Jako má věřící svého zpovědníka, starosta obecní zpravodaj, Mařenka suchou vrbu u rybníka, tak já mám Rádio Ulambátar.



Komentáře

1 Joskon Joskon | 13. ledna 2012 v 22:33 | Reagovat

Jde o příspěvek z pošty na adresu: radioulambatar@seznam.cz .

2 Fee Fee | 14. ledna 2012 v 0:15 | Reagovat

Takhle ty volby nevyhrajete. A nezávislí, co jim děláte celý spolek ostudu si ani nevrznou.

3 ďas ďas | 14. ledna 2012 v 8:11 | Reagovat

[2]: Mošťková a Dacík volby nevyhráli,ani si nevrzli a přece jsou ve vedení?Čoveče,ono to asi není o tom,kdo co vyhraje,nemyslíš?

4 též vzdělaný též vzdělaný | 14. ledna 2012 v 9:15 | Reagovat

Pro Slintáka a ostatní nezávislé. Pijáčka nemusím, to stále opakuji, a proto zkuste konečně něco udělat kolem ředitelky školy. V době od 1. února až do 30. dubna může zřizovatel = obec vyhlásit podle novely školského zákona konkurs ze zákona; také to může doporučit rada školy a inspekce. Jinak ji tu máme dalších šest let. Dejte hlavy dohromady vysokoškolsky vzdělaní nezávislí a skutečně něco zkuste, ne že jen tady.
Já zastupitel nejsem, ani ve školské radě nejsu, tož se předveďte.

5 nevzdělanec nevzdělanec | 14. ledna 2012 v 9:37 | Reagovat

[4]: Není náhodou zřizovatel rada? Neovlává náhodou ředitelka školskou radu? Podívej se na obsazení a uznej že tady není šance.Jsou tam ti,kteří ji ve škole drží celé roky.Co s tím mají nezávislí dělat? V minulsti i když inspekce hlásila nedostatky,tak to vždycky Pijáčk zametl.A když k tomu přidáš,že o ředitelce rozhodují dvě zdravotní sestry, vodo-topo a leťák s Kunovic,tak můžeš být klidný,že rozhodují jen samí odborníci!

6 též vzdělaný též vzdělaný | 14. ledna 2012 v 10:06 | Reagovat

Nemáš pravdu - nejdříve se seznam s tou novelou školského zákona platnou od 1. ledna 2012. A navíc nečteš pozorně - ten konkurz může vyhlásit zřizovatel - obec. Zřizovatel vyhlásí konkurs vždy, navrhne-li to nejpozději 6 měsíců před koncem doby trvání pracovního poměru na dobu určitou Česká školní inspekce nebo školská rada.
Takže je to na pozorné prostudování.

A zřizovatelem školy je skutečně obec, rada jen plní funkci zřizovatele vůči škole, a to je trochu něco jiného. Dle školského zákona konkurz vyhlašuje obec, ne rada. Holt, když už bych byl zastupitelem, prostuduju si zákon o obcích a pak začnu skutečně dělat, ne se jen vymlouvat.
Takže to shrnu - pokud zastupitelstvo obce nevyhlásí v době od 1. února do 30. dubna konkurz, máme ji tu na dalších šest let. Tak říká tato novela, neboť ona ředitelka patří mezi ty ředitele, kteří jsou ve funkci více než šest let a těm končí ze zákona funkce 31. července 2012. Ale pokud to zastupitelstvo nechá tak, víceméně automaticky se jí to prodlouží o dalších šest let.
Ale na tomto prostoru se podrobněji nedá. Jde mně o to, zda se nezávislí zastupitelé zase jen budou vymlouvat nebo se o to skutečně pokusí.

7 nevzdělanec nevzdělanec | 14. ledna 2012 v 11:14 | Reagovat

[6]: Jsem gramotný a umím číst. Navíc vím,co patří do jednotlivých kompetencí rady a zastupitelstva.Zřizovatel je rada, ne zastupitelstvo. Takže zastupitelé mohou dát návrh (to jo), ale je další věc, jestli bude schválen, když mají menšinu.A když se třeba i schválí, co s ním rada udělá? Mně je to jasné, bude to tak jak doposud. Navíc jsou v zákoně takové rozpory,že se čeká na jednotlivý  výklad.Co mohou nezávislí?V pátek je zastupitelstvo, tak ať dají návrh na vyhlášení konkurzu, ať zkusí přesvědčit ostatní.Pokud je silnými argumenty o dokonalosti ředitelky nepřesvědčí starosta.

8 tož nevím tož nevím | 14. ledna 2012 v 11:42 | Reagovat

V reklamě pod vlčnovsků matků terézů nabíhá kájínek a homolkovi.To je schválně zas nejaká provokačka?

9 též vzdělaný též vzdělaný | 14. ledna 2012 v 12:05 | Reagovat

Jen pro pořádek:

§ 84 zákona o obcích:

(1) Zastupitelstvo obce rozhoduje ve věcech patřících do samostatné působnosti obce (§ 35 odst. 1) - a tady písmena -

d) zřizovat a rušit příspěvkové organizace a organizační složky obce, schvalovat jejich zřizovací listiny,
e) rozhodovat o založení nebo rušení právnických osob, schvalovat jejich zakladatelské listiny, společenské smlouvy, zakládací smlouvy a stanovy a rozhodovat o účasti v již založených právnických osobách,...

Škola je právnická osoba.
Takže se na zastupitelstvu snažte.

10 nevzdělanec nevzdělanec | 14. ledna 2012 v 12:18 | Reagovat

[9]:Pasování nebo odvolání ředitelky případně vyhlášení konkurzu je věc rady.Proč to vztahuješ na zakládání nebo rušení právnických osob,které má v kompetenci zastupitelstvo?Nebo chceš zrušit školu? Umíš sice pěkně opisovat,ale málo uvažuješ,vzdělanče!

11 též vzdělaný též vzdělaný | 14. ledna 2012 v 12:47 | Reagovat

Ale já už výše reagoval - např. (5) na tvoje nepřesnosti - proto citace ze zákona - a také chápu rozdíl mezi zřizovatelem - obcí - a vykonáváním funkce zřizovatele - rada obce - to už jsem výše také uvedl. Jen chci ukázat, že je třeba využít všech možností a už dopředu neházet flintu do žita. Aspoň se při hlasování uvidí, kdo jak hlasuje, jak obhajuje setrvání ředitelky ... volby se blíží... už na podzim jsou krajské ... a tam máme ptáčka ... Nebo máš snad osobní zájem na udržení ředitelky na místě?

12 nevzdělanec nevzdělanec | 14. ledna 2012 v 13:07 | Reagovat

[11]: Konečně se shodnem!Nezávislí nejsou z těch,kdo jenom přiblbě civí a klopí hlavu tak,jak naše většinová koalice.Ale je ještě mnoho  těch co to nechtějí vidět. Proto každá jejich kritika vedení je některými,ano starostou, vykládána jako pomluvy a neoprávněné útoky.Je jich sice míň,ale pokud si Pijáček myslel,že když je v hlasování zablokuje,tak si bude dělat v klidu co chce,tak se mýlil. Sice si dělá co chce,ale není to v klidu!A žádný klid mít ani nebude.

13 hlas   lidu hlas lidu | 14. ledna 2012 v 13:30 | Reagovat

[11]:

[12]: Moc tomu všeckému nerozumím,ale vypadá to,že zas bude všecko s ředitelkou  nakonec na naší radě.

14 občan občan | 14. ledna 2012 v 14:19 | Reagovat

[12]: Tak napište co Nezávislí dokázali, zatím není nic vidět co by jste dokázali za tu dobu co působíte v zastupitelstvu.

15 zúčastněný zúčastněný | 14. ledna 2012 v 14:39 | Reagovat

[14]:Abys věděl,co dělají,to bys musel zvednou prdel a jít na zastupitelstvo.Pak bys to viděl,ale na to budeš dost pohodlný.Tam bys taky byl u toho,jak ODS včele se starostou cokoli navrhnou a snaží se prosadit likviduje a hatí.Takže spi sladce!

16 volič volič | 14. ledna 2012 v 15:27 | Reagovat

[15]: Není povinnost chodit na zastupitelstvo, ale Nezávyslí budou chtít pak u voleb hlasy lidí, ale když se neví co dělají. Ale zase se dobře vím, že jsou zpřízněny s těmi stránkami a zde se jen nadává a uráží. Tak pak to budou mít těžké.

17 taky volič taky volič | 14. ledna 2012 v 16:44 | Reagovat

[16]: taky je to jediný prostor,kde můžou napsat,co se děje a co si myslí.Starosta je nikam nepustí,tak se nedivme,že jsou tady.

18 Matka Matka | 14. ledna 2012 v 19:28 | Reagovat

Vlčnovská Matka Tereza

Nazdar Joskone a celá redakce!
Jakožto váš jsem zabrouzdal po netu a zjistil jsem, že Pijáček není tak malý dobrodinec, za jakého se vydává. On je dobrodinec ještě větší! On je prosím něco jako Matka Tereza...v příloze přikládám důkaz... (klidně ho zveřejni, mám na ňho kopyrajt).
Tvůj,
Pokojný Vlčnovjan

19 blbeček blbeček | 14. ledna 2012 v 19:30 | Reagovat

[18]: Mamo si blbá či co?Šak to máš už na začátku!Napiš neco iného!

20 mongolka mongolka | 14. ledna 2012 v 21:19 | Reagovat

[16]:Milý voliči. Nezávislí se píše s měkkým I protože závislost není vyjmenované slovo, ale to jistě víš, když jsi tak chytrý.Co se týče té "předvolební ksmpsně" - víš jak, starosta má své média v čele s Bartoníčkem a Nezávislí "jen" Ulambátar.

21 taková úvaha o ničem taková úvaha o ničem | 15. ledna 2012 v 5:52 | Reagovat

Co trápí našeho starostu?

Kdo zná déle našeho starostu, tak si určitě v poslední době všiml jeho proměny. Z bodrého vousatého chlapíka se stává šedivý unavený člověk, na kterém je vidět tíha jeho úřadu. Určitě někdo si už v duchu odpovídá, že za to může rádio Ulambátar. Já si to nemyslím a napíšu proč.

Lidi mají rádi pohádky, to je jasná věc. V pohádkách jde o dobro a zlo – kdo je dobrý a zlý, tak je to jasné hned na začátku. Divák potom nemusí přemýšlet a hned je tu jasné. Radio Ulambátar staví našeho starostu do pozice ubližovaného … zase špatně. Prvotním úkolem radia Ulambátar je kritika obce i třeba formou satiry. V článcích o vulgaritě či osobního napadení není zmínka, to se potom rozpoutá peklo v komentářích. Autoři článku nemůžou moderovat komentáře a tak se někdy diví, kam se až hlas lidu vrhne a na kom nenechá nit suchou. A tak se stane rádio Ulabátar žumpou, kde se řeší ty naše výměšky.

CUI BONO? Komu ku prospěchu? Jak jsem psal, my lidi máme rádi černobílé vidění světa. A tak vlastně dělá Joskon medvědí službu našemu starostovi – již teď mu provozuje volební kampaň do místního zastupitelstva. A kdo píše ty hanlivé komentáře a posílá obrázky „vlčnovské matky Terezy“? Odpůrci anebo příznivci našeho starosty? Podle mne je B správně.

Vracím se k otázce v nadpisu: Co trápí našeho starostu? Politika je o kompromisu a o ochotě dělat i kroky, která nejsou tak zcela oblíbeny, ale musí se uskutečnit, protože to nařizuje „vyšší zájem“.  Co to je „vyšší zájem“, tak to tady nebudu popisovat.

Kdysi tady na radiu byl článek o krojovaných botách v sejfu našeho starosty. Myslím si, náš trezor obsahuje malé či velké kostlivce, které vyprodukoval ten „vyšší zájem“.  A našemu starostovi se nedaří ty kostlivce zlikvidovat, zahodit třeba do barevného pytle spolu s tříděným odpadem.

Nevěříte? Co takhle rozhledny. Velká monstrózní akce s ohňostrojem, tištěnými průvodci po trasách, a geocachingem.  První rozpočet byl přes pět miliónů Kč. Projekt schválen, dotace přiklepnuta. A najednou se dočteme v novinách, že všechny rozhledny Východního Slovácka stály JENOM tři miliony. A proč to? Někdo si začal stěžovat na nehospodárnost této investice. Tento hlas šel z Prahy (nějaký Klub českých turistů nebo tak nějak)a novináři si začali více všímat záměru Východního Slovácka a jejich rozhleden pod kopcem. V Praze bečeli, že se na jejich rozhledny nedostalo peněž a tady u nás se staví, jak se staví. Praha je víc než Zlínský kraj a media se postavila na stranu ubližovaného. A co na to východní Slovácko? Najednou už mu stačí tři miliony. To se ale potom pozná, že nejsou (nebo nezbyly) peníze. Není průvodcovská knížka, kdo je zvyklý na opulentní hody při otevírání čehokoliv, tak dostal pouze u nově otevřené rozhledny čaj nebo svařák (za úplatu) a ohňostroj – na Silvestra je větší.

Na posledním zastupitelstvu se Radek Srnec dobře ptal našeho prvního muže ohledně revitalizace obce. Jenda Pijáček velmi, ale velmi neochotně odpovídal, dokonce i vyhrožoval. Proč se začalo se stavbou pozdě, když bylo součástí výběrového řízení penále za zpoždění zahájení a dokončení stavby? A další otázky. A nakonec aby přišla architektka vysvětlit svůj záměr, jak to vlastně myslela. Třeba proč se nedostaneme suchou nohou na náš amfiteátr. Ne, ne a ne, nebudu se tomto bavit – tak znělo z předsednického stolu. Asi hodně velký kostlivec.

Co závěrem? Hodí jej „vyšší zájem“ přes palubu, protože „už je do Vlčnova moc vidět“ anebo to všechno časem prachem zapadne a příští volební období zase budeme slavit v čele s naším starostou? To je ve hvězdách. My voliči jsme naučeni to tam házet, jak se nám řekne.

Nakonec jedno lidové moudro: Kdyby volby mohly něco změnit, už dávno by je zakázali

22 jedna s dědiny jedna s dědiny | 15. ledna 2012 v 9:19 | Reagovat

[21]:Dobrý postřeh.Starosta opravdu hodně zchátral.Sice se snaží,ale je jasné,že už domlel.Při dnešním politikaření by to nikomu nepřidalo.Možná je i nějaký nemocný,jak jsem slyšela.Ale zase kdyby byl,tak jde někam víc do klidu.Udělal v dědině dost,máme na co v dobrém vzpomínat a aspoň by ještě šel s hlavou vztyčenou.

23 ferda ferda | 15. ledna 2012 v 9:58 | Reagovat

[21]: Když ho to tak zmáhá,tak ať pustí místo jinému mladšímu!Nebo u koryta chce chrochtat blahem až do důchodu?

24 občan občan | 15. ledna 2012 v 10:41 | Reagovat

Za rozhlednu, ze které není nic vidět, se vyhodily peníze zbytečně. Pijáček mám slibuje další v Oboře s cimbuřím. Když připočtu ještě to kulometné hnízdo u Zemka, tak brzo budeme rozhlednová velmoc a by to chtělo zápis do UNESCO.
[21]:Ten náš Janek jede v byznisu mocných, bohužel pro nás jeho nízká inteligence to nedokáže přetavit v prospěch občanů. Ke kritice a problémům se staví, že to je závist neschopných, zakomplexovaných ubožáků.

25 obecní plačka obecní plačka | 15. ledna 2012 v 10:48 | Reagovat

[24]: Je mně do beču! Už zas tadyk nadáváš,pomlúváš,hanobíš počestné a pracovité?!Ty jistě budeš nejaký místní ožrala,nefachčenko a navíc úplný hňup.Protože všeci pracovití abstinenti,kerým to myslí a sú jak morálně tak materiálně na výši,sú na starostovic straně!

26 občan občan | 15. ledna 2012 v 11:05 | Reagovat

[21]: Až se lidi začali zajímat, tak najednou rozhledny stály o 2 milióny míň. Ten náš Matka Tereza prohlásil, že se jim to podařilo vysoutěžit. Nebyla však víc pravda, že to bylo úmyslně hrubo nadsazené? To samé i s terénními úpravami pro amfiteátr. Za rozdíl máme další kruhovou latrínu s ovečkama. Samozřejmě, že částka byla plně vyčerpána.
Budoucnost obecního modrého ptáka bych viděl ve 3VaH. Už teď jim vydělal miliony. Otázka, co tam bude jako vyučený stolář dělat?

27 Já ( obecní mongolský král) Já ( obecní mongolský král) | 15. ledna 2012 v 11:56 | Reagovat

Olympici sú borci, už před rokama věděli,jak to u nás bude. Aj o tem už dopředu  zpívali:

Ve všem chtěl mít větší podíl (šak  sa vrýpl  kde kady)
Pro jiné se nenarodil (a proč?)
Sám neuměl ničeho se vzdát (hlavně  korytaření)
Jen ostatní za nos vodil (hlavně blbce)
Myslel na to kudy chodil (bylo to znát)
A jen sebe upřímně měl rád (eště sa aj litovat)
Každou větu začal slůvkem Já (vybudovál,zařídíl,udělál…),
Každou větu končil slůvkem Já (su dobrý, su nejlepší, su)
On nevěřil na chiméry (ty svině na mňa nemajů)
A ve jménu kariéry (té svojí)
Nosil boty špičkou dozadu (v tych od kroja  snáď  aj spával)
Nikdy nepsal verše ženě (na básničky  měl tů svoju obecní)
Vždy se tvářil unuděně (dyž sa o něm nemlúvilo)
Když jsi k němu přišel o radu (co može on radit?)
Každou větu začal slůvkem Já (kdo jiný)
Každou větu končil slůvkem Já (kdo jiný)
Já, já, já, jenom já (proč né)
Já, já, já, jenom já (proč né)
Já, já, já, jenom já (pro né)
Já stačím si sám (a sám aj o všeckém rozhoduju)
Já, já, já, jenom já (proč né)
Já, já, já, jenom já (proč né)
Já, já, já, jenom já(proč né)
Já stačím si sám (a zkuste neco říkat proti temu)
Já se mám (zatým v tomto volebním obdobím)
V očích led a vlhké dlaně (hlavně upřímně)
Usmíval se polekaně (že mu na něco přijdú)
V obavě, že budeš něco chtít (třebas pořádek s ředitelků školy)
Velmi dbal na osobitost (šampus,bič a šabla,ináč nic)
Povýšil svou sebelítost (béééé,nekeří mňa  nemajú rádi, bééé)
Na ten nejušlechtilejší cit (kdo není při mně, je podřadný fujtajbl)
Každou větu začal slůvkem Já (ináč nikdo)
Každou větu končil slůvkem Já (ináč nikdo)
Vidíš ho, jak podle zvyku (už hodně  let)
Důstojně jde po chodníku (často v noci  ve tmě, to šetří na osvětléní)
A nic kolem sebe nevnímá (enem svoje pomníky)
Do stop padá sůl a písek
Jednoho dne nevrátí se (snáď už brzo)
Nikdo si té ztráty nevšímá
Komu chybí jeho věčné Já (všeckým, co sa z něho měli dobře)
Jen ozvěna domů vzpomíná (aj ten Pešlúv odrbaný od  zatepléní)
Já, já, já, jenom já (a co my)
Já, já, já, jenom já (a co my)
Já, já, já, jenom já (a co my)
Já stačím si sám (to řekne jenom ubožák)
Já, já, já, jenom já (a co my)
Já, já, já, jenom já (a co my)
Já, já, já, jenom já (a co my)
Já stačím si sám
Já se mám (nebylo by lepší, kdybychom se zase chvíli měli dobře my ostatní?)

28 mladý místní mladý místní | 15. ledna 2012 v 12:53 | Reagovat

[27]: dovětky nemají chybu,výheň

29 dotázek dotázek | 15. ledna 2012 v 13:35 | Reagovat

[21]: Stejně je zajímavé,že rozhledny měly  být  za pět milionů a když stavitele někdo klepne po prstech,tak je to o dva míň.Zajímalo by mě,kde by se poděly,když vlastně nebyly potřebné.

30 odpověď odpověď | 15. ledna 2012 v 17:11 | Reagovat

[29]: Něco by dostaly modré straky a stan na volby, něco by šlo do médií, na potírání opozice. Většina by skončila na soukromých účtech těch správných.

31 proč? proč? | 15. ledna 2012 v 18:18 | Reagovat

Proč tady není už taková ta sranda,co někdy  dělal pepin s některýma s vás? Když se dívám,jak se všchno zdražuje a je ve všem bordel, taky u nás na obecním,tak bych se docela ráda tady i zasmála.

32 Ha,ha Ha,ha | 15. ledna 2012 v 18:32 | Reagovat

[31]: A ATA už se na to taky vysrala.
Došel benzín.
Nebo přišel strach?

33 Michal Slinták Michal Slinták | 15. ledna 2012 v 18:51 | Reagovat

[4]: Nejde udělat nic. O ředitelce rozhoduej rada.
A kromě toho, že ji tu drží, dostává ještě ředitelka pěkné měsíční osobné ohodnocení.
Když se radních prám proč - prý jsou s její prací spokojeni a škola velmi dobře fungije.

34 Aha, ha Aha, ha | 15. ledna 2012 v 18:51 | Reagovat

Přišel strach, i Slintákovi.

35 Michal Slinták Michal Slinták | 15. ledna 2012 v 18:52 | Reagovat

Omluva - psáno narychlo, taky to tak vypadá.

36 tak jak tak jak | 15. ledna 2012 v 18:57 | Reagovat

[32]: Jak ju znám,nedošel jí ani benzin ani strach.Naposledy psala u lidovců,že by se dala k nim a nechala rédio?

37 tak tak tak tak | 15. ledna 2012 v 19:03 | Reagovat

u nich doma sa obzvlášť pěstuje politická turistika - ten její postupně u komoušů, pak za socdemáky, teď za nezávislé a co dál... jako starší to vím

38 honzíček honzíček | 15. ledna 2012 v 19:05 | Reagovat

[34]: To může napsat leda debil.Michal a srab jo?Jeden z mála,co veřejně  píše co si myslí.A ty ho tady napadáš,že má strach a sám si posraný utajený.

39 junior junior | 15. ledna 2012 v 19:10 | Reagovat

[37]: Ty si cestoval jak? Třeba jak Solík nebo Moščena?Nebo zaprodaná  Kašpařica?Ale to ti  nevadí,co?Jako mladší to vím zas já.

40 ? ? | 15. ledna 2012 v 19:20 | Reagovat

[37]: Typuju tě na  nějakého  jako Milanova kamaráda.Si borec.Docela by m ě zajímalo s jakým jménem.

41 znalec místních poměrů znalec místních poměrů | 15. ledna 2012 v 19:41 | Reagovat

[37]: Proč se tady neprobírá manželka našeho starosty,když se tady probírá manžel ATY a minule její syn?To by bylo zase blbých řečí,jaká je to hrůza a jak je starosta a jeho rodina  ubližovaná.Ale o ní je taky co napsat.

42 výzva výzva | 15. ledna 2012 v 19:50 | Reagovat

Všichni , kteří jste proti současnému vedení a chcete změnu ,nedejte se zastrašit ani znechutit. O to jim jde!

43 pepin pepin | 15. ledna 2012 v 20:14 | Reagovat

[21]: Vaše úvaha vůbec není o ničem, naopak je nabíledni. Nebudu rozebírat, jak starosta šediví (to nás čeká všechny), naopak jsem se pozastavil nad citovaným "vyšším zájmem". Tento politický stres bude totiž limitovat každého, kdo by měl odvahu a odhodlání zaujmout místo nejvyššího obecního představitele a je opět pravděpodobné, že se v něm rozplynou původní ideály, s jakými do funkce nastoupí.
Co by vlastně mělo být cílem č. 1 každého starosty? Aby jeho obec vzkvétala. Například tandem Gazdík-Pijáček si toto krédo velmi rychle překódoval ve "shánění peněz". Nechci takové snahy nijak zlehčovat, ale je to dostatečné? Stačí do obce přesměrovat více peněz z rozpočtu, využít evropské dotace, přilákat více solventních turistů nebo jít na ruku místním podnikatelským subjektům? Bude pak obec "vzkvétat"? Záleží na tom, co si vlastně pod tímto pojmem kdo představuje...
Mantinely starostování nepochybně zužují jak stranické zájmy, tak zájmy mecenášů, kteří své peníze nedarují zas až tak nezištně. Možná i vlastní ambice - nezapomínejme, že kde je med, tam se slétnou všechny vosy. Lék proti kostlivcům ve skříni není tak nepříjemý. Je nepříjemné poctivě dodržovat léčebný postup.

44 heslo heslo | 15. ledna 2012 v 20:48 | Reagovat

[43]: Bohatý starosta se rovná bohatá dědina.

45 taky heslo taky heslo | 15. ledna 2012 v 21:00 | Reagovat

[44]: blbý starosta se rovná blbí voliči

46 pepin pepin | 15. ledna 2012 v 21:48 | Reagovat

[44]: Víte, ono někdy méně může znamenat více. Kolik občanů Vlčnova zná jméno starosty v Komni? A kolik úředníků na Ministerstvu kultury jej zná? Co vlastně umožnilo p. Navrátilovi již jednadvacet let starostovat? I náš starosta jako člen komise, která Komni udělila titul Vesnice roku 2011 to pochopil: obyvatelé obce oceňují, že se jim tam dobře žije.
Pokud chce někdo jezdit metrem, může se odstěhovat do Prahy. Rozdíl mezi životem na vesnici a ve velkoměstě netkví jen v objemu peněz, se kterými se disponuje. Kopaničáři to ví a cení si toho. Ale ví to ještě i Vlčnovjané, nebo už jsme Pražáci?

47 Nevím, nevím Nevím, nevím | 15. ledna 2012 v 22:09 | Reagovat

Nevím, nevím. Začínám mít obavu, že až  ti vyšší zjistí co se tady děje, tak samy začnou  vyhazovat použité nepotřebné a zatěžující harampádí z paluby . Začínám mět strach aby ten váš Jájínek nedopadl jak Kájínek.

48 Velký Ponka Velký Ponka | 15. ledna 2012 v 22:14 | Reagovat

Dnes jsem slyšel, že na té VŠE asi přednáší jak efektivně překládat hoblíky z levé strany ponku na pravou stranu.
Prý to má obrovský úspěch aj bez kroja.

49 říká sa říká sa | 15. ledna 2012 v 22:14 | Reagovat

[46]:
Eště teprů  budeme zaplavení pražákama  na jízdě,bude jich tu jak v Praze .Starosta sa bude nafukovat vedle fotra krála ,letitého dobře cvičeného ods  pohlavára,kerý sa má dobře celé roky ze zakázek z obce.Kdo uteče do Lešné,ten vyhraje!

50 dotaz dotaz | 16. ledna 2012 v 7:38 | Reagovat

[49]: Z které famílie je letošní král?Od Pavelčíků snáď byli všeci které baby narodi.

51 taky nevím taky nevím | 16. ledna 2012 v 8:20 | Reagovat

Starosta říkal,že když je jízda Králů v Unesco ,tak z toho budou peníze.Ale pro koho ?Dostanou něco i rodiny  jezdců?  Je to nákladné a všechno si hradili vždycky sami.

52 Samm Samm | 16. ledna 2012 v 8:25 | Reagovat

Matušík sa obětovál a má krála po stranické línii Ods.

53 fuj fuj | 16. ledna 2012 v 8:43 | Reagovat

[52]: To jako budou všechny růže na koňovi modré?

54 přebralsson přebralsson | 16. ledna 2012 v 9:45 | Reagovat

[52]: Matušík nebo Matulík? To zaséj kolega Bartoníček asi přebrál.
http://www.slovackodnes.cz/?topic=podivejte-se-jako-prvni-na-rodinu-vlcnovskeho-krale-2012-psani-o-teto-rodine-detech-i-zivote-kolem-nas-a-oslava-v-kunovicich

55 taky nevím taky nevím | 16. ledna 2012 v 9:48 | Reagovat

[52]: Matušík je zazobaný milionář. Ten nepočítá každou korunu a može si to dovolit. Ale osttatní,kteří chtějí udělat klukom jízdu jsou s penězama někde jinde .Dovedu si představit,že zas ruka ruku bude umývat. Starosta přihodí a Matušík mu za to odhlasuje , co bude chtět. Ale my ostatní co?

56 hýlom hýlom | 16. ledna 2012 v 9:57 | Reagovat

[54]: Tuli tuli Matulík! Blb Bartoníček opět nezklamal!Není schopní ani napsat dobře jméno . Tož  zas ve Vlčnově kamoš starosty dobře  bodovál! Podle schopností svůj k svému!

57 slídil slídil | 16. ledna 2012 v 10:07 | Reagovat

[54]:
Tady je vidět, jak do hloubky se dělají články do novin. Matušík nebo Matulík, hodinky nebo holínky - šak je to jedno, začíná to stejně. Hlavně že jsem první.

58 také trochu jinak také trochu jinak | 16. ledna 2012 v 10:23 | Reagovat

Starostu Pavla Dvořáčka si tady lidé do vedení obce zvolili už po šesté. „Snažím se být lidský a myslím si, že je za mnou něco vidět. Na nic si nehraji, protože to nemá cenu. Nehrajeme si tady na politikaření, tady už v podstatě ani strany neexistují. Ještě je tu komunistická strana, ale teď už dáváme kandidátky jen z nestraníků,“ přibližuje Dvořáček.  

Práce ho i po letech baví. „Kdybych to dělal, protože mi tady postaví pomník, tak bych toho už dávno nechal,“ směje se.

http://www.rozhlas.cz/zpravy/regiony/_zprava/964446

59 hmm! hmm! | 16. ledna 2012 v 10:24 | Reagovat

[54]: Docela mně zaujalo,že kluci chtějí být králi,ale rodiče nechtějí .Takže nikdo nad tím blahem slastně neteče a nějaká pocta jde stranou.Bere se každý! Co když se nepodaří starostovi nikoho přemluvit.Co na to UNESCO ?Bude jezdit s růžou v hubě sám?

60 inostranec inostranec | 16. ledna 2012 v 10:57 | Reagovat

[52]: Co se děje? Proč chrápe novinář Lapčík! Čekám na článek, jak náš starosta bude juchat, že jízda bude nejenom pod záštitou unesca,ale taky ODS! Hlavně aby se vám  zas  patriot Jura  hned ráno nezhulákal jak carský mužik. Příměs východního směru  by byla nežádoucí!

61 svědek svědek | 16. ledna 2012 v 11:52 | Reagovat

[60]: Dyž sa přihodí , tož kůň ho dovede ,jak posledně.

62 ach jo ach jo | 16. ledna 2012 v 12:20 | Reagovat

[58]: Tak by to mělo být.Škoda, že to neplatí taky u nás .

63 jedna z mnoha jedna z mnoha | 16. ledna 2012 v 13:20 | Reagovat

[55]: Máš pravdu.Rodina,která na to nemá peníze,nikdy by do toho nemohla jít. A vůbec nezáleží na tom jak zdůrazňoval  pan Matušík,jestli je někdo  patriot. To jsou i jiní a mají kluky ale nemají peníze.Trochu je mě líto,že králem můžou být jenom kluci místní honorace a  pracháčů.

64 přebralsson přebralsson | 16. ledna 2012 v 13:54 | Reagovat

[46]: Pepine,kurňa, dyť víš že alobal vznikl tak, že sa horňan s dolňanem táhali o desetník. Dyť aj ten král byl dycky z dobře napapkanéj famílije. Toto nepřeonačí nigdo a mongolé budú chtět za chvílu aj tým metrem jezdit od Krála k Javorovi.Píšeš to dobře,ale vyscánci zistili,že na dědině sa dá také nahrabat jak v městě a jednodušéj, ludé sú tam takoví prostí. Proto takých peněz.Šak nám nestačí za prdelú škola,dochtor,lékárna, a já nevím co eště? Čistý luft,lesiska,poliska a boží klid sceme vymňénit za jakési golfy a japonce s foťákama.Neměli zme radši zapsat do tých ohrožených památek Uneska celú dědinu?

65 abeceda abeceda | 16. ledna 2012 v 14:21 | Reagovat

Přiznám se, že se mi toto téma královská rodina a peníze moc nelíbí. Ano, když je královská rodina movitá (úmyslně nepíšu bohatá) a ctí tradici obce, tak je to ideální kombinace. Když je bohatá a tradice ji nic neříká, ale krále musí mít, protože je to IN (když už jsme v tom UNESCO), tak je to průser. Ten vztah dohání penězi a dělají z tohoto svátku estrádu jak u kolotočářů. Bohužel je třetí možnost, kde je přítomna tradice a chuť mít doma krále, ale finance prostě chybí, tak padne rozhodnutí, že doma krále nebudeme mít. A což je škoda, protože tam by se měl ten král nejlépe.
Peníze, peníze, peníze…
Ježíšek se narodil nahý ve chlévě na seně. Církev ve svých pozlacených chrámech oslavuje Ježíše, který žil pro nás v neuvěřitelné chudobě. Vlčnovský král je chudobný (viz vyvolávka), ale poctivý.  Ale ten šrumec není nepodobný zlatým kopulím slavných chrámů a bazilik. Já se ptám proč? Proč se z toho stala akce „JÁ NA TO MÁM?“ Proč ty rodiny s omezenými financemi, ale vůli a chutí mít doma krále na tady toto doplácí?

Jak jsou Vlčnovjané pyšní na svůj kroj, na búdy a na vdolečky, tak v jiném případě jsou poslušní velkému davu. Vlčnovský král se musí mít královsky. A co jako, že je chudobný? Hlavně to musí být vidět, že na to máme!

Přál bych si jednou potkat rodinu, kde tata bouchne do stolu a rozhodne, že udělá jízdu králů ne kvůli penězům (a starostovi), ale kvůli klukovi, protože to chce.  Repotéři a televiza može dojít akorát na obec, tam určitě dostanů kalendáříky, ale u nás si to budeme užívat, aby aj my sme z toho něco měli. Je to vůbec reálné?

66 johoho johoho | 16. ledna 2012 v 14:27 | Reagovat

[64]: Do seznamu  uneska  si hlavně  zapište Pijáčka,lebo ten je nejohroženější vaša mongolská  památka.Všeci jemu podobní sú už dávno pryč,enom on přežívá, protože ste  magoři.

67 tož kurva tož kurva | 16. ledna 2012 v 14:55 | Reagovat

[65]: Proč mosí mět rodina co má krála na baráku  vyměněné okna,novú střechu,ohozenú fasádu, vydlážděný dvůr.Co to má společné s tú vašú  světovú tradicú?

68 abeceda abeceda | 16. ledna 2012 v 14:56 | Reagovat

[65]:
Já jsem nad tím přemýšlel, co by se muselo stát, aby se toto uskutečnilo.

A došel jsem k názoru, že strašně moc. Takže je to jenom přání.

69 mamča mamča | 16. ledna 2012 v 16:39 | Reagovat

[67]:Protože jsou lidí takoví.Chtějí se ukázat jak mají pěkný barák a jak si dobře žijí.A aby je někdo nepomluvil.Když byl králem Petr Šobáň,dala hospodyně do oken muškáty,hospodář natřel kus fasády barvou jiného odstínu než je zbytek baráku a stačilo to.

70 slídil slídil | 16. ledna 2012 v 16:44 | Reagovat

http://www.youtube.com/watch?v=A3GJYb5-AJc&feature=player_embedded

od 5:00 až do konce - finacování JK ve Vlčnově

71 slídil slídil | 16. ledna 2012 v 16:46 | Reagovat

[69]:
Vyjímka potvrzující pravidlo.

72 realista realista | 16. ledna 2012 v 17:16 | Reagovat

[70Ještě že už vím, že samotná jízda  podle starosty v úvozovkách nestojí téměř nic . Co myslí  tým doprovodným programem? Davání odměn ?Taky zajímavé,že starosta sa starál už před dvaceti roky .No a Brandýska a její znalosti a vyjadřování,to je sázka na jistotu.Ale kolik peněz sa dostalo sa nikdo nedozvěděl.Ovšem zas   jak říkál byl  smutný a bylo mu do beču.Dyby ho jeho obecní zdravotní sestra začala léčit z depky , tož ať ho odnaučí  aj temu jeho olizování.

73 zbytek světa zbytek světa | 16. ledna 2012 v 17:36 | Reagovat

[54]: Tož vidíš Bartoníčku,jak je dobře,že Vlčnov má rádio Ulambátar.Ináč bys ani nevěděl,co zas  v té tvé čmáranici posráls a z našeho Matušíka bys měl pořád Matulíka.Eště že nás čteš!

74 ATA ATA | 16. ledna 2012 v 19:02 | Reagovat

[54]: ... nemíním zde hodnotit ani výši konta ani politické souznění  rodiny nového  krále. Je to  vážné rozhodnutí  a  dle mého názoru neuvěřitelné množství starostí (jasně že víc pro ženské). Měla jsem  před  lety doma  na krku jezdce JK  a stačilo. Přeji  Jurovi  Matušíkovi  a celé jeho  rodině, aby to zvládli. Nepochybuji o tom, že jim to vyjde  na jedničku - s hvězdičkou:):):)

75 Joskon Joskon | 16. ledna 2012 v 19:06 | Reagovat

[70]: Porovnejte si s vyúčtováním jízdy králů 2010.
http://radioulambatar.blog.cz/1103/zastupitelstvo-z-9-2-2011-cast-2

76 Joskon Joskon | 16. ledna 2012 v 19:14 | Reagovat

Taky jsem se marně snažil, že najdu vyúčtování za rok 2011. Lze to někde nalézt? Poraďte mi!

77 Kostěj Kostěj | 16. ledna 2012 v 19:29 | Reagovat

[76]:Najeď si na BB (Blba Bartoníčka co neumí napsat ani dobře jméno) a hezky si to kolem peněz  Jízdy poslechni .Ani starosta ani Brandýsová neví , kolik, kolik , kolik!!!

78 123 123 | 16. ledna 2012 v 20:30 | Reagovat

ale ale pani Kvasničková nám nejak ubrala na plynu!!!!! Ona zde nemíní nic hodnotit.Pod svícmem je také tma ne ? ta popularita tě možná naučí i slušne se chovat!!

79 ATA ATA | 16. ledna 2012 v 20:54 | Reagovat

[78]: Od tebe se slušnosti určitě nehodlám učit, není totiž čemu! A nezapoměň mně zase vypisovat o mém chování SMS! S přiznáním jména bys taková hrdinka nebyla, že? Tyto svinské výroky proti mně  ti vždycky jdou jen anonymně!Co myslíš, dokdy zůstanou anonymní?

80 čtenář čtenář | 16. ledna 2012 v 21:22 | Reagovat

[79]: Vyser se na to .Zase nějaký zdrap od Pijáčka provokuje.Hlavně že se do novin napíše,jak se tady uráží hlavně  starosta.

81 pepin pepin | 16. ledna 2012 v 21:34 | Reagovat

[76]: Povinný subjekt poskytne informace na základě žádosti nebo zveřejněním podle zákona č 106/1999 Sb., protože poskytnutí požadovaných informací není omezeno §7-§12 tohoto zákona.

82 pepin pepin | 16. ledna 2012 v 21:38 | Reagovat

[78]: Všichni pevně doufáme, že popularita tohoto blogu naučí slušnému chování především hulváty vašeho typu.

83 sousedé sousedé | 16. ledna 2012 v 21:51 | Reagovat

[82]: souhlas! začínám věřit tomu ,co tady někdo napsal,že všechno napadání a urážky a hnusné věci  dělají lidi na druhé straně radia.Pak sem vypisují,že se to nedá číst,jak je to sprosté.Je to účelově zaměřené.Teďje to dobrý příklad,ATA přeje Matušíkom a hned se do ní sprostě  navezou.

84 6,5 6,5 | 16. ledna 2012 v 23:02 | Reagovat

Možu byt blbeček, ale sprosti jste všichni.Hovníte se vtem všichni. Když píšete pod jménem, tak ste slušní, ví se o koho jde. Viz to 79 - úředně.

Ale ten samý pak kydá hnuj pod jiným nykem.

85 ATA ATA | 16. ledna 2012 v 23:21 | Reagovat

[84]:...a ty píšeš  svinstva vůči konkrétním lidem už víc jak rok na tomto blogu pořád stejně! Výraz "blbeček", který jsi sama použila, je ve vztahu k tvé osobě  příliš zjemnělý a málo výstižný!

86 občan občan | 17. ledna 2012 v 6:26 | Reagovat

... a proč se na výdaje kolem jízdy králů nezeptáte nezávislého předsedy finančního výboru, šak je od nezávislých?

87 hladný hladný | 17. ledna 2012 v 6:50 | Reagovat

[86]: Na co chceš přijít?Kolik se ztratí na odměnách pro pořádající?Pijáček tvrdí,že nejvíc stojí doprovodné programy.Takže nejvíc prožerou cizí.Když si je sem obec natahá,tak to se nedá nic dělat.

88 jo jo | 17. ledna 2012 v 8:33 | Reagovat

[86]: V pátek je zastupitelstvo. Tak se můžou zeptat tam.

89 tak nevím tak nevím | 17. ledna 2012 v 13:01 | Reagovat

[88]: tam se toho doví

90 com.cz com.cz | 17. ledna 2012 v 15:20 | Reagovat

Podívejte se na článek výběrové řízení na ředitele klubu.Jsou tam nové příspěvky.

91 ksk ksk | 17. ledna 2012 v 15:45 | Reagovat

[90]: to mně trvalo než jsem to našel.

http://radioulambatar.blog.cz/1110/vyberove-rizeni-na-rediteke-ksk

92 ellie-pink ellie-pink | Web | 17. ledna 2012 v 16:57 | Reagovat

Ahoj.. Promiň, že ti sem dávám odkaz na blog http://ellie-pink.blog.cz/ .. Nemám moc velkou návštěvnost tak doufám, že to chápeš.. Dyžtak se jukni.. PAPAPA

93 ropák ropák | 18. ledna 2012 v 10:07 | Reagovat

Pomozte starostovi s využitím amfiteátru! Více na http://mongol.phorum.cz/amfik/

94 cha cha | 18. ledna 2012 v 12:01 | Reagovat

[93]: Su zvědavý, co z tehoto bude za čurina!

95 dotaz dotaz | 18. ledna 2012 v 15:31 | Reagovat

[93]: Starosta bude bruslit Mrazíka? Dovedu si představit nezávislé za loupežníky,jak ho ženů z lesa. Nebo aj pojede za Nastěnku ?V tom dresu a pančocháčách mu to sekne.

96 Ano, ano !!! Ano, ano !!! | 18. ledna 2012 v 15:50 | Reagovat

[95]:Mně by se to krasobruslení strašně líbilo. Zbožňuji ten sport. Pastva pro oči.A pokud tam předvede spirálu smrti JOSKOn,budu ho zbožňovat tuplem.

97 ach jo ach jo | 18. ledna 2012 v 16:24 | Reagovat

[96]: Netušila jsem,jak joskon má krásné vypracované tělo!Paní joskonové můžeme my ostatní ženské jenom závidět,že ho má!

98 ??? ??? | 18. ledna 2012 v 16:47 | Reagovat

[93]: Už víš jaké bude obsazení?

99 mongolka mongolka | 18. ledna 2012 v 17:55 | Reagovat

Jaký Mrazík? Vlčnov je spíš taková tragikomedie, to bych viděla spíš na Šejkspíra.

100 jája jája | 18. ledna 2012 v 18:31 | Reagovat

[99]: Začátek mrazíka vypadá krásně.Ale třeba ten tvůj další typ ropák taky použije. Starosta někde v článku řekl ,že tam bude 20 vystoupení ročně,tak mu s tím pomůžeme.Mrazík by mohlo být to  první!

Zobrazit novější komentáře

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.