Jako má věřící svého zpovědníka, starosta obecní zpravodaj, Mařenka suchou vrbu u rybníka, tak já mám Rádio Ulambátar.



Komentáře

1 hm hm | 28. května 2013 v 15:18 | Reagovat

Pořád říkám, že alkohol do seriozního kulturního podniku nepatří.
A to ste eště neviděli jakou virózu měli předlegrúti.

2 hojaja hojaja | 28. května 2013 v 15:24 | Reagovat

[1]: Konečně se dělo neco pořádného na té naší nudné jízdě!!!

3 jo jo | 28. května 2013 v 15:39 | Reagovat

[2]: Ještě že nenatáhli taky našemu šachistovi co tak přicmrndával!

4 lojzyn lojzyn | 28. května 2013 v 16:06 | Reagovat

[2]: Blondýna v bílé sukni je na zemi neuvěřitelně sexy!

5 jo jo | 28. května 2013 v 16:41 | Reagovat

Konečně obecní fotograf nefotí enem Pijáčka.

6 super super | 28. května 2013 v 16:50 | Reagovat

Kašava,Kašava.Let's go.

7 z venčí z venčí | 28. května 2013 v 18:01 | Reagovat

Ten váš provinční cirkus jde k ledu! Lidí ste měli míň jak loni a předloni a předpředloni. Za chvílu vám nebude jezdit nikdo, koho byste obírali!

8 Virozista č.2 Virozista č.2 | 28. května 2013 v 18:26 | Reagovat

Klesl jsem na vaši úroveň a píšu jak vy všeci "annonymně", myslím že většina z vás  co tady píše své moudra, by se nad sebou měla zamyslet. Když jsem hrknete nějaké to vaše "moudro", prosím podepište se pod to :) když by vám to moc vadilo, klidně dodatečně dodám jméno :D nazdar ubožáci :D

9 tak nějak tak nějak | 28. května 2013 v 18:33 | Reagovat

[8]: Mě by to vůbec nevadilo, tak jjjjsssem hrkni svoje jméno, nazdar ubohý pologramotňáku.

10 Virózista č.3 Virózista č.3 | 28. května 2013 v 19:08 | Reagovat

Za dobrotu na žebrotu, pokud si dobře pamatuju tak MY Virózisti žádnou ostudu neudělali.My svoji virózu léčili mimo dosah veřejnosti.Takže si házejte špínu jinam.

11 Joskon Joskon | 28. května 2013 v 21:35 | Reagovat

Někteří noví příchozí komentátoři to přehánějí, proto jsem musel využít právo mazat.

12 místní místní | 28. května 2013 v 21:45 | Reagovat

[10]: jedničko, dvojko aj trojko dohromady, šak ty si pávlí eště teď a v dosahu veřejnosti!

13 Virozista č.2 Virozista č.2 | 28. května 2013 v 21:46 | Reagovat

Když to chcete, Cheney Quinn a vůbec mi nevadí, že si na mě vy anonymní a "moudří" lidé budete ukazovat, že jsem blbý nebo nevím, co vás napadne. Já se za svůj názor na rozdíl od některých z vás postavím, měli by jste se nad sebou zamyslet, když se k tomu už přizná 16-tiletý kluk a dospělí ne. Za gramatickou chybu se vám moc omlouvám, snad jsem nepobouřil nějaké učitele co tady jsou. :D

14 Virozista č.2 Virozista č.2 | 28. května 2013 v 21:54 | Reagovat

Ještě bych poprosil osobu "tak nějak" aby si svoje poznámky nechal pro sebe a jestli tak, ať se pod ně podepíše, když je to takový hrdina :)

15 tak nějak 8 tak nějak 8 | 28. května 2013 v 22:01 | Reagovat

[14]: Třeba nikdo nemyslel, že jste byli ožralí , ale myslel, že jste usoplení.

16 Cheney Quinn Cheney Quinn | 28. května 2013 v 22:12 | Reagovat

Spíš se podívejte na sebe, to bych vím prvně doporučoval. Myslím že nikdo tady není dokonalý, to ani není možné, ale aspoň by jsme se mohli snažit, chovat se jako lidi a ne jak ubožáci. V mých očích jste pro mě ubožáci, srabi a nevím jak jinak vás nazvat, když si něco myslím, tak se pod to i podepíšu, to že tady anonymně vypisuju, umí kde jaký člověk. Myslím, že nejsme jediní, kdo si na tom voze něco dal. Pomlouvejte ty druhé, až jste si opravdu jistí, že jste lepší jak ti druzí ;)

17 cha cha | 28. května 2013 v 22:14 | Reagovat

[16]: Si pěkně pokřtěný, hrdino!

18 IF IF | 28. května 2013 v 22:14 | Reagovat

[11]:Milý příteli předlegrute  a přátelé  - posluchači rádia Ulambatar,
Jedním  ze zanikajících paradigmat  UNESCOvské éry  vlčnovské jízdy králů je vlastně i tato zdánlivě malá skutečnost.
Mladíci , kteří absolvují  Jízdu králů si nechávají říkat legrúti nebo též odvedenci. Přitom takto jsou , jak známo , nazýváni jen ti , kteří budou odvedeni tj. uznáni schopnými výkonu vojenské služby a pak  povoláni k  nástupu do služeb armády. Kolik takových asi v té družině jezdců , která se takto nechává oslovovat , doopravdy bylo?  
Vím , je to složité , ale  v dnešní době , se osmnáctiletý mladík stává plnoletým , ale nestává se automaticky odvedencem. Tudíž je to jen taková fikce a nevím  zda vůbec tito mladíci můžou být  legrúty nebo odvedenci nazýváni. Pokud je mi známo  svého času Vlčnovjané   chodili k odvodům ještě před Jízdou králů a troufl bych si říct , že mnohdy i proto  , aby mohli být skutečnými odvedenci , hodni této tradice.
Dnes mi to přijde asi tak , jako  , že se eunuch se jde přihlásit do spermobanky.
No hoši , nemáte to jednoduché a nejsme to my , kdo z vás dělá bezvýznamné – ahoj předregrute – nic si z toho nedělej.
I mně je z toho smutno.

19 Cheney Quinn Cheney Quinn | 28. května 2013 v 22:18 | Reagovat

Mně je smutno spíš z vás, řekl jsem svoje a dál se vyjadřovat nebudu, protože asi je to mimo vaše chápání :)

20 jo jo | 28. května 2013 v 22:19 | Reagovat

[Smazaný komentář]Jako nezletilci ste neměli chlámat vůbec, takže ani trochu. Navíc na veřejnosti.

21 Cheney Quinn Cheney Quinn | 28. května 2013 v 22:23 | Reagovat

"Jo" a ty jsi to dodržel?

22 jo jo | 28. května 2013 v 22:25 | Reagovat
23 Cheney Quinn Cheney Quinn | 28. května 2013 v 22:28 | Reagovat

No už fakt končím, jelikož toto nemá rozumného řešení. Až se budete pod své "moudra" podepisovat, tak se s radostí ozvu, ale pochybuju o tom, když tady je to samý srab. :) Jak jsem už napsal:„Pomlouvejte ty druhé, až jste si opravdu jistí, že jste lepší jak ti druzí ;)." Přeji hezký zbytek večera.

24 Cheney Quinn Cheney Quinn | 28. května 2013 v 22:32 | Reagovat

[17]: Jestli se vám nelíbí moje jméno, není to můj problém. Aspoň ho napíšu na rozdíl od vás,hrdino :)

25 souhlas souhlas | 28. května 2013 v 22:41 | Reagovat

[Smazaný komentář] Prostě se JK zvrhla úplně jiným směrem, než bysme chtěli.

26 ajaj ajaj | 28. května 2013 v 22:51 | Reagovat

[24]: Jejda,jejda - někdo vzpomene virozu - a vy hned myslíte chlast. Ajaj. Snad ne potrefená husa se ozvala. V bohaté fotogalerii Zdenka Koníčka se najde dokumentace a i předregruti či legruti jsou zachycení. Posuďte sami. ˇJaké láhve drží v ruce.

27 Josef Pešl Josef Pešl | 28. května 2013 v 22:57 | Reagovat

Přiznám se, že už dlouho jsem nebyl na rádiu.
Početl jsem si. Zaznívají tady různé hlasy. Přidám i svůj.
V nějaké reportáži v TV jsem slyšel jak náš starosta povídá něco o tom, že pokud je naše jízda králů pod záštitou UNESCO, tak by tato jízda králů měla zůstat v té archaické, starodávné nebo starobylé podobě. To znamená, že by se do ní neměly vnášet nové prvky.
Nevím co je na tom pravdy, ale slyšel jsem, že král jel domů s jeho maminkou v kočáru taženém koňmi. Je to pravda?
Pokud ano, tak tady někdo do staleté tradice zavádí nový prvek.
To, že pan starosta jinak mluví a jinak koná znám ze své zkušenosti.
Takové nápady se mi nelíbí a nepatří sem.
Vidím zde mnoho příspěvků, ale málo podpisů, tak bude asi dobré se podepsat.
Pěkný večer přeje Josef Pešl

28 viděl viděl | 29. května 2013 v 7:28 | Reagovat

[Smazaný komentář] Lepší nasednou do auta a odjet  než dělat lidem cirkus.Panimáma třepala rukou na všechny strany jak anglická kálovna a všeci kolem chcali smíchy.

29 a co sponzoři? a co sponzoři? | 29. května 2013 v 7:54 | Reagovat

se divím, že tady někdo nevzpomenul velké cedule sponzorů vedle podia v jamě. za chvilku je budeme mít na kroji jak hokejisté na dresu.

30 ? ? | 29. května 2013 v 8:20 | Reagovat

[16]: Co na to tvoja mama, že chlámeš na veřejnosti a nemáš na to roky? Eště sa vystavuješ, jak ti šmakuje!

31 hmm hmm | 29. května 2013 v 9:30 | Reagovat

[30]: Zajímavé že to nevadí ani paní Moštkové jako obecní zdravotní sestře,že se mladí opíjí. Jak potírá naše politička tento nešvar a působí na mládež?

32 Josef Pešl Josef Pešl | 29. května 2013 v 15:45 | Reagovat

[Smazaný komentář]Reaguji na Virozistu a jemu podobné.
Nejde přece o to co je lepší nebo horší, zda odjet autem nebo v kočáře taženém koňmi. Jde přece o zachovávání tradice. Pokud si pamatuji odvoz krále v kočáře  kamkoli odkudkoli prostě tradicí není a k naší jízdě králů nepatří. Nevím co více je k tomu dodávat a vysvětlovat, zvláště pak rodilým Vlčnovjanům. Je to zase jen prázdné gesto, akce na odiv patřící do cirkusu a ne k tradici jízdy králů. Z mého pohledu úplná blbost, ale když je to lepší než odjet autem …!
Možná, že i pro Masaje, známé to bojovníky, jejichž způsob žití se také stal kulturním nehmotným dědictvím lidstva, by bylo jistě asi lepší, kdyby své bojové tance předváděli v adidaskách než jen tak naboso.
Jinak odkaz na : Masajové : Tradice (ne)poskvrněné civilizací
Ostřílení cestovatelé považují Masaje za „zkažené“ západní civilizací. Turisti, přijíždějící do přímořských letovisek Keni ve skupinách sestavených cestovkami, je odivují jako „kulturní dědictví z doby kamenné“……
Zadarmo ani kuře nehrabe
Před nevysokou ohradou z roští nás ihned zastaví pomalovaný černoch, zahalený v dlouhé červené dece. Připadám si trochu jako při vstupu do cirkusu: směje se, horlivě gestikuluje, nabádá nás k focení, ale bez poplatku nás nenechá udělat ani krok směrem k maňatám (masajským chýším).Netrvá to dlouho a tenhle pán s ušima vytahanýma těžkými náušnicemi až k ramenům si kromě pár dolarů vyslouží přezdívku „ředitel“.
Atd… atd
Nepřipomíná vám těchto pár vět něco nebo někoho ?????????

33 Virózista č.3 Virózista č.3 | 29. května 2013 v 15:54 | Reagovat

Stejně pořád nechápu proč to otáčíte na nás. My jsme se pobili nebo jakou tu ostudu jsme udělali? V to dobu, kdy jsme trpěli virózou, tak se nikdo z Vás neozval.Až anonymně do chatu. Předlegrůti na voze snad pijou odjakživa, tak kde je najednou problém?

34 byl jsem tam byl jsem tam | 29. května 2013 v 16:06 | Reagovat

[32]:král odjel domů na konis pobočníky a jezdci JK, kteří bydlí na dolním konci. V kočáře za ním se vezla jeho rodina.

35 jura klas, obecní to hlas jura klas, obecní to hlas | 29. května 2013 v 16:14 | Reagovat

prosím vás, tady někdo něco plácne, druhý se k tomu přidá a hned je z toho událost na tři strany v regionáoním deníku. Budoucí odvedenci měli problém se zpěvem i s vystoupením před lidmi, ale to bylo způsobené trémou a nezkušeností. ne každá je komediant jako pijáček, který popularitu potřebuje jako mořská ryba sůl. nejsem pro pití alkoholu, kdekoliv a čehokoliv, ale jsem realista. navíc měli kluci dozor a co jsem viděl, tak to zas taková zemanovská viróza nebyla. Ono vylézt před 7 tis. lidí na podium a zazpívat, tak to chce velkou odvahu.

36 cha cha | 29. května 2013 v 16:40 | Reagovat

[35]: Bych chtěl vidět jak by sa vešlo kolem milionovéj  jamy 7 táců  hlav. Leda zťatých.

37 hlas ludu, hlas dubu hlas ludu, hlas dubu | 29. května 2013 v 16:51 | Reagovat

[35]:to sa optaj na klubu, já na to školy nemám.

38 Z Pivonka Z Pivonka | 29. května 2013 v 17:50 | Reagovat

Čendo nechod na tyto stránky tady je to banda blbů jakmile se podepíšeš snese se na Tvoji hlavu hromada urážek tady se to nenosí zákeřní lidé co se neumí podepsat kteří používají slovní výrazy tudíž nýbrž pakliže a tváří se že mají něco vhlavě    jsou obyčejní šmejdi,už sem psalo dost slušných lidí,nechali toho protože zjistili že to tady nemá úrovenˇ,jsem celý napnutý jaká bude odezva.

39 ha ha | 29. května 2013 v 18:06 | Reagovat

[38]: Máš pravdu, ať rači lapí s tebů v dolní mezi intelektuály jak si ty.  Ale nevím, kdo je slušný Čenda,který by se tady pokazil.

40 Z Pivonka Z Pivonka | 29. května 2013 v 18:25 | Reagovat

Menšní korektura,do bandy blbců nepatří Vladka Kvasničková to je jediný člověk který mě obohatí,její recepty jsem si stáhl,určite je použiji,takže Vlaďko -SOORY.

41 Josef Pešl Josef Pešl | 29. května 2013 v 18:59 | Reagovat

[34]: Pokud je tomu tak, pak  není důvod se nepodepsat.

42 Jenomže Jenomže | 29. května 2013 v 19:53 | Reagovat

[41]:ono to tak nebylo.Nejlíp by asi bylo,kdyby se k tomu vyjádřila královská rodina,která to tu všechno sleduje.

43 PK PK | 29. května 2013 v 20:16 | Reagovat

Hoši,myslím,že jste zbytečně vztahovační.
V prvním příspěvku je zmínka o viroze předlegrůtů ( nebo předrekrůtu),opravdu neznám správný výraz a hned je z toho velké pozdvižení.
Přitom sami přiznáváte, že ,když jste jeli na voze, tak jste si přihýbali (o sodovku  nebo kofolu asi nejde). Dokonce někdo z vás píše,že tak tomu je na voze odjakživa. Jenomže tady jde úplně o něco jiného. Jste ve věku 16-17 let, a to z pohledu zákona je věk,kdy se pití alkoholu nepřipouští. Pravidla se běžně porušují, a pokud se tak stane v soukromí,  to je potom jeho věc a věc jeho rodičů. Ale na veřejnosti v rámci oficiálního programu po záštitou UNESCO?? Já vím,že prostě takhle to chodí každý rok, ale to ještě neznamená, že je to v pořádku.
Tahle připomínka ale nepadá na vaši hlavu.Vy jste dělali jenom to co vám bylo dovolené.
Za průběh celá akce, a tam počítám i vaši tradiční jízdu na voze,  odpovídají hlavně její organizátoři - dospělí a moudří lidé, kteří mají přehled o tom, jak se má zachovávat  tradice, takže asi všechno bude v pořádku.
Co vy na to pane Pivoňko?

Petra Koníčková

[23]:

44 Josef Pešl Josef Pešl | 29. května 2013 v 21:36 | Reagovat

Ono by bylo asi dobré v celé té naší parádě oddělit zrno od plev.
To znamená vyjasnit si, a dnes i mezi námi Vlčnovjany, co vlastně k staleté tradiční  vlčnovské Jízdě králů patří a co je jen  přívažek moderní doby. Včetně jízdy tzv. „ předlegrútů „ na voze apod.
Myslím, že by se nás mnoho divilo co je produktem posledních desetiletí a co se opravdu vlastně skrývá za pojmem „ staletá tradice vlčnovské Jízdy králů“.

45 mikiiess=) mikiiess=) | Web | 29. května 2013 v 23:40 | Reagovat

promiň že tak po)zdě ruším, jen potřebuju nutně hlas pro tuto fotku.. děkuji :)

http://www.recyklovanepohadky.cz/detail-soutezniho-obrazku/109

46 Z Pivonka Z Pivonka | 30. května 2013 v 15:21 | Reagovat

49,DÍKY že jste se podepsala,také nesohlasím s tím když se ti mladí pod vlivem alkoholu potácejí a před návštěvníkama JK.dělají otudu,ale ruku na srdce,nebyli jsme lepší,nechci to omlovat běžte se podívat v pátek na Magic, vím je to pod roušky tmy ale tam se dějí věci,pozvracené chodníky rozbité sklo zdevastované čekárny,ano sohlas ty mladé by měl někdo přísně napomenot že během JK by se měli zdržet požívání alkoholu,ale poručte jim,euforie pocit že v tu dobu něco znamenají a je to parta vždy se najde nějaký půl litr,nechci to omlouvat také se mi to nezdá,konečně podívejte se na naše silnice kolik tam jezdí dospělích lidí,tož to je asi tak všechno.

47 nemtudom nemtudom | 30. května 2013 v 18:25 | Reagovat

Može mne nekdo vysvetlit proč ve zpravodaji není Jízda Králů 1993 Vítání Havla v Hodoníně a pak ješte ve Francii. Jooo asi to není tak zajímavé. Kronikářka Vlčnova je v obraze...

48 nemtudom nemtudom | 30. května 2013 v 19:58 | Reagovat

[47]:když si neumíš vymyslet vlastní nick,tak sem nelez!!!

49 občanka občanka | 30. května 2013 v 20:00 | Reagovat

Chování mladých silně ovlivňuje domácí výchova. Co na to říkajů jejich rodiče? Šak sme byli také mladí, uměli sme aj zpívat a lesti řeknu doma děckom, aby neudělali ostudu za bílého dňa tak musíja poslechnút. Nebo néé?

50 SI SI | 30. května 2013 v 20:06 | Reagovat

Jízdu králů ve Francii pořádala vlčnovská dechovka se spoluprácí rodiny Zdeňka Mikulce. Všechny informace přebral klub KSK Vlčnov. Proč klub mlčí?

51 jj jj | 30. května 2013 v 20:33 | Reagovat

když sme jezdily na voze taky sme pily ale v normě bez ostudy a večer sme to zapily..to jestly se tam někdo pobil ze souboru to je jejich ostuda

52 tož tak tož tak | 31. května 2013 v 12:00 | Reagovat

[50]: Klub mlčí protože tam všichni počítají. Až bude mět z klubu Mikulcová spočítané, kolik ruk a noh bylo na jízdě, tak ti može napsat, ať neotravuješ z takovýma blbosťama,protože tam mají důležitější práci než neco k nečemu říkat.

53 Vlčnovjan Vlčnovjan | 31. května 2013 v 13:05 | Reagovat

Joskon,Joskon,Joskon,Kvasničková,Kvasničková,Pešle,Pešle,Pešle

Člen společenstva "U kRÁÁÁlíků"

Milí soudruzi,soudružžžžko :
Joskon - tvůj syn na tom voze nepil?
Kvasničková -tvoji synové na tom voze nepili?
Pešle....nebudu radši mluvit,ještě by mně KDU-ČSL očerňovalo..

Vy třé jste jak rychlá rota,plno keců,ale kam dojdete tam vás pomlouvají,není Vám to blbé? Proč to těm mladým těláte a prostě je nenecháte na pokoji? to že se pije na voze to jste měli řešit za éry vašich synů a né si brát druhé děcka do huby!

PS: VÁS TŘI MÁM PROSTĚ RÁD!

54 jo jo | 31. května 2013 v 14:16 | Reagovat

[53]: Jestli hájíš chlastání mladistvých tak to odpovídá tvojí úrovni, ožralo od králíků!

55 srandista srandista | 31. května 2013 v 14:26 | Reagovat

[Smazaný komentář]

[33]:

[44]:

[43]:

[49]:

[53]:
A mně se líbí, jak se tu hádají mladí staří, mela je kvůli nějaké zmínce o viroze a  ti co slavnosti pořádáají jsou v poho a klepou se po ramenách. Dva se perou a třetí se směje.

56 z venčí z venčí | 31. května 2013 v 14:42 | Reagovat

[53]: Ve Vlčnově bylo dycky z okolí nejvíc zmagořených z pití.Jak by ne když začínají už od děcka.

57 Joskon Joskon | 31. května 2013 v 15:31 | Reagovat

[53]: Ahoj Pavlo.

58 dotaz dotaz | 31. května 2013 v 16:46 | Reagovat

[57]: Kerá je ta proakoholicky založená úctyhodná  matka podporující chlastání svojého děcka?

59 AHOJ AHOJ | 31. května 2013 v 17:11 | Reagovat

AHOJ

60 hm hm | 31. května 2013 v 17:21 | Reagovat

[53]: Jestli totok psala baba, tož mosí  byt dobrá debča.

61 jak jinak jak jinak | 31. května 2013 v 20:16 | Reagovat

[53]: kolik máš promile?

62 Josef Pešl Josef Pešl | 31. května 2013 v 23:02 | Reagovat

Protože jsem si dnes už něco málo dal, tak budu raději reagovat až zítra :)
Dobrý večer, noc i ráno

63 juch juch | 31. května 2013 v 23:30 | Reagovat

[62]: Já budu mět taky noc dobrů,lebo du nasávat  k máju. Tam možeme hulákat až do rána jak sa nám zachce.Lepší jak v hodpodě.

64 já | 1. června 2013 v 11:49 | Reagovat

Jak sa to jezdí ode zdi ke zdi
kola sa otáčajů.
Auto Praga, Škoda, Populár,
švarné dievča je můj ideál!
Slovovica, rum a borovica pohonný materiál.....

65 povzdech povzdech | 1. června 2013 v 13:05 | Reagovat

[64]: další v delíriju

66 Josef Pešl Josef Pešl | 1. června 2013 v 19:06 | Reagovat

Vážený Vlčnovjane,
potěšilo mne, že mě má někdo rád, díky za tu náklonnost, jen mne truchu mrzí, že nevím komu mám svou přízeň opětovat.
A teď k věci:
Vlčnovjane, možná jsi nečetl pozorně, ale v mých příspěvcích ani jednou nepadlo slovo alkohol či téma jeho konzumace, dokonce ani z ničeho neviním ty mladé jezdce nebo tzv předlegrůty a jejich virózy by měli trápit jiné víc než mne. Tím myslím jejich rodiče a pořadatele. Pokud se vzájemně dohodli na tom, že naši budoucí záštitu vlasti budeme stále a stále prezentovat jako skvělou opilou partu, tak nejspíš není z mého pohledu ani z pohledu veřejnosti a návštěvníků co řešit. Každý nechť pod odborným dohledem před jízdou vyfasuje půlčák slivovice a jedem.
Pokud se mám vyjádřit k mému vztahu k alkoholu a případně k mé Jízdě králů, tak jen krátce, ať je u Králíků o čem mluvit a dále pomlouvat.
-    Pokud mám vybírat ze dvou zel tak jistě jsem spíš přítelem lehké opilosti než nějaké jiné návykové látky a vím, že stádiem experimentování s alkoholem apod. si projde drtivá většina z nás, ale ne každý má to štěstí, že zůstane ve stadiu experimentů, které má ještě pod kontrolou.
-    Touto cestou bych měl asi poděkovat organizátorům jízdy králů  v sedmdesátých letech minulého století, protože mne ušetřily jedné této zkoušky a ostudy zároveň, protože tenkrát jsme nemuseli jet na voze jako ti dnešní předlegrůti a opojeni velkolepostí, jedinečností jízdy a jistě i alkoholem jsme v roce dovršení našich osmnácti let absolvovali jen samotnou Jízdu králů.
Nic z toho, však nemnění můj postoj k tomu co jsem ve svých příspěvcích kritizoval, tj. právě to zavádění nesmyslných nových prvků do vlčnovské slavnosti – tím myslím převážení krále nebo členy královské rodiny v kočáře po  dědině. To nemá s tradicí naší jízdy králů nic společného a zase je to můj názor, ale pokud to většině Vlčnovjanů vyhovuje tak příště aby byl průvod větší a bohatší ať jedou v kočárech i rodinní příslušníci jezdců samotných třeba i do sedmého kolena pozpátku.
PS . I já mám rád Vlčnovjana a všechny Vlčnovjany a nemusím přitom nikoho u Králíků pomlouvat a v klidu se zde podepíšu.

67 Josef Pešl Josef Pešl | 1. června 2013 v 19:31 | Reagovat

Jo, ještě jsem se zapomněl vyjádřit k narážce KDU-ČSL.
Možná nejsi dobře informovaný osobně nejsem členem KDU-ČSL a přesto si myslím, že můžeš klidně mluvit. Nevím z čeho pramení tvá obava raději nemluvit.
K tomu bych zas přidal jen mou osobní zkušenost a to tu, že na mne posudek nepsala ani nekontrolovala  ČSL ani KDU-ČSL, ale tuto činnost měla pod palcem KSČ – vysvětlení pro mladší ročníky Komunistická strana československa.
První posudek na občana šel přímo ze základní školy, pak probíhalo ať tajné či veřejné kádrování na střední škole, v učilišti, práci pak na tzv. vojně atd. atd. a můj či tvůj kádrový profil nás pak provázel (a jak vidět provází) po celý náš život.

68 od latrýny od latrýny | 1. června 2013 v 22:56 | Reagovat

Tadyk sa to třepe jak při zemetřesení! Řev výpitků  a muzika na plné kule ve středu obce . Tak si Pijáček představuje lidovou tradici.

69 pcha pcha | 1. června 2013 v 23:40 | Reagovat

[68 Proč ne? Starosta chrápe na dolním konci!

70 ad Nevhodný dar ad Nevhodný dar | 2. června 2013 v 13:37 | Reagovat

To je dobré.Joskon a spol. tady pomlouvají a naváží se do lidí a když někdo jiný začne dělat to samé proti Joskonovi,tak uzavře diskuzi.Jak ubohé.

71 vlčnovjan vlčnovjan | 2. června 2013 v 15:10 | Reagovat

[70]: Líbí se mě, že za prasata osočujete ty, kteří se proti vašemu prasečímu chlívu a vyřvánění bouří.

72 ad Nevhodný dar ad Nevhodný dar | 2. června 2013 v 16:18 | Reagovat

[71]:

Nemám na mysli Joskonovu kritiku prasečího chlívku a békání po dědině.Ale vůbec jeho neustálou kritiku všeho a všech tady v obci.Kdy tady byla nějaká pochvala čehokoli z dění ve Vlčnově?
A oprav si chyby...

73 stačí? stačí? | 2. června 2013 v 16:52 | Reagovat

[72]: Chválím pana starostu a jeho tým za celý průběh jízdy králů včetně organizace kolem  hlídání máje. Kdo by se mnou nesouhlasil, ať se vystěhuje nebo jde do plynu!Poslední věta byly vaše návrhy.

74 Joskon Joskon | 2. června 2013 v 17:04 | Reagovat

[72]: Je pravda, že většina mých článků je kritická. Ocením, když my dokážete, že není oprávněná. Poznáte ji podle toho, že je mnou podepsaná.  
Dále je tu větší množství pro Vás asi nepřijatelných textů, které píši ať podepsaní či ne. Není pravda, že jsem autorem všeho.
Diskuzi pod Nevhodný darem jsem uzavřel, protože šlo spíše o vyhrožování, když Vám někdo napíše, že jste p.ča nebo se máte vystěhovat či jít do plynu, to už podle mne překračuje míru slušného vyjadřování.

75 xy xy | 2. června 2013 v 17:36 | Reagovat

[74]: Ty taky některé lidi nazýváš p*čácek....tak co se divíš....myslím si, že máš štěstí, že jsi ještě nedostal...

76 Joskon Joskon | 2. června 2013 v 17:46 | Reagovat

[75]: Tím slovem označuji pouze jednoho člověka.
Ukaž, že jsi charakter než ostatní a podepiš se, jinak tě do 10 minut vymažu a komentáře zastavím.

77 zž | 2. června 2013 v 17:49 | Reagovat

[75]: tak taků zkratku pro lidi  sem  tady ještě nečetl, máš to nejak blbě napsané, p.čáčku.

78 123 123 | 2. června 2013 v 17:56 | Reagovat

Joskone, spíž kdyby jste vedli konstruktivní diskuzi, která k něčemu vede a jsou za ní vidět výsledky nebo nápravy. Ale uznej sám, že jen nadáváš na všechno, ale nikdy tam není taky názor druhé strany a nikdy to nikam nevede. Klidně zakaž všechny diskuze, je to celkem jedno, protože se stejně nikdy nic nevyřešilo. Ale je to tvůj způsob vystupování. Jenom dnes ti to ročník hezky vrátil a dostal tě, když ti věnoval dáreček. A není tak dávno co jsi ještě psal a kreslil svou osobu jak se v okolí středu obce při svých návratech zastavuješ u jednoho sloupu nebo stromku  a vykonáváš potřebu :-)

79 ATA ATA | 2. června 2013 v 18:03 | Reagovat

„Není souhlas jako souhlas“ aneb “Z cizího krev neteče“.

Než jsem stihla něco napsala, tak Joskon zarazil diskuzi vedle u článku –  dovolím si k tomuto problému se  vrátit. Případné poznámky od anonymů na téma „co všechno jsem, když se mně něco na jejich chování nelíbí“, jsem ochotná řešit  s jednotlivci (celou skupinou)  na veřejném  zasedání  zastupitelstva.  Hlavně s těmi, kdo se zde dovolávají podpisů.

Na souhlas starosty se zateplením nad obecním pozemkem  rodina Pešlova čeká  cca 2 roky. Souhlas  s užíváním veřejného prostranství  ve jménu stavění máje byl vydán „na ten šup“? Ano? Jaké byly podmínky? Ptal se starosta, co občané v okolí na to? Vždyť v jiných případech se tak rád vyptává a požaduje souhlasy kde koho  se svým úřadováním!

Přemístění máje do vhodnější lokality (někam na kraj obce), kde byste někteří  nebyli tak “na očích a uších“,  se  opoziční  zastupitelé pokoušeli  projednat na minulém zastupitelstvu. Neúspěšně! Osobně se mně umístění  tohoto  „sezení – ležení“  nelíbí. Ale líbí se starostovi, takže je jasné, proč diskuzi zarazil. Pořád je na programu plnění usnesení zastupitelstva z podzimu  minulého roku  ve věci předložení návrhu vyhlášky o schválení lokalit, kde se nebude požívat =  nebude chlastat  (a schytal by to i střed), které starosta nesplnil a neplní…ale májové aktéry  to vlastně ani nemusí zajímat, protože nic nebylo předložené (úmyslně?)- ani schválené...takže nebyl důvod případně květnové šou v jakémkoliv rozsahu  nepovolit.
Pro některé „pořádek“, který byl např. 13.5. t.r. v cca 17.40 u máje  (kolem ohniště poházené láhve od piva,  kelímky, použitý alobal, papíry...) si projednám  na zastupitelstvu -  abych náhodou nebyla kritizovaná, že se ke svému názoru nedokáži veřejně přihlásit! Stejně tak mně bude zajímat souhlas daný starostou  s nočním „bačováním“ v rozsahu celého měsíce 24 hod. denně, kdy „kdokoliv“ měl možnost  pod záštitou  tzv. místní tradice vyřvánět  v nočních hodinách ve středu obce. Což se některým  tento víkend  zadařilo na jedničku – předpokládám, že  souhlas ročníkovci  obdrželi (včetně stanovení podmínek  nutných k dodržení souhlasu)  a že  užívali veřejné prostranství v souladu s tímto dokumentem.
Nemám nic proti stavění máje a proti nějakému hlídání...atd. Jestli si u máje dá někdo  pivko nebo víno, je mně  jedno (někdo psal, že moji synové určitě také popíjeli – předpokládám, že kdysi dávno na voze či u máje asi také - a vy ostatní kdysi dávno také - také...). Ale když už podpora z obce – a nutně, ale nutně podle vedení  musí být  máj umístěný ve středu, proč nefinancovali alespoň vybudování přijatelného  zázemí? Proč každý rok vidíme celý květen snůšku potrhaného, omláceného nábytku...není třeba popisovat, všichni chodíte  kolem.

Jak jsem již napsala – umístění máje považuji  za  naprosto nevhodné. Kam přemístit?  Směr Hluk – ke stadionu?  Možná dá návrh někdo nějaký lepší. Protože pokud by vše zůstalo tak, jak je nyní, dá se předpokládat, že v nadávání se tady  bude pokračovat – ale už s jiným ročníkem.  

Vedení obce by také mohlo zvážit příští rok přemístění stavění máje do takové lokality, kde zvlášť nadšeně vítají dodržování tradičního nočního hlídání – nejlépe před rodinný dům starosty Pijáčka, kterému jistě nebude nic z kritizovaného překážet -  ani  případné házení  rozbitého nábytku na cizí pozemky.

80 Joskon Joskon | 2. června 2013 v 18:10 | Reagovat

[78]: Konečně slušný dotaz, na který rád a rychle odpovím.
Ke sloupu při návratu z hospody chodím pořád.
Konstruktivní diskuze na tomto blogu a dokonce ani na zastupitelstvu nelze vést neboť není druhé strany, která by naslouchala. Tím není možno ani nic vyřešit. Nám tady nezbývá nic jiného než kritizovat a nabízet vlastní řešení.
Máš pravdu, že mne dnes ročník zaskočil, měl jsem o nich lepší mínění. Oni za to však můžou jen zčásti.

81 návrh návrh | 2. června 2013 v 20:07 | Reagovat

[79]:Nesouhlasím s případným umístěním máje směrem na Hluk.Navrhuji lokalitu u čističky.

82 ATA ATA | 2. června 2013 v 20:34 | Reagovat

[81]: Ano, slyšela jsem názor, že na stadionu je ubytovna, tak by to nebylo vhodné. Při současném umístění se  nikdo neptal občanů bydlících ve středu, jestli se jim to líbí. Ale proč ne u čističky? Je  nějaký velký technický problém udělat stejnou jámu na stavění máje, jak je na parkovišti?

83 SI SI | 2. června 2013 v 21:08 | Reagovat

A jak ekonomicky dopadla jízda? Kolik obec vydělala? Kdo to ví, ať odpoví.

84 ATA ATA | 2. června 2013 v 21:21 | Reagovat

[83]: Zatím neoficiálně - zastupko by mělo být 14.6.2013. Předpokládám, že hodocení JK bude na programu.

85 takymatka takymatka | 2. června 2013 v 23:17 | Reagovat

no vy jste se už nadobro zbláznili! Máj k araveru? A kdo by tam chodil? Dříve se u něj scházela půlka dědiny a řvalo se do rána a bordel byl větší,jen byli lidi tolerantnější a víc drželi pospolu. Pane Joskon,váš ročník pamatuji,bohužel nebo bohudík, vás ne.Někteří se ani na stadion nedostali,páč měli virozu,velkou!Navíc jste měli výhodu,že vás bylo jak haváků, tudiž se to ztratilo!Je mi jasné,že zas budu špina,ale nevydržela jsem aspoň něco nenapsat,sory

86 uznalý uznalý | 3. června 2013 v 3:22 | Reagovat

[85]: dej adresu , može sa stavět u tvojého ať to nemáš daleko

87 takymatka takymatka | 3. června 2013 v 6:27 | Reagovat

nepřekvapils a fakt nemám

88 co? co? | 3. června 2013 v 6:29 | Reagovat

[87]: Co nemáš? Adresu? Proč by se nemohlo stavit ti u domu? Proč nejsi tolerantní? Dřív lidi tolerantní byli víc jak ty!

89 takymatka takymatka | 3. června 2013 v 7:26 | Reagovat

dejte sem své adresy vy,proč ji po mně vždy chcete? Tady se nedá diskutovat,jen mne vyprovokuje vaše nekonečná hloupost, když nadáváte na ty mladé! Zdá se mi,že jim závidíte jejich mládí a vše s tím spojené,vy to máte nejspíš dávno za sebou. Tak zase za rok!Napsanou.

90 názor názor | 3. června 2013 v 7:40 | Reagovat

[89]: Už minule ses zastávala dělání bordelu u máje . Musíš byt hrozně chytrá a dobrá mama , když je ti takový čurbes blízký!

91 takymatka takymatka | 3. června 2013 v 8:12 | Reagovat

nejen minule jsem se mladých zastala,i předminule a nestydím se za to! A moji inteligenci by museli posoudit ti,jenž mne znají. A jaká jsem mama,též nevím,toť otázka pro naše děti a jejich kámoše. A čurbes znám,s mým milovaným manželem to jinak nejde,je dost akční,takže dojdu z práce a nikdy nevím,co zas vymyslel za plán

92 ? ? | 3. června 2013 v 14:00 | Reagovat

Po víkendu nejak ticho.

93 špion špion | 3. června 2013 v 14:21 | Reagovat

[92]:Asi sů všeci u výslechu. Neví nekdo lesti to bude na nově nebo na primě? Takový zločin nemože ostat nepotrestaný!

94 pepin pepin | 3. června 2013 v 14:27 | Reagovat

[92]: :-)

Já se vám vůbec divím. Jízda králů nikdy nebyla a ani nebude pochod či pojezd krojovaných abstinentů. Bohužel, stupňující se uvolněná atmosféra kolem popíjení mladistvých a nepořádku u máje souvisí s tím, jak nám ta vycinkaná svoboda přechází stále více do krve ;-)
Zamlada jsme asi všichni něco vypili a vykouřili, ale pokaždé velmi dobře ukryti před zraky dospělých. Dnes potkám na ulici patnáctiletého hošíka s cigaretou v ústech, podívám se na manželku a ta mi odpoví: "No co? Buď rád, že Tě aspoň pozdravil..."
Moje maminka v těchto případech z otočky hošíkovi vrazila jednu takovou, že spolkl vajgl. Ale kdo by dnes riskoval žalobu od rodičů adolescenta?
Smiřme se prostě s tím, že pokud rodičům kluků na voze nevadí, že tam s sebou vozí půlčana, tak s tím nikdo nic neudělá. Smiřme se s tím, že pokud obec nedokáže zajistit pořádek na veřejném prostranství, budeme muset volat v akutním případě policajty sami.
Vzpomínám si na nedávnou "horkou" diskuzi ohledně zavádění povinného předmětu sexuální výchova do škol. Jako další povinný předmět měla být zavedena i etická výchova. Jedna paní ředitelka to jadrně okomentovala: "Etická výchova na druhém stupní? Prosím vás, většinu rodičů už do školy stejně nedostanete, takže je to zbytečné..."
Tak mě ale napadá, jestli alespoň na obec dostaneme někoho jiného ;-)

95 tak nějak tak nějak | 3. června 2013 v 14:47 | Reagovat

[94]: Pyjusova cenzura funguje super! Na perle byla vyfocená darovaná sedačka. Kdo ste nečetli, už nepřečtete. Je to stáhlé pryč. Proč se ukazuje jenom pozlátko a né taky problémy?

96 Havana Havana | 3. června 2013 v 17:35 | Reagovat

Alkohol předlegrůtů ani u máje neřeším - většina z nás nebylo jiných(lepších). (pravda - za mne ještě předlegrůti nejezdily - to je výmysl pozdějších let...)
Přestěhovat májku nějak zásadně ze středu obce je samozřejmě blbost - snad jen u toho stadionu by to ještě šlo, nebo někde v parku před starou školou (Pekárnou vdolečků), ale tam už bydlí postatně více spoluobčanů, zatímco u křižovatky je těch postižených obyvatel relativně málo a bydlí v solidní vzdálenosti od májky. Vlastně se jedná jen o pár domků vedle papírnictví "Šobáň" - ostatní jsou dle mého názoru už tak vzdáleni, že je hluk od máje extrémně nemůže obtěžovat. Kdekoliv se najdou podstatně hlučnější místa - kdo žije ve městě u hlavní cesty může potvrdit...

  Ale bordel u máje, a to cikánské ležení, které tam už po několik let vzniká samozřejmě lehce řešitelné je!!!
Dříve něco podobného možné nebylo, a pevně věřím, že kdyby si kompetentní (starosta či odpovědný pracovník OU) na to došlápnul - problém by nebyl. Zakázat umístění cikánského ležení a povinnost uvedení místa každý den do určité hodiny (ranní např 7:00)do solidního pořádku by mělo být podmínkou pro konaní tohoto tradičního "hlídání" - za nás se příkazy "předsedy Místního národního výboru"(tenkrát p.Ing.Dostálek) sice s nevolí , ale dodržovalo...
Také by neměl být problém dovézt klukům na ten čas nějakou starou maringotku či unimo buňku, pro případ nepohody aby nám kluci neblily po zastávkách autobusů - opět se dá zakázat kompetentním a máme kontrolní kamery.... Rozhodně se s tímto dá mnoho udělat.
Jinak by nebylo špatné, aby naše za drahé prašule pořízené kamerové sledovaní bylo dostupné na stránkách obce. Není to nic vyjímečného a spousta obcí záběry z kamer zveřejněno má - možná by to některé výtržníky taky přibrzdilo...

97 jo jo | 3. června 2013 v 18:38 | Reagovat

[96]: prober se! ze strany obecních přece není zájem nějakého zveřejňování.Snad by Pijáček nepustil nahrávku,kdo tahal sedačku do cizí zahrady. víš kolik je to hlasů!

98 Pozorovatel Pozorovatel | 3. června 2013 v 19:01 | Reagovat

Protože ten blbec uzavřel komentáře na nevhodný dar píšu sem,dobře mu tak do všeho ryje nic mu není svaté je to zkrátka dobytek,o tom plotě co za nic nemůže bych mohl povyprávět,ZKUS SE NAD SEBOU ZAMYSLET to že máš problémy chybu hledej v sobě,toto je směřováno na PITOMÉHO joskona.

99 kukin kukin | 3. června 2013 v 19:30 | Reagovat

[98]: Jakou barvu má tvoje mazda?

100 Josef Pešl Josef Pešl | 3. června 2013 v 19:38 | Reagovat

[79]: Musím doplnit zmínku od ATA příspěvek č.79 o skutečnost, že dnes tj.3.6.2013 mi byla poštou doručena odpověď na mou žádost na zateplení části našeho RD.
Cituji celý obsah sdělení:
Odpověď na žádost
K Vaší žádosti týkající se schválení provedení zateplení nad pozemkem ve vlastnictví obce ze dne 29.9.2011 Vám tímto sdělujeme, že Rada obce Vlčnov na svém zasedání dne 22.4.2013 Vaši žádost o provedení zateplení v navrhované podobě neschválila.

                                 RAZÍTKO OBCE VLČNOV

                                Jan Pijáček
                        starosta obce Vlčnov

Zobrazit novější komentáře

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.