 15m2 obecního pozemku za účelem výstavby RD v šíři čelní stěny 10,35m.
Když jsem takový dům postavil a ten byl zkolaudován, tak po roce si to po dohodě se třetí osoubou (tj. s p.Chvílíčkem) rozmyslel a kupní smlouvu na 15m2 zapřel.To považuji za podvod a s tím se určitě smířit nemohu.
Věřim tomu,že pokud by se to stalo švábovi, tak by se s tím jistě smířil.

31 Josef Pešl Josef Pešl | 10. června 2011 v 17:05 | Reagovat

[27]:Dále bych k Vašemu argumentu dodal, že je trochu rozdíl mezi tím když je lastník třeba šváb nebo Chvílíček nebo Pešl a nebo obec.
Šváb, Chvíliček i Pešl jsou tady dejme tomu za sebe,  ale normálně fungující obec je tu pro švába, Chvílíčka i Pešla a v tom je ten zásadní rozdíl ve vlastnictví soukromém a obecním.
Možná Vám to švábe,přijde divné, ale i já jako občan této obce, očekávám od naší obce seriozní jednání a ne poškozování mého majetku, kterým omítka na mém domě bezesporu je.Zvláště poté, kdy stavební komise Obce Vlčnov v roce 2000, tenkrát zastoupená p.Kolkem, konstatovala, že dům je postaven v mírách podle schválené projektové dokumentace.
A co se týká většiny, ta by měla být ve svých rozhodnutích trochu prozíravější, protože příště z ní může být i trapná menšina.

32 Josef Pešl Josef Pešl | 10. června 2011 v 17:39 | Reagovat

[27]: Švábe, dnes se dá celkem snadno spočítat kdo a jak koho poškodil.
Pro švába to bude trochu složitější, tak nečekám, že to pochopí.
To zateplení nad obecním pozemkem mělo roměry 1,84m x 0,05m = 0,092m2 :) Nejsem si úplně jistý tím, jestli je možné takovou parcelu zakreslit do mapy.
Tak v takovém rozsahu byl můj údajný neoprávněný zásah do vlastnických práv Obce Vlčnov.
Co se týká poškození vlastnických práv sousedů Chvilíčkových, to můžeme všichni vidět.Největší prohřešek byl ten, že polystyren se dotýká fasády jejich domu.Zateplení prováděla odborná firma a postupovala běžným způsobem instalace zateplení. Stavebním odborem v době kolaudace domu bylo konstatováno,že vlastnická práva rodiny Chvílíčkové nejsou dotčena.Pro mne to znamená, že sousedé nebyli a nejsou ničím poškozeni.Konečně je to vidět i dnes na jejich fasádě.Pan Chvílíček konečně může začít opravovat ten brizolit a strčit si tam tu zednickou užici, jak bylo psáno v novinách.Takže NIC ,žádná škoda.
Co se týká škod v rodině Pešlových, to si dám v příštím odstavečku.Do jedné věty se to nevejde.

33 Kuba Kuba | 10. června 2011 v 18:16 | Reagovat

[30]:[31]:31]
Tož Jožo možeš nám sem eště napsat jak to děláš žes teho rozbékaného súsedovic  dědka  nepřizabíl.To sa naňho eště tak enom díváš a  nic!Tož ty mosíš byt fakticky mimo!Dybych tam bydlél já tož mám zateplené a súsed sa mňa vyhýbá jak dybych měl lepru.To je tak dyž vy věřící hulákáte že oni kameňom a vy chlebom!Po mě dyž by nekdo kameňom tož dostane tak po paštěce že na další hod nezvedne pazúru!Tož tak!

34 Donald Donald | 10. června 2011 v 19:03 | Reagovat

Pane Pešle,to co se tady rozporuje, je tak zanedbatelné, že jde spíš o nějaké vyřizování účtů. Kolik let bojujete? Asi hodně! Jak to vidím, tato sestava co vládne, vám opravdu nefandí! A o tom to všechno bude!Také s tím vším povolováním!

35 ATA ATA | 10. června 2011 v 19:41 | Reagovat

[27]: Po konkrétním prověření veškerých odborných skutečností předmětného tématu  osobně se s tebou,ŠVÁBE, klidně vsadím (např. o baňu růžových bublinek) – já říkám, že  možnost zateplení bude povolena!!! Je pouze otázkou, jak k tomuto povede dlouhá cesta. Dle mého názoru, čím delší - tím pro obecní představitele ostudnější!

36 IF IF | 10. června 2011 v 22:14 | Reagovat

[27]:Švábe ,ty jsi určitě zalezený v nějaké díře na obecním úřadě.Nejspíš ve starostově ; a vylézáš jenom když si starosta prdne nebo si potřebuje ulevit trochu více.Teď má starosta asi průjem ,když si venku skoro pořád.
Pokud si dobře pamatuju ,tak starosta nedostal Vlčnov jako léno od panovníka a radní by se neměli chovat jako banda lapků vedená největším rabířem. Já ,jenom čekám , kdy ta úžasná většina starostovi odkývá Právo první noci.
Celý tento případ ,jak se tak dívám , má rysy středověkého panování a šváb by určitě mohl být  synonymem středověké špíny a fekálií tekoucích po zatuchlých ulicích .

37 filcka filcka | 11. června 2011 v 2:10 | Reagovat

[36]: Ano já chcu ať naši páni starostovi odkývnů právo první noci!

38 šváb šváb | 11. června 2011 v 14:01 | Reagovat

[36]:Středověk  vytáhls  přesně.Ty máš opravdu tak středověké zaostalé myšlení až to mlátí na cimbuří.Navíc nejsi typ ani do rezavé zbroje,trapný rytíři  a  ochránče místních ublížených!Pasuješ  nanejvíš do umaštěné haleny.Nezbytný v tvém  případě bude slinták pod krkem,protože ti vzteklé gryndy tečou už při představě na někoho z hlavních na  obci.Není to  všechno spíš o závisti,že nejsi na jejich místě?

39 ťuky ťuky ťuky ťuky | 11. června 2011 v 15:27 | Reagovat

[20]:
Když to čtu,tak jde jedině o udělané velké obecní hovno. Kdyby ten kousek pozemku byl něčím důležitý! Ale na to by nejspíš dokázali odpovědět ti,kteří s tím vším  nesouhlasili.  A pěkně do mikrofonu a při natáčení televize. Než se začne stavět, tak se schvaluje projektová dokumentace. Její součástí bylo taky zateplení,jak je psané. Projekt odsouhlasili i na obci.Teď nechtějí,aby se dodržel. Je to všechno postavené na hlavu. Nebo jak tu bylo už napsané,možná někteří čekají na podstrčení všimného pro dobrou vůli.

40 ??????????? ??????????? | 11. června 2011 v 16:06 | Reagovat

[38]:Třebas je to pravda.Kdo ví co je IF zač.Třebas je to opravdu nějaký co chtěl rozhodovat a mezi ně se nedostal a teď nadává.

41 jo jo | 11. června 2011 v 16:55 | Reagovat

[38]: Hodil by ses do funkce obecního magora!Byl bys mezi svýma!

42 cyproš cyproš | 11. června 2011 v 18:39 | Reagovat

Josefe,jsi naprosto přesný  příklad toho,že kdo nasere úřednické lemry  je ve srabu!

43 ATA ATA | 11. června 2011 v 20:46 | Reagovat

[42]: Přeneseno z údajů výsledků  vědeckého šetření:
Lemra je exotické zvíře známé svou zdánlivou leností a neschopností, přičemž je schopné velice úspěšně a aktivně škodit.
Přibližně  v roce 1727  část lemer v Rusku  zmutovala tak, že byla schopná se pářit s jakýmkoli jiným živočišným druhem, mimo keškéře švarnochvostého,  který se shodou okolností beztoho tou dobou v lemřím revíru nevyskytoval. To vedlo ke spoustě kříženců jako jsou Lemrokrávy, Lemroprasopsi nebo Lemrokočky.  Naštěstí byla tato skupina brzy vyhubena místními ožraly. Bohužel se jednomu lemrákovi podařilo roznést své geny i mezi lidskou populaci. Lemří geny se ukázaly být dominantními,  a proto dnes  i ve Vlčnově při úředním styku s  některými  místními zastupiteli máme čest potkat  tuto hmatatelnou podstatu. Buďte na pozoru!!

44 kočkopes kočkopes | 11. června 2011 v 21:06 | Reagovat

[43]: zastupitel neúřaduje, ten je politik. tady si mimo.

45 ATA ATA | 11. června 2011 v 21:26 | Reagovat

[44]:Při přijímání usnesení zastupitelstva (kromě politikaření) "úřadují" - což ve své podstatě některým nedochází stejně jako tobě - z.č. 128/2000 Sb. není politika!

46 dotaz dotaz | 11. června 2011 v 21:56 | Reagovat

[45]: je něco co nezvládneš ukecat?

47 ATA ATA | 11. června 2011 v 22:19 | Reagovat

[46]: Hmmm...jo...pepina!!!!

48 IF IF | 11. června 2011 v 22:46 | Reagovat

[38]:

[40]: Ach jo ,švábe ty se prostě dál než na "první signální" nikdy nedostaneš :)

49 blbeček blbeček | 12. června 2011 v 11:27 | Reagovat

[48]: První signální je co?To jako když se zavelí tak se na povel hlasuje? Druhá signální by byla i za přítomnosti  myšlení?Asi druhá se rozhodující většiny netýká,že?

50 otazník otazník | 12. června 2011 v 13:57 | Reagovat

Od 6.5. nejsou na Perle zveřejňované  usnesení rady.Co tají starosta?Z čeho má strach?Co rozhoduje spolu se svýma za zavřenými dveřmi,že to nesmíme vědět?Mají nezávislí tu moc,aby to odtajnili.

51 tak tak tak tak | 12. června 2011 v 19:26 | Reagovat

[50]: Mají akorát možnost udělat čárku,že byli přítomní jednání. Jinak jsou jen do počtu!Nikdo jejich názor nerespektuje.

52 mongolka mongolka | 12. června 2011 v 20:56 | Reagovat

A pokud nepovolí tak proč s tím nejít do pořadu typu Občanské judo? Ten fůsatý a Tá copatá se zase objeví ke své radosti v televizi, i když by je to nemuselo ukazovat zrovna v nejlepším světle...

53 džakota džakota | 12. června 2011 v 21:09 | Reagovat

[52]: Víc než dobrý názor!

54 horňan horňan | 14. června 2011 v 16:12 | Reagovat

[52]: Proč do Občanského juda jenom dva.Hezky zavolat televizu když mají sezení.A pokud je starosta vyhodí a zakáže natáčet,tak si je odchytit na dědině.Tak tajemní nejsou,aby se nenašli.V horní u jednoho stolu budou mět společně Josefíka aj s Chvilíčkem.Dobře se peče ta spravedlnost pane radní!

55 pepin pepin | 15. června 2011 v 14:09 | Reagovat

Vážený pane Pešle, tak tedy druhý pokus, pokud si mohu dovolit něco doporučovat. Zateplení se nesmí dotýkat sousedovy fasády a pak Vám obec jednoduše podepíše následující smlouvu. Osobně bych tam nechal škvíru 5 cm, aby tam krásně zapadl polystyren, až se soused rozhodne taky zateplovat ;-)

SMLOUVA O PRÁVU PROVÉST STAVBU

uzavřená podle § 51 občanského zákoníku

Obec VLČNOV
zastoupená: Janem Pijáčkem, starostou obce
Vlčnov 124
68761 Vlčnov
dále jen „vlastník pozemku“

          a

Josef Pešl
Vlčnov 71
68761 Vlčnov
dále jen „stavebník“

          (oba též jako „smluvní strana“ nebo „smluvní strany“)

uzavírají v souladu s ustanovením § 51 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů,tuto

smlouvu o právu provést stavbu

Článek I.

1.               Vlastník pozemku je výlučným vlastníkem práva k pozemku parc. č. 1296/1, ostatní plocha, o výměře 6773 m², zapsaného v katastru nemovitostí  u Katastrálního úřadu pro Zlínský kraj, Katastrální pracoviště Uherský Brod na listu vlastnictví  č. 10001 pro obec Vlčnov a katastrální území Vlčnov (dále jen „dotčený pozemek“).

Článek II.

1.                Stavebník hodlá realizovat na pozemcích, které jsou jeho výlučným vlastnictvím a sousedí s dotčeným pozemkem stavbu, která bude částečně zasahovat na dotčený pozemek. Mapový podklad, ve kterém je navrhovaný budoucí stav zaměřen a zanesen tvoří přílohu této smlouvy.

2.                Předmětem této smlouvy je založení práva stavebníka provést stavbu dle předchozího odstavce na dotčeném pozemku.

3.                Vlastník pozemku souhlasí za podmínek dohodnutých v této smlouvě, aby na dotčeném pozemku uvedeném v čl. I. této smlouvy byla provedena stavba uvedená v čl. II odst. 1.

4.                Vlastník pozemku se touto smlouvou zavazuje strpět výkon stavebníkova práva na provedení stavby specifikované v předchozím odstavci tohoto článku smlouvy.

Článek III.

1.                         Za podmínek této smlouvy vzniká stavebníkovi oprávnění zřídit stavbu, vstupovat a vjíždět na dotčený pozemek v souvislosti se zřizováním, provozem, opravami a údržbou stavby.

2.                        Stavebník se zavazuje, že při realizaci stavby specifikované v čl. II. odst. 1 této smlouvy bude co nejvíce šetřit práva vlastníka pozemku.

3.                        Právo stavebníka provést stavbu specifikovanou v čl. II. odst. 1 této smlouvy se zakládá bezúplatně a na dobu neurčitou.

Článek IV.

1.                          Vlastník dotčeného pozemku prohlašuje, že tímto vydává stavebníkovi souhlas vlastníka s umístěním a zřízením stavby specifikované v čl. II. odst. 1 na dotčeném pozemku za účelem vydání příslušného stavebního povolení podle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu.

2.                         Vlastník dotčeného pozemku souhlasí, aby tato smlouva byla podkladem  pro správní řízení jako souhlas účastníka.

3.                          Tato smlouva bude přílohou žádosti stavebníka v řízení podle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), kterou stavebník prokáže své oprávnění provést stavbu.

Článek V.

1.                        Smluvní strany prohlašují, že jsou si vědomy, že v okamžiku podpisu této smlouvy probíhá řízení o opravě chyby v katastrálním operátu iniciované stavebníkem, které může mít vliv na výměru dotčeného pozemku i sousedících pozemků ve výlučném vlastnictví stavebníka.

2.                        Smluvní strany se proto dohodly, že bez zbytečného odkladu po skončení řízení o opravě chyby v katastrálním operátu dle předchozího odstavce, smluvní strany uzavřou kupní smlouvu, jejímž předmětem bude část dotčeného pozemku v takovém rozsahu, v jakém bude stavba dle čl. II odst. 1. na dotčený pozemek zasahovat. Oddělovací geometrický plán nechá za součinnosti vlastníka pozemku na svůj náklad vyhotovit stavební. Kupní cena části dotčeného pozemku bude určena jako cena obvyklá dle § 39 odst. 2 zák. č. 128/2000 Sb., o obcích.

Článek VI.

1.                        Tuto smlouvu lze měnit a doplňovat pouze se souhlasem obou smluvních stran a to formou písemného dodatku k této smlouvě.

2.                        Práva a povinnosti plynoucí z této smlouvy jsou závazná i pro případné právní nástupce účastníků této smlouvy.

3.                        Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti okamžikem jejího podpisu.

4.                        Tato smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech, z nichž po jednom obdrží každá smluvní strana. Jedno vyhotovení bude předloženo příslušnému stavebnímu úřadu jako příloha žádosti stavebníka o stavební povolení k realizaci stavby specifikované v čl. II. odst. 1 této smlouvy.

5.                        Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před svým podpisem přečetly. Prohlašují dále, že byla podepsána po vzájemném projednání podle jejich pravé a skutečné vůle, určitě, vážně a srozumitelně, nikoli v tísni za nápadně nevýhodných podmínek. Smluvní strany toto stvrzují svým podpisem.

56 pepin pepin | 15. června 2011 v 14:40 | Reagovat

A proč jsem napsal "jednoduše podepíše"? Nikdo jiný totiž v tomto případě nebude účastníkem stavebního řízení. Anebo obec hodlá zjišťovat, co na její záměr řeknou vlastníci osmatřiceti parcel, které sousedí s dotčeným obecním pozemkem?

57 vlčnovská děvčica vlčnovská děvčica | 15. června 2011 v 14:55 | Reagovat

[56]:

[55]: Pane pepine, máte můj úplně neutuchající obdiv jaký jste znalec. Jste výborný glosátor, jste odborník na mezilidské vztahy a možná aj na ten sex ( jakože problematiku toho myslím chi , chi), jste dobrý v japonštině a informatice a teď aj ty zákony. Vy byste měl byt starosta. A i kdyby ta smlouva, coste sem napsal byla blbě, stejně to nikdo nepozná. Pro mne ste bůh.

58 pepin pepin | 15. června 2011 v 14:59 | Reagovat

[57]: Ale tož, děvčico, nepřeháněj. Pan Pešl už určitě dávno ví, jak postupovat a v Horní na zahrádce už možná budou mít alespoň matnou představu, o čem to vlastně je ;-)

59 ATA ATA | 15. června 2011 v 18:41 | Reagovat

[55]: Manželé Pešlovi (nikoli jen Josef Pešl) návrh tohoto typu smlouvy již podali v příloze  své nové žádosti o povolení zateplení na obec Vlčnov. Textově je ale  od uvedené předlohy poněkud odlišný. Dle výsledku jednání  na OSÚÚP Uherský Brod  v dané záležitosti nepovede stavební úřad žádné řízení. Z tohoto důvodu je návrh situován do jiné pozice s následným  majetkoprávním vypořádáním.
Ještě bych touto cestou chtěla sdělit  některým(čtoucím) „veledůležitým“ voleným  kecálistům, kteří vypouštěli  hodnotné myšlenkové skvosty ve své opilecké pýše  stran zateplení  a výše uvedené rodiny, a to nedávno při oslavě   v „Horní“, že já při zpracování podkladů  zásadně užívám  pouze  objektivní výstupy a hodnoceními   nepodléhající  kamarádíčkování  ani „politickému grupáči“. Pochopím, pokud nebudete vědět, co to znamená!

60 Vážený spoluobčan Vážený spoluobčan | 17. června 2011 v 16:34 | Reagovat

Pane PEŠL a ostatní kteří jste pobouření,běžte už konečně do prdele s tím zateplením,co tím sledujete,chudák PEŠL,takového příkoří se mu dostalo, řeknu Vám že po přečtení vašich příspěvků mě to vtáhlo trenky do prdele,pojďme a prohlašme Pešla a to jeho zateplení za ukretenství kterého se mu dostalo svatým mužem.Pláč ponížení a přesto vstáváš jako Féniks z popela,o přemoudrý Bože zachovej nám takového hospodina.

61 Eště váženější spoluobčan Eště váženější spoluobčan | 17. června 2011 v 18:22 | Reagovat

[60 Už jsme si o tých tvojích trenckách vtažených do prdele tady jednou četli.Tak aby se ti to nedělo,tak je vrať svojém starém a daj si pltě.Nebo eště lepší,neloz sem.

62 Josef Pešl Josef Pešl | 17. června 2011 v 21:00 | Reagovat

[60]: Vážený spoluobčane, také jsem si všiml, že o těch vtažených trenkách do prdele to tady šlo již víckrát.Tehdy ses,ale podepisoval jinak a nebyls ještě vážený občan.Tak se mi zdá, že když se ve Vlčnově někomu třikrát vtáhnou trenky do prdele tak se stává váženým občanem.Vím, že mne se to netýká.Nosím totiž jiné spodní prádlo a u toho to jde hodně těžko.
Jinak je to velmi vtipné.Ha.Ha.Ha.
Je to asi tak vtiné, jak při jednom zasedání zastupitelstva paní místostarostka vysvětlovala proč nejsou červené pytle na odpad a pan starosta k tomu dodával, že z té zprávy mu vychází to, že v únoru budeme mít červené pytle.Nejvíc se tomu vtipu smála paní místostarostka.Možná do té doby žila v jistotě, že k morému ptáku patří jen modrý pytel.

63 Josef Pešl Josef Pešl | 17. června 2011 v 21:31 | Reagovat

[60]:Vážený spoluobčane, to  o těch vtažených  trenkách do prdele tady už několikrát šlo, ale to ses podepisoval jinak. To jsi asi ještě nebyl  vážený spoluobčan. Vypadá  to asi tak, že když se někomu ve Vlčnově třikrát vtáhnou trenky do prdele, tak se z něho stává vážený spoluobčan. Vím, že  mě se to netýká nejspíš proto, že nosím jiné spodní prádlo.
Jinak je to velice vtipné.Ha.Ha.Ha.
Podobný vtip jsem slyšel na jednom zasedání  našeho zastupitelstva.Tam paní místostarostka vysvětlovala proč  momentálně nejsou červené pytle na odpad. Pan starosta k tomu rychle dodával, že  z té zprávy paní místostarostky je zřejmé, že v únoru budeme mít červené pytle.Nejvíc se tomu skvělému vtipu smála paní místostarostka. Nevím proč, třeba se těšila a nebo si  do té doby  boby myslela, že to bude na furt a že k modrému ptáku patří jen modrý pytel.

64 kreveta kreveta | 17. června 2011 v 21:35 | Reagovat

[63]:Pane Pešle,tak tímhle jste mne dostal.
Já netušila, že naši zastupitelé mají takový smysl pro humor.

65 vlčnovská děvčica vlčnovská děvčica | 17. června 2011 v 22:03 | Reagovat

[60]: Tož  z teho sem si zas ucvrkla. Ten nejváženější spoluobčan píše jakoby byl nejúžasnější človíček na světě.

66 vlčnovský šohaj vlčnovský šohaj | 18. června 2011 v 7:55 | Reagovat

[65]: Alebo  jak dyby vedle nejakého teho nejúžasnějšího človíčka na světě polehával.Ale určitě,abych tadyk nedál domněnku,to bude autor nejprázdnější makovice na tomto blogu.

67 Josef Pešl Josef Pešl | 18. června 2011 v 8:06 | Reagovat

[60]: Ještě jsem zapomněl odpovědět na otázku, co tím sleduju.Myslím, že nic zvlášního.Jen si zateplit část domu.
Vážený občane, nevíš náhodou co tím vším sleduje pan starosta, páni a dámy radní, pan soused a spol?
Možná mě chtějí nechat vyhlásit za svatého a bude mě blahořečit nějaký vážený spoluobčan s vtaženými trenkami v prdeli.
Děkuji, nemám zájem.
Přeji všem hezký den.
Samozřejmě i místí honoře s vtaženými trenkami v prdeli.Myslím, že lépe bych je, vážený spoluobčane,nevystihl ani já.

68 IF IF | 18. června 2011 v 9:02 | Reagovat

[67]: Pane Pešle ,kašlete na to. Vaše svatořečení si jistě nenechá ujít náš úplně ,ale úplně nejváženější spoluobčan. Co spoluobčan , on je to až velekněz , který je pro své blaho (pardon – pro blaho obce) konvertovat k čemukoli. Třeba i k turbanu a je mu jedno jestli sedí na koni nebo velbloudu – ono z každého cizího hřbetu je pohled na svět veselejší.
Ten Váš se mu jistě hodí taky.
Podle všeho momentálně směřuje pravoslaví. A při té slávě Vašeho svatořečení ho budeme moci oslovovat – pope Popiči. I když jeho chování  má spíše charakter Rasputina.
Takže , souhlasím s Vámi ,místní svatořečení  - NEBRAT !
A Rasputina? …….šlo to těžko ,ale podařilo se 

69 Kuba Kuba | 18. června 2011 v 12:26 | Reagovat

[63]: Tož Jožko šak to je snáď jedno zmála co naša Marta za ty  obecní prachy  zvládne,slepičit  o pytloch a poznávat barvy.Tož tak!

70 cyproš cyproš | 19. června 2011 v 10:26 | Reagovat

[67]:
Co tou novou žádostí opravdu myslíš Jožo? Chceš zateplovat nebo si už z celé rady děláš jenom  prdel.A vlastně všichni na  umalbátáru.
Je jasné,že to bude tak,jak bude chtět starosta a ten tě nesnáší.Tak jak to může dopadnout.Naše příslušnice  zdravotnictví jsou bez názoru,zaplaťpánbůh.Vodotopo se stará hlavně o dohození obecních a  školních kšeftů a pekařský radní kde slevnili cukr. Ale jestli bude to tvoje  blahořečení,tak určitě přijdu.To by se tam mohlo nalévat mešní a to sem nikdy nekoštovál!

[67]:

71 Kirja Kirja | 19. června 2011 v 16:27 | Reagovat

[70]: Jaké blahořečení,snad svatořečení.Nebo v tom není kostelový rozdíl?

72 lojzička lojzička | 19. června 2011 v 18:33 | Reagovat

[63]: Strýcu Pešle, dyž nemáš ty trenýrky,tož jaké máš chlapské gaťky?A sů aj s obrázkem? A s  nejakým  svatým lebo tam máš namalovaného supermana?

73 Josef Pešl Josef Pešl | 19. června 2011 v 21:31 | Reagovat

Dobrý večer lidi.
Co na to odpovědět :)Myslím, že před svatořečením musí proběhnout nejdříve blahořečení, takže by nás čekaly dvě trachtace, u který určitě nebudu.
Co nadělám s tím, že mne starosta nesnáší, ale asi není sám. Myslím, že i někreří páni radní, když už neví jak vysvětlit, proč Pešl nemůže mít zateplený dům, tak přichází na řadu argumenty typu o tom jak vypadám a jak arogantně se chovám apod.Možná jaké mám vlasy, boty, účes a spodky.A třeba může vadit i to, že nemám patřičně vtažené trenky, tam kde je kyždý vážený spoluobčan má mít.
Třeba by bylo dobré jen tak sledovat vývoj argumentů, proč vlastně si Pešl zateplit nemůže a nesmí.
Určitě není třeba blahořečení, abych s každým, kdo má chuť si se mnou dát skleničku, nenalil čistého vína.Potom spolu můžeme v tom vínu hledat i pravdu o událostech, které se kolem nás dějí.
A co k těm gaťkám?To je hodně choulostivé téma, ale asi budu muset s pravdou ven.Je to tady bulvár a je mi jasné, že moje pltě budou zajímavější než moje zateplení domu.
Nosím tanga, takže žádný nápis se tam nevejde a ten obrázek pořád vypadává ven.Prostě trapas, co vám mám povídat.

74 mongolka mongolka | 20. června 2011 v 20:08 | Reagovat

Ano, pane Pešle! My všichni vám i vašemu spodnímu prádlu fandíme!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama